Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz ts 125 - Mettől meddig gyártották csak km-órával?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mz ts 125 - Mettől meddig gyártották csak km-órával?

    Nekem 1980-as kiadású gépem van mely rendelkezik km és fordulatszámmérő órával is, viszont ma láttam egy 1976-ost aminek csak km-órája volt a lámpájában.Tudja valaki hogy mettől meddig gyártották egy órával?

    #2
    Akkor a tiéd "de luxe" verzió, anno az én '82-es csúzlim is csak "alapfelszereltségű" volt, csak km órával, és krómbetét nélküli tank volt rajta.
    Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2012 júl. 04, 13:02.
    -t5- kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      stop eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nekem 1980-as kiadású gépem van mely rendelkezik km és fordulatszámmérő órával is, viszont ma láttam egy 1976-ost aminek csak km-órája volt a lámpájában.Tudja valaki hogy mettől meddig gyártották egy órával?
      supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Akkor a tiéd "de luxe" verzió, anno az én '82-es csúzlim is csak "alapfelszereltségű" volt, csak km órával, és krómbetét nélküli tank volt rajta.
      Igy ahogy supermax kolléga mondja, volt az alap verzió és volt a "LUX" (vagy "de lux")! Ez nem csak a 125-ösnél, hanem a 150-esnél és a 250-esnél is! Párhuzamosan importáltuk őket. "Valamennyivel" drágább volt a Luxus verzió, akinek ilyen volt, az volt ám a "király" a faluban! Azután mivel már senki nem akart lemaradni a másiktól és ott maradtak a 'Keravill'-ban az alap motorok, már csak a "LUX" típusokat hozták "szép hazánkba". Ez 82' körüli időpont lehetett, mert utána már elég ritka az "1 órás változat".
      supermax kedvelte ezt.
      A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

      Komment


        #4
        Az enyém is csak azért volt alapverzió, mert újonnan a helyi TSZ vette (gondolom nekik jó volt az alapverzió is) az agronómus bácsinak szolgálati motornak, akitől később én vettem meg.
        Mindezek ellenére nagyon pöpec állapotban volt, a gyári szerszámkészlete (benne az mz feliratú gumifoltozó készlettel, hézagmérőkkel hiánytalanul) izzókészlete bontatlan volt, a gyári pumpája is megvolt, a lábvédője is teljesen sértetlen volt, csak a hátsó gumi volt lecserélve ruszki terepgumira, elől még a jó kis Pneumant volt, szerintem csak a kisöreg használta ő meg vigyázott rá.
        Már sajnálom hogy eladtam.
        Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2012 júl. 04, 14:29.
        -t5- kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Köszönöm szépen az infókat ma is tanultam valamit.
          Akkor én is igazi királynak érezhetem most magam a Luxus vassal!




          Hát nekem az oldaldobozom teljesen ki volt fosztva, még a zár is hiányzott belőle,de megoldottam szereztem bele való zárat.Viszont nekem még most is a Pneumant gumik vannak rajta egész jó állapotban persze a korához képest.
          -t5- és supermax kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            A faterom '83-ban vette azóta is megvan és neki is egy óra van a lámpába beépítve és krómdísz nélküli a tankja.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X