Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Téli leálláshoz előkészítés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Jó-jó-de,hogy jön ide a cinkspray,meg az árak mire vonatkoznak?

    Komment


      #47
      Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Jó-jó-de,hogy jön ide a cinkspray,meg az árak mire vonatkoznak?
      Jó alapozófestéket akarsz:nem? Ezektől jobbat nem ismerek,a cinkromátos saját próbám a garázsajtó,a pavilonom vasszerkezete átfestés nélkül már magában megfelel egy komoly bizonyítéknak,hogy bírja a strapát......A vágóhídon hetente többször slaggal,fertőtlenítővel mossák a horganyzott állványzatot azt cinkspay-val javítjuk évekig bírja.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #48
        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Dongós ezt csak úgy ajánlod mint Emu is írta : TV előtt a fotelban az ablakon kilesve
        Á, ilyesmit én nem teszek. Se tévém, se fotelem...
        Csak motor és pálinka.
        Persze mindkettőt ésszel s mértékkel.

        Komment


          #49
          Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          100-as oktánszámú repülőbenzint tankolni ami az idők végezetéig is a tankban maradhat és - mint a régi benzin - nem csinál kárt.
          Itt el is magyarázzák, miért:
          https://www.youtube.com/watch?v=CI7h...E0NXF9&index=9
          Jó kis videó...

          Komment


            #50
            Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Én ezt teszem bele télire , eddig még egyik sem indult rozsdásodásnak .

            Liqui Moly Benzin Stabilizátor adalék 250 ml - Liqui Moly benzin üzemanyagadalék autókhoz | Olajwebshop.hu - kenőanyag megbízható forrásból
            https://www.olajwebshop.hu
            ár: 2340 Ft, Liqui Moly Benzin Stabilizátor adalék 250 ml, típus: Olajok Olajwebshop.hu - kenőanyag megbízható forrásból. Közlekedési és ipari olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, gyújtó és izzítógyertya szakértőktől.


            Ba701 kollégán kívül van még valakinek tapasztalata a stabilizáló adalékkal?

            Komment


              #51
              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              legkésőbb 2019-ben úgyis meg kell csinálnom újra a belső bevonatot.
              azta.... anno milyen jól jósoltam... :-) Büszke vagok magamra.
              Tavasszal benzintank felújítás, mert a leváló Trinát darabok már kezdenek gonoszságokat okozni az üzemanyag ellátó rendszerben :-P

              Komment


                #52
                én láncfűrész olajat tettem bel egy kevés benzinbe és 2 havonta körbe lötyögtettem üres tanknál. Máskor amivel járok 100- as és tele tank 2 hetente beindít. Lehet tájjelegű szó van a hsz. ban!
                Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2019 jan. 07, 14:43.

                Komment


                  #53
                  Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ba701 kollégán kívül van még valakinek tapasztalata a stabilizáló adalékkal?
                  Én használok, igaz más márkát http://homasita.hu/product/3668 Ártani nem árt az biztos, télre vagy 100-as, vagy ha az már nincs stabilizátorral kevert 95-ös megy a motorokba, a Zsiguliba pedig egész évben. Dugulás elvétve fordul csak elő, lerakódás talán egy év alatt jön össze olyan motornál ami nem használható forgalomban így nem is megy egész évben. A lerakódásnál az olaj is döntő, én MOL-os félszintetikust használok az eddig bevált. Most amúgy olcsó a benzin, könnyű teletankolni a gépeket.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2019 jan. 03, 20:35.

                  Komment


                    #54
                    Vissza lapozva találtam egy ezzel kapcsolatosan igen bő leírást. A Veterán 2018/7 számában részletezték melyben leírták : a jelenlegi üzanyag eltarthatósága 3- max. 6 hónap. Ott is a 100- as a javasolt mert abba nincs vagy kis mennyiségben fordul elő a bűnös adalék mely oly sok bosszúságot okoz a veteránosoknak. Érdemes el olvasni mert elég részletesen fel van sorolva mi mit okoz és miért kell bár ez kicsit mese. Azért is mert anno nem volt ilyen sok adalék és 30 év után is ment a gép és nem ment tönkre tőle a gép. Valószínű ez is a fogyasztói társadalom része. Milyen rossz lenne ha nem kellene annyi benzin pumpa, injektor, stb., meg nem vinne el embereket az infarktus . Képzeljétek mi lenne ha mindenki 100 évig élne biztos fel emelnék a nyögdíj korhatárt 90 évre. Még a végén kötelezik az embert tegyen úgy mint ahogy az öreg elefánt teszi!

                    Komment


                      #55
                      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Képzeljétek mi lenne ha mindenki 100 évig élne biztos fel emelnék a nyögdíj korhatárt 90 évre.
                      Ez már így is alakulgat.

                      Komment


                        #56
                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        a jelenlegi üzanyag eltarthatósága 3- max. 6 hónap.
                        Az ősszel a Jawába rakott benzinem szépen zöld trutyivá vált a karbiban. Kezdhetem újra a takarítást. A japán motorok pedig sohasem indulnak tavasszal. Takarítás, és új tömítéskészlet minden tavasszal...
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X