Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Feri92 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A fentebb említett szilikonos benzincsövet itt vettem:
    Na ilyet sem láttam még. Szóval ez elvan a benzinnel. Kétféle átlátszó benzincsövet ismerek, az egyik hamarabb megkeményedik mint a másik. A vastagabb falú bírja amúgy tovább, de most kipróbálom ezt a kékséget is.

    Egy Simson fúvókáját belepróbáltam a Pannónia porlasztóba az előbb, tökéletes. Úgy nézem nekem is ilyet adtak 100 és 105-ös méretben.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 dec. 31, 15:49.
    Feri92 és Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      Én ennél jobb megoldást nem találtam ennek a s@rnak a falslevegő elleni védelmében . Egyszerüen nem tudom felfogni ,hogy ezt annó kik csinálták --már mint a készre munkáló "szakemberek " ?

      Click image for larger version

Name:	P2170014.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	143780Click image for larger version

Name:	P2170013.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	143781Click image for larger version

Name:	P2170012.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	143782Click image for larger version

Name:	P2170011.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	143783Click image for larger version

Name:	P2170010.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	143784
      demeter, sepy és wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        Én ennél jobb megoldást nem találtam ennek a s@rnak a falslevegő elleni védelmében . Egyszerüen nem tudom felfogni ,hogy ezt annó kik csinálták --már mint a készre munkáló „szakemberek” ?
        Hol itt a probléma? Hornyot kell esztergáltatni a szívócsonk hengeres rész felőli végébe, bele egy O-gyűrű és megoldódik a probléma.

        Komment


          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Én ennél jobb megoldást nem találtam
          Az O-gyűrű nem rossz, de szerintem nem a csonkba kellene hornyot esztergálni és abba beültetni, hanem a porlasztó csatlakozó furatába tegyetek egy abba szorosan illeszkedőt, és utána erősen nyomjátok neki a csatlakozócsonk végének. Így homloksíkon tömítene, ami szerintem biztosabb és hatásosabb.

          Komment


            CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az O-gyűrű nem rossz, de szerintem nem a csonkba kellene hornyot esztergálni és abba beültetni, hanem a porlasztó csatlakozó furatába tegyetek egy abba szorosan illeszkedőt, és utána erősen nyomjátok neki a csatlakozócsonk végének. Így homloksíkon tömítene, ami szerintem biztosabb és hatásosabb.

            ----nem látszik a képen? Kéretik jól megnézni



            Kiss Ati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Hol itt a probléma? Hornyot kell esztergáltatni a szívócsonk hengeres rész felőli végébe, bele egy O-gyűrű és megoldódik a probléma.
            ez is egy megoldás -de akkor én is dolgozhattam volna a gyárban ....
            sepy és CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              Én ennél jobb megoldást nem találtam ennek a s@rnak a falslevegő elleni védelmében . Egyszerüen nem tudom felfogni ,hogy ezt annó kik csinálták --már mint a készre munkáló „szakemberek” ?
              Nekem a gyárival semmi baj nincs, tömít rendesen, pöccre indul. Szerintem a tiédet már valaki megerőszakolta, azért torzulhatott a furat. Nem nehéz elrontani, viszont ha egyszer sikerült akkor utána jóval bonyolultabb kijavítani a hibát. Tényleg a legjobb megoldás, a szívócsonkba mart horonyba egy gumigyűrű, de valami fasza benzin és hőálló, mert a benzin ezeket a fasza kis gumikat nagyon szépen megzabálja. Nekem a légszűrőháztól érkező gumicsövem kétszeresére dagadt egy fél éven belül.
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Én ennél jobb megoldást nem találtam ennek a s@rnak a falslevegő elleni védelmében . Egyszerüen nem tudom felfogni ,hogy ezt annó kik csinálták --már mint a készre munkáló "szakemberek " ?

                [ATTACH=CONFIG]26552[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26554[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26555[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26556[/ATTACH]
                Most nem tudom hogy én látom-e félre, vagy a többiek, de ha jól látom egy O gyűrű van a karbiban?

                Komment


                  ----nem látszik a képen? Kéretik jól megnézni
                  Joker válasza CZsoltinak...úgy néz ki, Te vagy az éles látó, mi a vakok...
                  CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ez az én karbim, amivel csak sok-sok szivatás után tudtam beindítani a motort és szivató nélkül melegen sem akart menni.
                    Jokert szaván fogtam, miután korábban esett róla szó itt a fórumon és volt egy megoldási javaslata.
                    Akkor még nem tudta, mire vállalkozik...de így most már egyértelmű, hogy néha nem olyan egyszerű egy Pannóniával az élet...
                    Arról beszéltünk, hogy inkább a karburátorházban kell hornyot kialakítani tömítőgyűrűnek, mert ha a szívócsonkon van, akkor rátoláskor minden bizonnyal szétnyíródik, így pedig nem kell teljes hosszban a gyűrűt terhelni.
                    sepy, CZsolti és 5 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      z is egy megoldás -de akkor én is dolgozhattam volna a gyárban ...
                      Hát igaz-igaz, de mit tudsz helyette csinálni? Sajnos ez van, ebből kell kiokoskodni valamit. Személy szerint nekem a spiáter az egyik legutálatosabb anyag a világon. Biztos olcsó, meg könnyű volt önteni anno, de karburátort én tuti nem ebből csináltam volna.

