Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr rövid lengőkaros villa

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az a hátramenet kapcsoló mütyüsz
    Pont az a kis csillogó mütyüsz hiányzik nekem!
    Everything is better when you decide you don't care.

    Komment


      #47
      UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Pont az a kis csillogó mütyüsz hiányzik nekem!
      Ok...jól el vannak rejtve... ha pakoláskor kezembe akad elteszek neked egyet.

      Komment


        #48
        Kinn voltam a sufniban...hát nem pont a kezembe akadt!!?? Igaz korral jár...de tudni kell hová kell nyúlni az eredményért.

        Komment


          #49
          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          hát nem pont a kezembe akadt!!??
          Szervusztok! Atti69! MOST vegyél lottót!

          Komment


            #50
            Vannak fejlemények. Már az összeépítési engedélyért folyamodtam ma. Gyuri idejét raboltam az OT vizsgakor, de átmentünk.
            Click image for larger version  Name:	277179311_7092638480808413_814719267860519913_n.jpg Views:	0 Size:	678.4 KB ID:	230254 Click image for larger version  Name:	277227375_7092638637475064_7498730003591949422_n.jpg Views:	0 Size:	183.6 KB ID:	230255
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2022 ápr. 05, 18:45.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #51
              Elvileg már csak majd a műszaki vizsga kell, meg úgy néz ki, minden ellenérzésem ellenére le kell kezelni belülről a tankot, mert sajna az 1 év benzin nélkül megtette a hatását, és az összekötő csövem kilyukadt, meg a tank belseje se olyan már, mint 10 éve, mikor kipucoltam. Valami lötyivel majd kifestem belül.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #52
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Valami lötyivel majd kifestem belül.
                Ne lötyivel.. használj por15-öt.

                Komment


                  #53
                  Hallgass Attira mióta kifestette a tankomat azóta egy dugulásom sem volt
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #54
                    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ne lötyivel.. használj por15-öt.
                    28 ezer ft kicsit erős egy 21L tankra való szettért. Én erre gondoltam, a német haver ezt ajánlotta.:
                    https://tankrestauration.de/2K-Tanki...raun-375g.html
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #55
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hallgass Attira mióta kifestette a tankomat azóta egy dugulásom sem volt
                      Ez bizony így van.
                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Én erre gondoltam, a német haver ezt ajánlotta.
                      Biztos jó cucc,és az ára is elég baráti.

                      Komment


                        #56
                        Jelentem, második lépcsőfok is kész. Kicsit megázott, de második nekifutásra megvan a műszaki vizsga is. Az első fék gyenge, a hátsó brutál erős, de üt. De ennek ellenére átment.
                        Sajna a papírozáskor nem várt bonyodalmak történtek, túl rövidnek találták a vázszámom, az összeépítési engedély nem volt a vizsgaállomás szájízének megfelelő, meg még visszamenőlegesen dokumentum javítások...szóval az ország jelenleg egyetlen KMZ K750-ese az enyém. Ragaszkodtam a típusnév bejegyzéséhez, hogy legalább az is rendben legyen.
                        Most már OT rendszámra vadászok a környékbeli okmányirodákban, hogy minnél előbb a végére érjek. (Hátha akad valahol polcon, és nem kell várni rá)
                        Click image for larger version  Name:	20220427_114715.jpg Views:	0 Size:	1.11 MB ID:	230337 Click image for larger version  Name:	20220427_114705.jpg Views:	0 Size:	1.14 MB ID:	230338
                        Az álcafény vizsgára leszerelésre került, elkerülendő a "Csak nappali fényviszonyok közt használható" forgalmi bejegyzést.
                        A csúnya ETZ tükrök is csak a vizsga erejéig voltak fent, hiába volt felmentésem a tükrök és a visszajelzők hiányára, így egyszerűsödött az ügymenet. Így is egy teljes napot hakniztam a vizsgaállomáson, és még egy felet, egy héttel később...(de már ekkor 2 helyen is volt lefoglalt vizsgaidőpontom, és már a KPM-hez is úgy jártam, mintha haza mennék)4x kellett utánfutón hurcolásznom, most jött ki, hogy mennyivel egyszerűbb volt a dolgom oldalkocsi nélkül.(nem kellett autószállító tréler) Ha kész lesz a csónak is, már maga viszi majd el vizsgára így.
                        Most kapkodok, hogy Május 1-re (Alien Május 1!) rendszámom legyen, erről még nem tettem le...a már szokásosnak nevezhető első lokális rendezvényen ott kellene lenni.
                        Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1650787743938.jpg Views:	0 Size:	59.1 KB ID:	230339
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2022 ápr. 28, 05:09.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #57
                          És hogy jól alakuljon a projektből kimaradt alkatrészek sorsa, vettem egy másik vázat 2 tankkal 5000 forintért.... Click image for larger version  Name:	20220409_190904.jpg Views:	0 Size:	1.14 MB ID:	230341
                          Azután ellátogattam egy kollégához, akitől kaptam még egy vázat, meg egy csodás ukrán tuning laposvasas kereket:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20220428-052659_Gallery.jpg Views:	0 Size:	101.0 KB ID:	230343
                          Ezek osztódással szaporodnak:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20220428-052730_Gallery.jpg Views:	0 Size:	112.6 KB ID:	230344
                          Még egy börze Gyöngyösön, ott leesett egy hátsó hajtás, eredeti sárral: Click image for larger version  Name:	20220410_124351.jpg Views:	0 Size:	1.07 MB ID:	230342
                          Szóval annyi cuccom összejött a projekt alatt, hogy egy komplett motort össze tudok rakni ismét.
                          A hiányaim még ehhez: vezérműfogaskerék pár, első csapágyfedél, komplett dinamó, 2 ülés, fesszabályzó, olajteknő. És akkor összeállhat egy ilyen szörnyűség belőle, a 750-esek legrondábbika, egy MW750:
                          Szóval kezdhetem előlről az egészet.
                          Click image for larger version  Name:	letöltés (1).jpeg Views:	0 Size:	13.1 KB ID:	230345
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2022 ápr. 28, 05:44.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #58
                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Így is egy teljes napot hakniztam a vizsgaállomáson, és még egy felet, egy héttel később
                            Bizony megérte, de nagyon...

