Sok sikert a beállításhoz , de ha már menet közben prímán szuperál már nem állsz túl messze a helyes beállítástól ! Csak nehogy elszegényítsd túlzottan a B-L keveréket (hiszen a bevitt olaj mennyisége is ettől függ) , mert a motor is károsodhat ! Inkább nagyobb fúvókákkal kezdj , és csökkentsd a méreteket a helyes méret megtalálásáig . (talán már írtam hogy ugyan ez a karbi, 350 Jawa-n 165-168 -as főfuvival lett jó !)
Köszönöm a segítséget!
Sajnos ahogy elnézem a mai időjárást, nem igen kell állítgatnom
Azért ez érdekes hogy a Jawan ilyen nagy fúvóka kellett. Nálam a jawan102-es fúvóka vált be a Dellorto-nál igaz az megegyezik a gyári 28-as Jikov-al.
- - - Updated - - -
Nagy karbi és alacsony benzinszint miatt nem tudott elég benzint szívni,legalábbis a rugdosás nem volt elég.Én szarakodás helyett a kitapasztalást választottam.Kis szivató melegen is,aztán gyújtás.Mondjuk az izs volt.
Gyakorlatilag minden a gyári értékre van állítva egyenlőre.
A kitapasztalás maga a szarakodás A jawat három napomba került "összehangolni".
Mikor negyedszer-ötödször próbáltam más beállítással (tű-kehely-fúvóka) már nem tudtam eldönteni jobb lett e vagy rosszabb.(persze mindíg csak egy adott részt cseréltem)
Ekkor már aznap nem bántottam gondoltam majd másnap újult erővel.
Ha már fújt egy kis szél megint nehéz volt érzésre eldönteni milyen lett.
De a harmadik nap végére megszületett, jól indul jól megy és a gyertyakép is szép
Komment