                      - - - Updated - - -

                      Ez az én karbim, amivel csak sok-sok szivatás után tudtam beindítani a motort és szivató nélkül melegen sem akart menni.
                      Jokert szaván fogtam, miután korábban esett róla szó itt a fórumon és volt egy megoldási javaslata.
                      Akkor még nem tudta, mire vállalkozik...de így most már egyértelmű, hogy néha nem olyan egyszerű egy Pannóniával az élet...
                      Arról beszéltünk, hogy inkább a karburátorházban kell hornyot kialakítani tömítőgyűrűnek, mert ha a szívócsonkon van, akkor rátoláskor minden bizonnyal szétnyíródik, így pedig nem kell teljes hosszban a gyűrűt terhelni.
                      Az szép. Hogy tudtátok befogni az esztergába a karbit?
                      OdinHEM kedvelte ezt.

                      Komment


                        Nem az anyagával , hanem a megmunkálással van a gondom . Nagyon mkiváncsi lennék ,hogyan munkálták ki azt a részt ami felmegy a flansnira ---6-8-10 szögletüre ---és hogy a karbi két " vége " tengelyvonala hogy térhet el kb 3 mm -t---és még szögben is ?

                        Bizony felemlegettem , csak így ismeretlenül is , a melósok családját ---mire sikerült felfogni és kiórázni . Szerintem is , de más is látom ide jutott --ez az egy lehetőség van ami hülyebiztos és megnyugtató . A flansnira tett ó gyürü szerintem sérülékeny .

                        - - - Updated - - -

                        Kiss Ati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az szép. Hogy tudtátok befogni az esztergába a karbit?
                        ....siktárcsára feltettem egy tokmányt és abba .
                        demeter, CZsolti és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          ..na letölt (tettem ) a fényképezőről a képeket és megtaláltuk ezeket:Click image for larger version

Name:	P2170312.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	143868Click image for larger version

Name:	P2170313.jpg
Views:	1
Size:	193.8 KB
ID:	143869Click image for larger version

Name:	P2170314.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	143870
                          Titus, Lemezjáték és 4 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Joker, ebben annyi erőfeszítés van, hogy lemotorozom vele a szezont, még a kínait is félreteszem ha kell!
                            Lemezjáték, OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              -mire sikerült felfogni és
                              Ez csak a célzóvíz fokozott hiányára vezethető vissza!!Magyarul légy laza,és számolj az átlaggal=a belításnál egyik vég0.3 másik vég 0.3 még tűrésen belül van ehhez add hozzá a gépek 50% kopását és egy kis figyelmetlenséget és erre rájön a kommunista szombat már négy milliméter is benne van a tűréshatárban!!
                              Süpi, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Sziasztok!

                                Felmerült egy olyan problémám az idei első indításnál, hogy nagyon pörgött a motor, 5 percig húztam neki a szivatót amíg beállt szivatóval alapjáratra, de mikor visszaengedtem megint nagyon pörgött, de előbb leírom mit csináltam vele télen, aztán a hibát részletezem.

                                Télen szétszedtem az egész motort atomjaira, kitakarítottam, fékbetétet cseréltem, meg sok apróság, de a blokkhoz nagyon nem nyúltam. Találtam múltkor bronzdarabkákat az olajban, ezért a váltó oldali deklit lehúztam, hogy megnézzem mi a baj, de most nem találtam darabkákat, úgyhogy visszatettem. A hengerfej alá tettem 1 réteg alufóliát tömítés gyanánt mert az utóbbi időben kifújt. A kipufogó új bronz tömítéseket kapott, a karburátorhoz viszont nem nyúltam. Azt ugyanúgy tettem vissza ahogy leszedtem.

                                A fent leírt hiba után sikerült eljutnom a benzinkútra, megtankoltam friss benzinnel meg finom olajjal, de utána a piros lámpánál is nagyon pörgött alapjáraton (vagy helyett) úgyhogy félretoltam állítottam az alapjárati csavaron addig amíg sikerült értelmes alapjáratot állítani, ez kb 5 teljes fordulatot jelentett a csavaron. Ezután az alapjárat jó volt, viszont indulásnál fullad, mintha sok benzint kapna. Ez a probléma felmerült előtte is, de azon a 200 méteren amíg a benzinkútig elértem nem foglalkoztam vele. Viszont ez továbbra is fent áll. Az indítás utáni elindulásoknál nagyon erős mértékben, a piros lámpáknál már csekélyebb, és a váltásoknál is. Jobban fel kell pörgetni a motort váltás előtt, mint eddig és gázadásnál kb 1/4-ed gázkarállásig csak fuldoklik, hörög, de ha tovább húzom akkor elkezd úgy gyorsulni mint ahogy kéne kezdő gázkar állásból. Én a felpörgést először a fals levegővel indokoltam, viszont a fulladás, hörgés meg sok benzinre utal szerintem. De mondom, a karburátor beállításain a tél folyamán nem változtattam, így nem értem a hiba okát. Szerintetek mi okozhatja ezt?

                                Előre is köszönöm a válaszokat!
                                OdinHEM kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X