                            Komment


                              #59
                              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Bizony megérte, de nagyon...
                              Várj csak, következő felvonás. Dehogy érte meg. Az egri kormányablak nem fogadta el a dokumentumokat, így felvetődött, hogy érvénytelenítik az összes eddigi vizsgámat, dokumentum formai hibára hívatkozva. De nekik van a polcon OT rendszámuk, azonnal lett volna. De így inkább átmentem egy másik okmányirodába, oda megrendeltem az OT rendszámot(2hét várakozás) az egriek meg tegyék oda a rendszámukat, ahová én gondolom.
                              Mindenki, mindenhol keresztbetesz neked, merő irígységből, vagy mert rettegve ragaszkodik az asztalához, ahol a körmét szokta reszelgetni, és retteg, ha gondolkodnia kell.
                              Senki ne kezdjen bele ebbe a folyamatba, mert mindenki ott próbál keresztbetenni, gáncsoskodni, ahol csak tud. Igazi eszenciája ez az eljárás a hívatali ostobaságnak.
                              Súlyos tévedést követtem el, midőn úgy döntöttem, hogy alázatos állampolgár leszek, és a barom hatalom által kívánt valamennyi bürokrativ kívánalomnak eleget teszek. Az egész egy nagy katyvasz, ami arra épült ki, hogy az állampolgárt meglopják. Ha megvan az egyik papírod, a másik helyen biztos nem az, és úgy kell, ahogy az előző helyen kiadták. Egymás elvégzett munkájába mindenhol belekötnek, és az állampolgárt zavargatják, hogy intézze el a dokumentumok cseréjét, a hívatal hibáit javítsa, mert a barmok nem képesek erre, mivel a nagyméltóságos asszonynak (Fogalmatlanné Súlyos Anomália)a kormányhívatalba nem tetszik. Tömény írígység és gáncsoskodás-ez az Oldtimer minősítés, és a forgalombahelyezési eljárás ebben az országban.
                              Már komolyan gondolkodom a dolgon, hogy darabokra flexelem az egész motort, és beviszem a kormányablakba, hogy csináljanak vele amit akarnak. És az egész egy rendszámnak csúfolt lemezdarabért megy, aminek annyi haszna sincs, hogy műszaki hiba esetén használható lemezanyagot biztosítson. Az egész eljárás a sz@rnak egy pofon, semmi értelme nincs, csak tiszta pénzlehúzás. Több értelme van egy P-s rendszámnak, mint ennek a baromságnak, amit Veterán Minősítésnek, és egyedi forgalombahelyezési engedélyeztetésnek neveznek.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2022 ápr. 29, 04:36.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #60
                                Szervusztok! El sem tudom mondani, hogy mennyire együtt érzek a Tisztelt Tagtárssal! Szörnyű. Nem nyomok tetsziket...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X