Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Nem könyv,hanem az AM 1966-ból,a képek minősége az ügyetlenségemnek "köszönhető".

    Komment


      #92
      nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Falsot szív. Valószínűleg a főtengely cserénél sérültek a simeringek, vagy nem megfelelő a blokkház tömítettsége.
      Afene, remélem ebben most nem lesz igazad Nem akarom megint szétszedni a blokkot. Főleg nem szimeringet cserélni.

      Komment


        #93
        Azt hiszem megvan a probléma oka. Most párszor eljátszottam hogy amikor ezt csinálja satufék, motor leállít... És ilyenkor a benzincsőben alig van benzin. Szinte csak levegő van az egészben. Tartalék és normál állásban is, annak ellenére hogy kb 10l benzin van a tankban és a csapot tegnap pucoltam ki(valamint van a csapnál ilyen).

        A súbert tűt feljebb raktam egyel, az úszó a legfelső állásban van(legmagasabb benzinszint) de ugyanazt produkálja. Aztán visszaengedem a gázt, és pár méter után ugyanúgy megy tovább mint előtte.
        Azt hiszem a következő lépés az lesz estefelé hogy tanksapka nélkül megyek egy kört. Mert én már abban sem vagyok biztos hogy nem-e az okozza a bajt.


        Egyébként a karbi egy kicsit melegszik most is. Szóval hosszú távon azzal is lehet hogy még lesz gond. De ezt akkor is csinálja amikor a karbi még hideg. Tehát most kétlem hogy azzal lenne a gond (nomeg az nem hűl le olyan gyorsan)
        __________________________________________________________
        Közben kipróbáltam lecsavart tanksapkával. Indulás előtt kilégtelenítem a benzincsövet, aztán folyamatosan gyűlnek a buborékok, nagyobb fordulaton meg elfogy az úszóházól a benzin a cső meg megtelik levegővel...
        Módosítottam a cső helyzetét is, hogy a karbitól a csapig folyamatosan emelkedjen, de így se lett jobb...

        Jó lenne valami tanács hogy mit csináljak vele, mert én már kifogytam az ötletekből
        Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2013 júl. 02, 20:43. Oka: frissírés

        Komment


          #94
          csodák nincsenek . Szerintem csinálj egy kis tankot , egy olajos dobozból , vagy bármi más ami van a ház körül--lényeg hogy iktasd ki a saját rendszert .
          Beagle, OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Jó lenne valami tanács hogy mit csináljak vele, mert én már kifogytam az ötletekből
            -Vedd le a tankot mosd ki.
            -vedd le a banzincsapot szereld szét,minden furat vezet valahová,
            -kézzel tekerj bele egy azonos méretü fúrót és nézd meg meddig ér,utána szemből,
            -ezután mosd ki az egészet benzinben,ezt addig mig nem marad tiszta a benzin,és fuvasd át furatonként.
            -a tömitőrészeket igazitsd meg,van mikor összeszükül a furat a gumiban és ellenőrizd nem sérültek e.(tüzes méretes szeggel a benzincsapgumi kisfuratai javithatók ha nem,csere.
            -a karburátorra ugyanez érvénes.
            -szereld vissza és jó lesz az üzemanyagellátásod!!
            Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2013 júl. 02, 21:23.
            joker kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #96
              Holnap azt hiszem kénytelen leszek ezt eljátszani. Egyébként Pannóniánál nem tudja valaki hogy adott idő alatt mennyi benzinnek kellene átfolynia a benzincsövön?
              Anno egy MZ-es ismerős mondta hogy MZ-nél mi a normális. Csak már nem emlékszem rá. Pedig abból talán kiderülne hogy ezzel van-e a gond.

              Komment


                #97
                Biztosan van egy minimum átfolyási mennyiség de gondoljatok bele széllel,szemben,emelkedőn,oldalkocsival,szélvédővel,túlterhelve,gyorsitáskor,ez mijen adatokkal menne.
                Egy a lényeg a szükséges töszörösével kell számolni.
                szerintem egy tank benzinnek 10-15-perc alatt ki kellene folynia.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #98
                  Szia! Szerintem a belső szűrővel szivatod magad halálba. Én kipróbálnám hogy kivéve mit csinál hogyan megy a motor. Akármennyire is tiszta a tankod belül lehet hogy az olaj vagy más szutyok eltömítette. Arról beszélek amit linkeltél. Egy próbát megér a nyugalmad és a biztos motorozás.

