Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5H 1969 május

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Helló!A vezérműlánc belógása megmérés után ne legyen nagyobb 5-6 mm-nél.Ez az adat a Motorkerékpárok restaurálása könyvben van.

    Komment


      #47
      Zsolt27 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      vezérműlánc
      Izé, hogy primerlánc.
      wsievers és kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ha annyiért vetted, amennyit PM-ben írtál, akkor meg ki sem jön ...
        Nem tudom mennyit vallottam be és, hogy még kivel osztottam meg de végül 45e-ért lett meg. Neki elmondása szerint bőven nem ennyiben volt. Meg vagy 4-5 évet állt nála. közben vett egy felújított P10-es órát bele (ennek aztán rettenetesen örülök, mert ha a tipustisztaság lenne a cél kapásból lehetne cserélnem, de...igazából az lenne most a legkevesebb)
        Legközelebb ha szétszedem megnézem mennyi a belógása a láncnak.
        Amúgy megmondom őszintén jelenleg 3-4 könyvet bújok egyszerre az egyik a Kováts Miklós féle használati a másik a Balogh György Wohlmuth Emil Pan. Kez. és Jav.; a harmadik a Szente Gyula féle Így gondozd...; a negyedik a Ternai Zoltán féle kezelési. Illetve van egy robbantott ábrás asszem innen, gépen és még egy T5-ös alktrész felsorolás.
        kedvelte ezt.

        Komment


          #49

          Komment


            #50
            De basszus napi szinten 5-10 oldalt olvasok és szinte mindben ugyan az van. E közben a munkahelyemen napi 10órát vagyok (mert hát épülget az a tetü győri audi is így naponta egy oda vissza megy) plusz szigetelem a tetőteret, Citroenem van az sem hagy mindig nyugodni, van két kutyus elég nagy mozgásigénnyel, ott az Enikő, és most még a moci is. Ja meg a másik mocik.
            Amúgy azon gondolkodtam, hogy rövidre kéne zárnom a témát. Becserélem a Hondát egy OT-s T5-re és ez meg marad alkatrésznek.
            De az a Honda olyan megbízható...

            Komment


              #51
              Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              másfél literes olajfeltöltést ide kell érteni?
              Azt hittem, hogy ez ugratás.




              Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ott az Enikő
              Vigyázz,a szomszédok ezt ne olvassák, mert még besegítenek!
              Schaefer983 kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Vigyázz,a szomszédok ezt ne olvassák, mert még besegítenek !
                "Gondoltam már rá, hogy őt legalább kiadom alvállalkozóknak, mert ez így sok nekem"
                A másik felével viszont komolyabban akarok foglalkozni, mert ha kiderül, hogy itt olajnak kell lenni, és én úgy vettem, hogy ez egy felújított és olajjal frissen feltöltött blokk akkor engem nagyon csúnyán átvertek. Mert az hogy egy rejtett hibáról nem tud a tulaj, egy dolog. De az, hogy azt állítja még a hirdetés címében is, hogy olajjal feltöltött...akkor ez megtévesztés, magyarul hazugság.
                Most tudom, hogy hülyét csinálok magamból, de sajnos már az elején rögzítettem, hogy laikus vagyok. Ha a Citroen Xantiáról lenne szó ott kicsit jártasabb lennék. De úgy tudom, hogy Pannóniába nem szereltek hidro-pneumatikus felfüggesztést.
                Sajnos azt, hogy most hülyét csinálom magamból, inkább most vállalom, mint hogy jó ideig szívjak ez végett a hiba és átverés végett.
                Várom javítószándékú segítségeteket.
                Köszi.
                Üdv:N
                Utoljára szerkesztve a következő által: Schaefer983; 2012 dec. 14, 06:44.

                Komment


                  #53
                  Ezzel a blokkal bármit csinálhatsz -büntetlenül , hisz a tiéd--csak egy dolog amit nem lehet :beindítani .Legalább is anélkül hogy szét lenne szedve és ujra lenne építve .
                  Ez nem vita kérdés .Rozsdás elmosatlan s@@r--hogy a szavaiddal éljek.

                  Komment


                    #54
                    Ne add fel, jó áron vettél egy jónak mondható motort. Az hogy meló lesz vele azt tudtad láttad. Fel kell újítanod generáloznod a blokkodat, nagy ügy vagyunk így még egy páran itt. Így hogy te újítod a blokkot legalább biztos lehetsz benne hogy mindazt megkapja amit leírtál hogy "benne?" van. Ici-vel vedd fel a kapcsolatot hátha tud neked segíteni a stift javítással kapcsolatban, a sajátját már profin megoldotta gondolom egy másik kivitelezése nem jelenthet problémát.
                    kollarg és joker kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      mert ez így sok nekem
                      Igen, sokunknak ezért készül lassan a gépe, mert nem fér be a napi programba annyi munka egy hobbijárművön amivel kész lehetne pl. 2 hónap alatt.

