A karbi túlfolyója jó, ha sokat nyomogatom az úsztatót szépen folyik rajta a benzin. Meg körbe az egész feldél alatt is.
A csőben alapból is van egy kis levegő. De az eddig nem jelentett gondot. Viszont nagyobb tempónál az egész cső megtelik levegővel. Megyek kb 70-esl, gázkart nem mozdítom, elkezd hörögni, fulladozni a gép. Ha nem engedem vissza a gázt le is állna szerintem. Ha visszaengedem magához tér és megy tovább. Aztán megint gyorsítok, pár 100m és ismét elfogy a benzin...
Lehet hogy régen is ezt csinálta volna nagyobb tempónál. Csak még a bejáratás elején 60-nál többel nemigen mentem.
Valamelyik próbakör alkalmával hazafelé a zsebre tettem a tanksapkát. Az eredmény akkor sem változott. Tehát ezt kizárnám.
A vízzsákos dolgot majd kipróbálom. Bár elég jó az átfolyási sebesség. Szóval már nem vagyok biztos abban hogy a csappal lenne a gond.
Viszont van egy másik úszótűm. Abból ítélve hogy a vége kb kézzel van csiszolva és reszelővel vannak rovátkák benne az állításhoz nem Pannóniába való. De ez volt régen ebbe a karbiba.
A csőben alapból is van egy kis levegő. De az eddig nem jelentett gondot. Viszont nagyobb tempónál az egész cső megtelik levegővel. Megyek kb 70-esl, gázkart nem mozdítom, elkezd hörögni, fulladozni a gép. Ha nem engedem vissza a gázt le is állna szerintem. Ha visszaengedem magához tér és megy tovább. Aztán megint gyorsítok, pár 100m és ismét elfogy a benzin...
Lehet hogy régen is ezt csinálta volna nagyobb tempónál. Csak még a bejáratás elején 60-nál többel nemigen mentem.
Valamelyik próbakör alkalmával hazafelé a zsebre tettem a tanksapkát. Az eredmény akkor sem változott. Tehát ezt kizárnám.
A vízzsákos dolgot majd kipróbálom. Bár elég jó az átfolyási sebesség. Szóval már nem vagyok biztos abban hogy a csappal lenne a gond.
Viszont van egy másik úszótűm. Abból ítélve hogy a vége kb kézzel van csiszolva és reszelővel vannak rovátkák benne az állításhoz nem Pannóniába való. De ez volt régen ebbe a karbiba.
Komment