Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mivel most motorozás helyett ezzel foglalkozom sajnos, csináltam pár képet a 27-es karburátorok eltérőségéről.

    [ATTACH=CONFIG]22419[/ATTACH]
    És ez?
    Click image for larger version

Name:	IMG_20140510_184826.jpg
Views:	1
Size:	185.0 KB
ID:	139921
    Nekem ilyen van 3 db. Ezt rajzoltam meg 3D-ben is.

    Komment


      Aha, ez is megkerülő furat nélküli. Biztosan ez az első verzió, amit én fotóztam vajon miért merevítéses, ha nincs kifúrva?

      Komment


        demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Aha, ez is megkerülő furat nélküli. Biztosan ez az első verzió, amit én fotóztam vajon miért merevítéses, ha nincs kifúrva?
        És kérdés hogy ez pontosan mennyiben is befolyásolj a motor működését vagy a keverékképzést?

        Komment


          Olvasom a kék könyvben, hogy az első száz db, már szériában gyártott P20-ast a karburátor miatt gyakorlatilag be se lehetett indítani...
          Múltkor átjött a szomszéd, épp akkor is szenvedtem a karburátorokkal. Azt mondja, ő is vett egyszer egy újat, rárakta a motorra és nem tudta vele beindítani. Azért azt nem gondoltam, hogy ilyen hatalmas minőségi szórás van/volt ebben (is).
          Az elsőnek felszerelt karburátor után még másik két házzal próbálkoztam olyan módon, hogy mindent átszereltem az üres házakba, semmit nem változtattam meg. Az eredmény, hogy mindkettővel rossz, de nagyon. És másként rossz. Egyetlen változó csak az öntvényház. Persze azzal használható a motor, amelyiknek a legkopottabb a súberház.
          Egyelőre belefáradtam .
          LC 9246 és zahi kedvelte ezt.

          Komment


            Sziasztok!

            Van egy kis gondom. Nem indul a vas. Konkrétan nem jut el az üzemanyag a hengerbe. Karbit, tankot átpucoltam, minden furat, járat tiszta, gyári fúvókák vannak mindenhol, benzinszint jó, nincs leragadva a szívató sem. Gyújtáas rendben, felújítva, jó erős szikrával. Valakinek valami ötlete?

            Sanya

            Komment


              Ha lehúzod a benzincsapról a benzincsövet és megnyitod bőséggel folyik?
              Szimmeringek jók lehetnek?
              Ha a gyertyanyíláson át fecskendezel be egy kis benzint akkor beindul?

              Komment


                Holnap kipróbálom hogy befecskendezésre indul e. Tank ki lett mosva, és rendesen folyik a csapon.
                Szimeringre gyanakszom én is....

                Komment


                  Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ha lehúzod a benzincsapról a benzincsövet és megnyitod bőséggel folyik?
                  Szimmeringek jók lehetnek?
                  Ha a gyertyanyíláson át fecskendezel be egy kis benzint akkor beindul?
                  Na kipróbáltam. Pöffent párat. Azóta viszont beszívja az üzemanyagot. Viszont nem indul be. Néha pöffen párat, és időnként durran egy nagyot a kipufogó...

                  Komment


                    előgyujtás, fúvókák, súber, súbertű...én ezt nézném meg. Bár feljebb azt mondtad ez minden rendben.

                    Komment


                      Igen, ez rendben van. Elvileg a gyárira állítottam a gyújtást, de lehet állítani kellene rajta?

                      Komment


                        Felső holtpont előtt 3 mm-en kellene állni. A lendkerék oldali motorház fél deklivel érintkező felületén, kicsit lejjebb a gyertyakábel kivezető furattól van egy "0" jel beütve. A lendkerék palástján ( ahol a mágnes szorító csavarok bele vannak csavarva) ott is kell keresni egy "0" jelet. A kettőt egyvonalba állítva van meg a felső holtpont. Ha az első kerék irányába fordítod a lendkereket és a két jel között 29 mm van, ott kell a megszakítani, ott kell lenni a gyujtásnak.

                        - - - Updated - - -

                        Click image for larger version

Name:	megszakító.jpg
Views:	2
Size:	195.9 KB
ID:	140372itt láthatod a "0" jelet.

                        Komment


                          A gyártási pontosságot ismerve a különböző alkatrészeknél, a jelzéseket óvatosan kell kiindulási alapként tekinteni sajnos.
                          Én egyébként indítás előtt megpróbálnám a szivatót ráadva, kicsavart gyertyával jó bőven átszellőztetni a forgattyúsházat a berúgókarral és új gyertyát becsavarva így próbálkozni.

                          Komment


                            TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Felső holtpont előtt 3 mm-en kellene állni. A lendkerék oldali motorház fél deklivel érintkező felületén, kicsit lejjebb a gyertyakábel kivezető furattól van egy "0" jel beütve. A lendkerék palástján ( ahol a mágnes szorító csavarok bele vannak csavarva) ott is kell keresni egy "0" jelet. A kettőt egyvonalba állítva van meg a felső holtpont. Ha az első kerék irányába fordítod a lendkereket és a két jel között 29 mm van, ott kell a megszakítani, ott kell lenni a gyujtásnak.


                            - - - Updated - - -

                            [ATTACH=CONFIG]23047[/ATTACH]itt láthatod a "0" jelet.

                            Nekem ugyanott megvan a jel a blokkon is és a lendkeréken is. Itt van a felső holtpontom. De a blokkon jobra lefelé kb 3 cm-re van egy másik jel is, itt zár össze a megszakítóm.

                            Kapott egy új gyújtásoldali szimeringet, és találtam itthon egy bk3-27-es nagyon szutykos karbit, és próbaként úgy ahogy van, feltettem. A szikra stabil, erős. Beindult. Alapjáraton ketyeg, szépen veszi a fordulatot, de egy idő után leáll, és nehezen indítható újra. Az üzemanyag nem fogy el, folyamatosan kapja. Viszont alul a leeresztőcsavart ha kiveszem, benzin jön le... Itt tartok most... Ennek mi lehet az oka?

                            Komment


                              Alakulgat már ezek szerint. Sok benzinnek nem szabadna kifolynia a leeresztőcsavaron, ha jó a porlasztó beállítás. Én úgy gondolom sokat kaphat a gép. Magas a benzinszint, vagy hasonló. Az én P10-esemben 120-as főfúvóka volt, de a TLF kezelésiben meg 95 vagy 105-öst írnak. Milyen Pannóniád van pontosan?

                              Komment


                                TLF 59-ből... Ma délután megnézem majd a fúvókákat hogy mi van benne, úgyis el kell pucolnia koszos karbit...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X