Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1960 Pannonia TLF típusjegyek beazonosítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Porlasztó

    Nekem gyárinak tűnik...

    Levegőszűrő ide való?
    krómozott volt?

    Csavarok, bilincsek?
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: Osumi; 2024 dec. 22, 17:55.

    Komment


      #62
      Benzincsap

      1960 TLF?
      Attached Files

      Komment


        #63
        Kuplung-kar, fék-kar, gázszektor, szivató, markolatok,


        A kar-tartó csavarokat már beszereztem, karok 1960 TLF-re valók?

        Gázszektor jó rá?

        Szerintem a szivató MZ...

        Markolatok milyen színűek voltak 1960 TLF?


        Attached Files
        Utoljára szerkesztve a következő által: Osumi; 2024 dec. 22, 18:05.

        Komment


          #64
          Fékpedál

          1960 TLF?

          Lehet majd ezen állítani valahogy, hogy ne ott fent legyen, és hogy na a blokk falánál legyen, hanem a fékpedál helyén....?
          Attached Files

          Komment


            #65
            Kormány

            Ez a rávaló kormány?

            A felfogatás és rögzítő rendben van?
            Különösen az alsó rész érdekelne?

            Fényváltó rá való 1960 TLF?

            Csavarok?
            Attached Files

            Komment


              #66
              Első lámpa, km óra, gyújtáskapcsoló


              Az első lámpa ok-nak tűnik?

              Km óra 120-as fehér számlapos, ez is....

              Gyújtáskapcsoló milyen színű volt 1960 TLF?
              Attached Files

              Komment


                #67
                Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Porlasztó

                Nekem gyárinak tűnik...

                Levegőszűrő ide való?
                krómozott volt?

                Csavarok, bilincsek?
                A csavarok hengeresfejűek és hornyoltak (laposcsavarhúzós ) ,a hornyolt csavar az egész motorra érvényes .

                A levegőszűrő festett volt .
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #68
                  Tank


                  Szerintem ez is átfestett. A csíkozás kezdetleges, de meg kell mondjam, nekem így tetszik! Gondolom ez nem OT kompatibilis így!?

                  Erre való ez a tank? A matrica szerint igen, de ez nem jelent semmit...

                  A tank oldalán lévő koptató fekete vagy szürke 1960 TLF-en?

                  Tanksapkában volt eltérés?
                  Attached Files
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Osumi; 2024 dec. 22, 18:25.

                  Komment


                    #69
                    Alsó és oldal sztender


                    Ezek 1960 TLF-re valók?
                    Attached Files

                    Komment


                      #70
                      Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Kormány

                      Ez a rávaló kormány?

                      A felfogatás és rögzítő rendben van?
                      Különösen az alsó rész érdekelne?
                      Csavarok?
                      A kormány jó .

                      A kormány tartó jó :alátét nélküli ,feliratnélküli, krómozott hatlapfejű csavarral , anyával kell szerelni .

                      Szivató kar MZ -é cserélendő...

                      Lámpa ,óra szerintem OK.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #71
                        Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Fékpedál

                        1960 TLF?

                        Lehet majd ezen állítani valahogy, hogy ne ott fent legyen, és hogy na a blokk falánál legyen, hanem a fékpedál helyén....?
                        Lehet állítani egy keveset a tengely végén ricnis ,a lényeg a taposórésznek közel vízszintesen kell állnia : mert a pedálnak hosszú útra van szüksége a fékezésnél .A mozgás útjának szűkítésével súrolni fog a fékbetét .
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #72
                          Első felfüggesztés, sárvédő és pálca

                          Ez a belső peremes sárvédő és vastag pálca elvileg ok.
                          A pálca festve volt?

                          Felfogatás többi része 1960 TLF?


                          Attached Files

                          Komment


                            #73
                            Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Kuplung-kar, fék-kar, gázszektor, szivató, markolatok,
                            A markolatok szürkék a gázszektor fémházas OK. javaslom a régi markolatokat mert az ujjak rettenetesen koszolódnak mert gumik ,a régiek műanyagok...
                            karok OK.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #74
                              Váz


                              Nem kellene a bal oldalon az ülés alatt egy kapaszkodónak lennie 1960 TLF?

                              És már tudom a régi rendszámot: FJ1431, ha valaki találkozott vele, megvenném!
                              Attached Files
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Osumi; 2024 dec. 22, 18:47.

                              Komment


                                #75
                                Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Első felfüggesztés, sárvédő és pálca

                                Ez a belső peremes sárvédő és vastag pálca elvileg ok.
                                A pálca festve volt?

                                Felfogatás többi része 1960 TLF?
                                Abban az időben esztergált csavarokat használtak !!! Ez sima felületű ,felirat ,jel nélkülit jelent.

                                Az egész motoron csak hornyolt és hatlapfejű csavar volt !

                                A pálca festett volt . A pálcarögzítőbilincs csavarjai egyediek : félgömböjűre esztergált hatszögű fejjel készültek .
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X