Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ruszki csoda - Dnepr K750 dugattyútörés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ruszki csoda - Dnepr K750 dugattyútörés

    Nem terveztem, hogy megbontom a blokkot, mert nagyon szépen muzsikált és kaparta a földet is rendesen a Dnepr K750-em. Azonban 1 hónapja fura hangja volt a jobboldali hengernek. Nem foglalkoztam vele, korábban is volt kicsit furcsa hangja. De most csak nem akart abba maradni. Fogtam a fejemet, kénytelen leszek szétszedni.

    Gyűrű törésre gyanakodtam, de meglepett amit tapasztaltam.

    Click image for larger version

Name:	20140821_160806[1].jpg
Views:	1
Size:	189.5 KB
ID:	157075 Click image for larger version

Name:	20140821_160753[1].jpg
Views:	1
Size:	191.5 KB
ID:	157076 Click image for larger version

Name:	20140821_153544[1].jpg
Views:	1
Size:	191.5 KB
ID:	157077 Click image for larger version

Name:	20140821_153534[1].jpg
Views:	1
Size:	183.7 KB
ID:	157078

    #2
    Aha! Könnyített dugattyút használsz a gépben. Az szép!
    dongos78, wsievers és Örs kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Ha vártál volna még egy kicsit, akkor lehet a másik dugattyú is sportosította volna magát. Önfejlesztő motor. Bele van kódolva az evolúció.

      Ilyet én még nem láttam. Először nem is értettem a képeket.
      Igor, supermax és 3 további látogató kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #4
        fura hangja volt a jobboldali hengernek
        Ez a Blöff című film egyik jelenetére emlékeztet, amikor a dagadt néger (az "ólommadár") beletolat a furgonba.
        -Nem láttad?!
        -Neeem! Olyan furcsa szögben állt...


        Utoljára szerkesztve a következő által: Tequila; 2014 aug. 22, 21:06.
        Igor és Örs kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          és kaparta a földet is
          Hát ez volt a baj ! Túlkapartattad !
          supermax, Örs és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Csodás High-tech ukrán dugó...Remélem én nem járok így, mert ha igen, akkor megy bele a Reanulté.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Ne mértem mi a baj. A gyűrűk épnek tűnnek, gondolom a dugó teteje is, csapszegfurat szintén. Akkor mi a gond?
              Ja, hogy az egyik nehezebb volt mint a másik? Faragd le azt is :P

              Komolyra fordítva a szót:
              Ezt hogy?


              A dugó alján is van olajlehúzó gyűrű? Oda miért kell?

              Komment


                #8
                A dugó alján is van olajlehúzó gyűrű? Oda miért kell?
                Mert az 1 kevés. És hogy alul-felül meg tudjon szorulni. Továbbá így elmegy úgy is, ha a dugattyú 1mm rel kisebb a hengernél. Szereti a lelkem jó étvággyal elfogyasztani a SAE 50-nél hígabb olajat így is. Az M72-nél még csak 1 van.
                Általában a szoknya leszakadás bevett dolog, a dugattyútető átégéssel együtt. Része a szovjet folklórnak.

                - - - Updated - - -

                korábban is volt kicsit furcsa hangja.
                A kérdés az ilyenkor, hogy mekkora százalékban hasonlít a kukoricamorzsolóéra.

                - - - Updated - - -

                Bele van kódolva az evolúció.
                A csavarok közzül is csak az erősek bírnak kapaszkodni a menetszélben...Nekem a hátsó hajtásom szedi szét magát 50 km-enként.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 21, 23:30.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Ez igen , elfáradt a dugó ? Vagy a nagy fordulatot nembirja?!

                  Komment


                    #10
                    Kicsit üveghangja volt, de semmi különöset nem érzékeltem. A csapszegnél a perselyt lisztminőségre aprította.
                    Érdeklődtem és nem jók a kilátások. 20.000Ft/db áron legyártják a dugattyút.
                    Esetleg valakinek van ötlete, hogy kitől szerezzek be?

                    Komment


                      #11
                      Esetleg valakinek van ötlete, hogy kitől szerezzek be?
                      Hagyd a francba. Reanult Fuego dugattyút keress. Bontóból vagy nagyon olcsó utángyártottat keress. A csapszege 20mm, de lehet vastagabb perselyt csinálni bele. ( extra túlméretes kispolski is jó, esetleg Lada)
                      Valami más Renaultoké is jó bele. Valahol le van mentve nekem a mérttáblázat, de most nem lelem. A dugattyú csapszegtől mért magassága 5 tized mm tér el, van 21 mm es csapszegű is.
                      Mekkorára van fúrva a hengered?
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 22, 12:51.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        Abból melyik motortípusból való kellene? (fuego)

                        Komment


                          #13
                          1.8 ha jól emlékszem(most néztem meg 1647 ccm)
                          Keress mérettáblázatot a neten. A csapszegtől mért magasság és az átmérő legyen jó.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 22, 23:18.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #14
                            Azt esetleg nem tudod, hogy az 1500 Lada dugattyú jó-e? Vagy, hogy valaki használt-e már korábban ilyet?

                            Komment


                              #15
                              Láttam már ilyet Dneprben. Pontosabban a Lada 1300/1600 dugattyúja jó.A csapszegfuratot először perselyezni kell, majd felfúrni 21 mm-re, és zégergyűrűhornyot tenni bele, mert a Ladánál a dugattyúban forog a csapszeg(és ráadásul 22 mm-es), és nem a hagyományos módon van rögzítve.
                              A Polskival és a Renaulttal kevesebb gondod van. A Polski ráadásul léghűtéses, nem is kerülne más környezetbe.

                              Ez igen , elfáradt a dugó ?
                              Az már akkor fáradt, amikor lejön az esztergáról. Ezek alukilincsből és kávéfőzőből vannak öntve, borzalmas minőséggel, és alakhibával(az enyémben 7 század volt). A dologról csak annyit, hogy a csapszegnél a kikönnyitést úgy csinálják, hogy egy menetes szárral szétfeszítik a dugattyút az esztergálás idejére.
                              Az hogy a csapszegfurat 3 tizeddel kisebb, és oktogon alakú, és hogy a gyári gyűrűk nem férnek a horonyba, csak hab a tortán...
                              Ezek amúgy nem ovális és kúpos dugattyúk, Hanem hengeres (akar lenni) és lépcsős.( de mint az állat )
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 22, 23:18.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X