Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia TLF típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha lehetne esetleg még két kérdésem:
    - milyen az első sárvédő gyárilag
    Belső peremezésű vastagpálcás

    kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    - az első teleszkóp/villa azonos a T5-el? (kormánykifli, rugóstag, alsó szár) -az enyémen sajnos nem az eredeti van (P10)
    Csereszabatos a T5össel, de nem azonosak.

    A TLF-nek az alsó villakiflije---> polírozott, golyókat préseltek a kormánycső stabilitása végett, és a hasításnál van van egy tehermentesítő furat.

    A felső villakiflinél---> téglalap alakú a kidomborodás a kormányzár körül, a hollendert stabilizáló csavar vízszintesen van a kormánykifliben a tank felől.
    Lemezjáték és -t5- kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      Retroo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Csereszabatos a T5össel, de nem azonosak.
      Köszönöm a választ!

      És a villa alsó szár -amin az első kerék tengelye keresztül megy- az ugyan az?

      Komment


        #78
        kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        És a villa alsó szár -amin az első kerék tengelye keresztül megy- az ugyan az?
        Nem, a TLF-nek mind a két szárában van a tengelyt rögzítő csavar.
        Lemezjáték, kisb és -t5- kedvelte ezt.

        Komment


          #79
          Sziasztok,

          TLF-en (1958/10.hó) hol keressem az alvázszámot?

          T1-esen a váz jobb oldalán a felfele ívelő csőbe van beleütve kb. a hengerfej magasságában. A TLF-en ott nem találom.

          Komment


            #80
            Kicsit lejjebb keresd, a motorbefogó magasságában, a vastag csőrészen.

            Komment


              #81
              Köszi! Majd megnézem, ott először ki kell vakarnom az olaj-por-sár rétegből :-)

              Komment


                #82
                Az nem baj, mert az konzervál!
                zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Sziasztok!

                  Valaki tudna segíteni, hogy a TLF-en hol, hány darab és milyen hosszúságú 14-es fejű csavart használtak?
                  Annyit tudok, hogy az alsó villaszárnál van 4 db ami az első sárvédőt rögzíti. Sajnos az alkatrész-katalógusban nem jelölik a csavarfej méretét
                  Ha valakinek esetleg ki van ez gyűjtve megköszönném!

                  Komment


                    #84
                    hol, hány darab és milyen hosszúságú 14-es fejű csavart használtak?
                    Háááát... Ez egy jó kérdés - az alkatrészkatalógusból össze lehetne szedni, mert az összes M8 csavar 14-es laptávolsággal készült. Nem tudom mikor, melyik szabvánnyal került előtérbe a 13-as laptávolság, de a Pancsinál tudtommal egyeduralkodó a korábbi verzió.
                    OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #85
                      Köszönöm!
                      Így már össze tudom szedni.
                      zahi kedvelte ezt.

                      Komment


                        #86
                        Vigyázz , a járműiparban szinte kizárólag emelt szilárdságú csavarokat alkalmazunk (nem véletlen ...) , 8.8 -as vagy jobb ! PL : A régi salgó polcok számára készült 14 -es kulcsnyílású M8 -as hlf.csavarok gyengék, hajlamosak a szakadásra ...
                        OdinHEM, sepy és Iker József kedvelte ezt.

                        Komment


                          #87
                          Köszönöm Zahi!
                          Erre is figyelek.

                          Komment


                            #88
                            Igen ez igaz csak mint írták már, el kell tüntetni a feliratot mert rontja a %-ot.
                            zahi kedvelte ezt.

                            Komment


                              #89
                              a járműiparban szinte kizárólag emelt szilárdságú csavarokat alkalmazunk (nem véletlen ...) , 8.8 -as vagy jobb !
                              Manapság igen, amúgy meg ami akkor volt...A magam részéről hajlamos vagyok gyűjteni a szép fejű csavarokat bármiből, későbbi felhasználásra, jelzéstől-és annak hiányától függetlenül.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 07, 18:33.
                              sepy, kollarg és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #90
                                Én is úgy tanultam és a tanulóimtól is megköveteltem sőt a mai napig lehajolok akár egy alátétért is.
                                OdinHEM kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X