Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kormányfűtés gégecső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kár hogy 2 üteműre nem jó az olaj miatt...
    ...akkor jól értem hogy konkrétan a füst van felvezetve
    --és nem egy hőcserélő dobba van burkolva a könyök ? Megy a gépész arcába a füst ??????
    Duke kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      jól értem hogy konkrétan a füst van felvezetve?
      Én inkább elektromos markolatfűtést építenék be, az kevésbé feltűnő/macerás/büdös.
      sricsi70 kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Aképről olvasva az én értelmezésemben.
        A két tölcsér levegőbeterelő a kipufogókon keresztülvezetett csövön(hőcserélőn).amit egy a kotmányra bilincselt"bőrzsákba vezeti a menetszél által bepréselt meleget.
        Ronda,de célszerű és ingyenes hőforrás.Ráadásul korhű.Kiváncsi lennék ha 45-ben valaki elektromos markolatot használt volna,most hol tartanánk?
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #19
          feltettem a szemüveget --nekem kicsi a kép --tényleg , át van vezetve egy kis cső keresztben a könyökön. De akkor mi nyomja --pl. át az oldalkocsiba ?


          ..ja és miért nem jó a 2T -be?
          Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2012 dec. 27, 20:12.

          Komment


            #20
            Hogy tisztázzam...kipufogógázról van szó. Itt a csatlakozóelem képe(igaz ez másfajta könyökhöz való)...Click image for larger version

Name:	mod15m.jpg
Views:	1
Size:	27.0 KB
ID:	134015
            A szűkítés pont azért van hogy a leágazásokban is legyen elegendő nyomás.
            Nem akartam ennyire kitérni rá, így már nem sok köze van a gégecsőhöz, így megkérem ApaE-t hogy mozgassa át a Dnepr/Ural szekcióba kormányfűtés gégecső néven...Az elején még nem illett oda...
            Ha már itt járunk, elgondolkodtam a hőcserélős dolgon...Ha egy központi dobot csinálnék, egy elektromos ventillátorral át lehetne mozgatni a levegőt...de eddig az ortodox megoldás kivitelezésén gondolkodtam csak...Ez a rendszer bevált a Katonai BMW-ken, jó egy civil gépre nem illik, de egy katonai motor kinézetén nem sokat ront, inkább érdekesség jellege van a használhatóságon túl.

            A 2 T re a kipufogógázban lévő olaj miatt nem jó...a 4 ütemű sokkal tisztább e tekintetben...
            A kérdéses alsó tölcsérnek pedig ez a funkciója:
            Click image for larger version

Name:	mod15e.jpg
Views:	1
Size:	68.8 KB
ID:	134016
            Ez a cucc csak nekem nem új??? Nem hiszem...
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 27, 20:30.
            sricsi70 és joker kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              HŰŰ
              Akkor oldalanként három cső ~ kéz,térd,boka ha ez mind beivódik a gúnyába.
              Ez durva!
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #22
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ez a cucc csak nekem nem új??? Nem hiszem...
                Nekem biztosan, de úgy nézem, a nállamnál tapasztaltabbak nagy része sem látott még ilyet. Nagy érdeklődéssel figyelem majd a további fejleményeket.

                Komment


                  #23
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ez a cucc csak nekem nem új??? Nem hiszem...
                  Én nem láttam még....
                  --de már tudom miért fordult meg a téli hadjárat iránya . Milyen bátor az egész napi gáz szívás után a ruszki ...
                  OdinHEM, UK és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ráadásul korhű.
                    Tény, hogy autentikusabb megoldás! Operába nem mennék vele, elnyom minden parfümöt.
                    OdinHEM és zsíráf kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nagy érdeklődéssel figyelem majd a további fejleményeket.
                      Szintén, szintén. Úgyhogy szeretnénk kérni majd képriportot ha egyszer elkészül.

                      A repcsiken amiken dolgoztam (léghűtéses boxermotorral szereltek, pl. Cessna) a karburátorfűtés egyszerűen a kipuf. könyökre szerelt terelőlemezzel történik, így:

                      Click image for larger version

Name:	Picture 403-20120831-120115.jpg
Views:	1
Size:	56.9 KB
ID:	134018

                      A rács mögötti csonkra megy a flexibilis cső (fém-textil-gumi kombináció), a másik vége a légszűrődobozba.
                      Ezek állandóan törnek-repednek a vibrációtól - úgyhogy motornál lehet biztosabb így direktben odavezetni.
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #26
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A multkor mir-murral csodáltunk meg egy működő darabot a miskolci börzén...
                        Click image for larger version

Name:	20121014775.jpg
Views:	3
Size:	200.3 KB
ID:	134019Click image for larger version

Name:	20121014776.jpg
Views:	3
Size:	201.3 KB
ID:	134020Click image for larger version

Name:	20121014777.jpg
Views:	3
Size:	198.0 KB
ID:	134021Click image for larger version

Name:	20121014778.jpg
Views:	3
Size:	198.5 KB
ID:	134022Click image for larger version

Name:	20121014779.jpg
Views:	3
Size:	194.2 KB
ID:	134023Click image for larger version

Name:	20121014780.jpg
Views:	3
Size:	200.7 KB
ID:	134024Click image for larger version

Name:	20121014781.jpg
Views:	2
Size:	194.7 KB
ID:	134025Click image for larger version

Name:	20121014782.jpg
Views:	2
Size:	194.2 KB
ID:	134026Click image for larger version

Name:	20121014783.jpg
Views:	2
Size:	195.1 KB
ID:	134027Bocs ! Egy kicsit lemaradtam a témáról, de most pótolom
                        OdinHEM, barna és 4 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Viszont az biztos hogy vizálló lesz a kesztyü és bakancs ---ha már egy kicsit kopott a motor és " kormol"
                          OdinHEM, wsievers és mir-mur kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Miért nem próbálkozol meg a Trabant fűtés elvével. A BNW elv maradhatna, csak nem a tömény füstöt, hanem a dupla kipufogó héjazat között áramló felmelegedett levegőt vezetnéd magadra. Ha lától benne fantáziát, akár segítek megtervezni is. Turbó híján, valami kicsi fűtő ventilátor nyomhatná a levegőt.
                            CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Ezen én is gondolkodtam már...problémám inkább az elzáró csőrendszerrel fog adódni, valószínű rézcsőből fogom csinálni, mert azt tudom itthon is forrasztani, és könnyebben alakítható.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Turbó híján, valami kicsi fűtő ventilátor nyomhatná a levegőt.
                                Vagy pl. a menet szél.:-))))

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X