                      Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Sajnos azt, hogy most hülyét csinálom magamból, inkább most vállalom
                      Ne aggódj, a legtöbb kezdővel megesik. Én is vettem olyan motort, aminek biztosra mondták a papírját, aztán kiderült hogy akinél kellett volna lennie annyit tudott mondani hogy honnan vette - és az sem stimmelt teljesen a nyilvántartói adatokkal...

                      Szerintem kezdésnek elég ha egy könyvet elolvasol, aztán majd ráérős idődben a többit. Szerintem elsőre a Balogh-Wolmuth-féle piros a legkézenfekvőbb. Nem tudtam kihámozni a beszélgetésből hogy végülis mit vettél 45 ezer forintért, de ha a szétszedett motort (és nem hiányzik belőle semmilyen alkatrész) papírokkal, akkor az jó áron volt.
                      OdinHEM és joker kedvelte ezt.
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #56
                        Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Sajnos azt, hogy most hülyét csinálom magamból, inkább most vállalom
                        Ne viccelj már, szerinted ez az?
                        Senki sem lehet annyira bölcs, hogy mindig tudja előre azt, ami csak később derülhet ki...
                        Én a kész, felújított blokkomat bontottam meg újra egy hasonló tévedés miatt, de ettől még nem áll meg az élet (meg a prodzsekt).




                        kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Igen, sokunknak ezért készül lassan a gépe, mert nem fér be a napi programba annyi munka egy hobbijárművön amivel kész lehetne pl. 2 hónap alatt.
                        Nekem meg még azért is, mert általában heteket kell várnom valaki másra, aki meg tudja csinálni amit én nem, vagy pl. úgy néz ki, hogy három hónapot, mire a fényezést összehozom.
                        OdinHEM kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nekem meg még azért is, mert általában heteket kell várnom valaki másra, aki meg tudja csinálni amit én nem, vagy pl. úgy néz ki, hogy három hónapot, mire a fényezést összehozom.
                          Na igen. Van ugye az a hármas, ami a legtöbb ember célja, hogy jól, gyorsan és olcsón. Ha valaki "nulla kilométeres" veteránmotor-felújításban, akkor ebből általában egyet sikerül elérni. Ha vannak akiktől jó tanácsokat kap, akkor akár kettő is összejöhet.

                          (Elég körültekintéssel mindhárom is persze, de mindig bele lehet szaladni valami akadályba.)
                          OdinHEM és demeter kedvelte ezt.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #58
                            Sziasztok!
                            Kicsit eltűntem, mert a kialakult helyzetet mérlegelnem kellett. Félre értés ne essék. Én nem a célomtól tántorodtam el, és nem a motorból ábrándultam ki. Mindösszesen azt kellett magamban eldöntenem, hogy merre tovább. Természetesen a felmerült hibák azért egy jó ideig késleltetni tudják az építkezést, de nem ezek az elsődleges dolgok ami miatt elbizonytalanodtam. Hanem sokkal inkább az, hogy én nem ezt vettem meg. Ha tudom előre valószínűleg nem vágok bele. Sajnos a hirdetésben és személyesen mást hallottam és láttam is. Ezek a dolgok nem összemoshatók azzal a ténnyel, hogy (akár akarva akár akaratlanul) az eladó igaztalan tényeket állított. Ezek után fel merül bennem, hogy ezen a blokkon semmi sem lett szakszerűen végre hajtva, és kezdhetek minden magam előröl. Aztán majd menet közben kiderül, hogy mi az mi helytálló. Én hiszek benne, hogy ezt rendezni tudom, sok megoldás is van a fejemben. Egyenlőre jeleztem neki is, de nem reagál.
                            De azóta utánanéztem és meg kell hogy állapítsam, ez a stift kiszakadás elég Pannóniás betegség.
                            és OdinHEM kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Ahogy linkeltem is már neked egyik hozzászólásomban a neked hasznos topicot, az is egy hasonló problémával kezdődik és ad is rá egy nagyon korrekt és szakszerű megoldást...
                              Schaefer983 kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Igen felvettem vele a kapcsolatot és még az is kiderült, hogy távoli rokonok vagyunk. De ebben az ügyben sem, amíg a végére nem járok nem akarok lépni. Magyarán szólva ha csinálva is lesz a blokkal valami, úgy hogy az még mindig az én tulajdonomat képezi, azt nem szeretném ha nekem kellene megtennem.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X