                  üdv, Odin

                  Komment


                    #99
                    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egyébként Pannóniánál nem tudja valaki hogy adott idő alatt mennyi benzinnek kellene átfolynia a benzincsövön
                    ez a nem jó irány nagyon tudományos !


                    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egy a lényeg a szükséges töszörösével kell számolni
                    ígyni .pont.
                    OdinHEM kedvelte ezt.

                    Komment


                      mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Biztosan van egy minimum átfolyási mennyiség de gondoljatok bele széllel,szemben,emelkedőn,oldalkocsival,szélvédővel,túlterhelve,gyorsitáskor,ez mijen adatokkal menne.
                      Egy a lényeg a szükséges töszörösével kell számolni.
                      szerintem egy tank benzinnek 10-15-perc alatt ki kellene folynia.
                      Igen, annak elég "nagy" értéknek kellene lennie. Talán 2-3dl 5mp alatt? Talán valami ilyesmi érték volt. De lehet hogy csak 2-300ml Neki is voltak üzemanyag ellátási gondjai. De ő mindig csak így nézte meg hogy a tankból jól folyik-e.


                      OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szia! Szerintem a belső szűrővel szivatod magad halálba. Én kipróbálnám hogy kivéve mit csinál hogyan megy a motor. Akármennyire is tiszta a tankod belül lehet hogy az olaj vagy más szutyok eltömítette. Arról beszélek amit linkeltél. Egy próbát megér a nyugalmad és a biztos motorozás.
                      Oké, azt is kiszedem. Csak a gond az hogy a tank állapota, hát azt inkább nem részletezem. A másik tank meg készül...
                      Úgyhogy hiába pucolom ki rendesen 1-2 nap alatt morzsolódik annyi rozsda a belsejéről hogy a csap tartalék részét eltömíti. A szűrőt ezért tettem bele(nameg hogy akármi beleesik a tankba az ne a csapba kössön ki).
                      De ma kipucolom amennyire tudom aztán szűrő nélkül kipróbálom.


                      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ez a nem jó irány nagyon tudományos !
                      De egyszerűbb mint szétkapni a csapot meg mindent ha nem vagyok biztos a dologban

                      Komment


                        Pedig ha tudod hogy bele ment a rozsda ki kerll mindent takaritani ha rozsdás akkor pedig nem szabad tartalékra átkapcsolni mert bemegy a szutyok és kezdheted előröl!
                        Sőt még megkell toldani a csövet ,hogy ne jusson bele semmi,igy lehet megvárni a jó tankot.
                        heeegany kedvelte ezt.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Pedig ha tudod hogy bele ment a rozsda ki kerll mindent takaritani ha rozsdás akkor pedig nem szabad tartalékra átkapcsolni mert bemegy a szutyok és kezdheted előröl!
                          Sőt még megkell toldani a csövet ,hogy ne jusson bele semmi,igy lehet megvárni a jó tankot.
                          Benzinszűrő bekötésére van esetleg valami tanácsod? Régebben volt, de csak vízszintesen fér el, úgy meg csak baj volt vele...

                          Komment


                            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Oké, azt is kiszedem. Csak a gond az hogy a tank állapota, hát azt inkább nem részletezem. A másik tank meg készül...
                            Úgyhogy hiába pucolom ki rendesen 1-2 nap alatt morzsolódik annyi rozsda a belsejéről hogy a csap
                            ................könyörgöm !!!!ezt eddig nem montad ------akkor miről fossuk itt a szót --tudományosan ?
                            Beagle, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              Elmondásod alapján a tank végett a belső szűrőd tele lehet mint a déli busz és ezért nem kap naftát a mocid, de a kólás üveg segéd tank megoldás meg fog győzni, mert ha az esetben nem lesz gond akkor tuti a rozsdás tankkal szívatod magad.
                              taluga kedvelte ezt.

                              Komment


                                De a belső szűrőnek csak az alja retkes. A teteje teljesen tiszta(legalábbis annak tűnik)
                                Tehát a benzinnek lenne hol befolynia(szerintem)
                                Na de ha ma nem is de holnap szétszedem és kipucolom. A másik tank meg remélem meglesz max 2 héten belül.

                                A fejleményeket meg majd megírom. És nagyos remélem hogy igazatok van

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X