Mivel jellemzően zárt pályán motorozok, jellemzően többször kerülök jóval közelebb az aszfalthoz, mint amennyire szeretném . Ezen esetek kapcsán meg kell állapítsam, hogy leginkább a sisakomon az áll és a halánték rész sérül. Ergo állvédő rész nélküli sisakkal én félnék motorozni. Kesztyűnél inkább a csukló csontját tudom odavágni, illetve az ujjakon szakad esetenként a kesztyű. Utcán több idő van lerakni a csuklót (magasabbról esel) így a párnázott rész lehet fontos.
Utcán kicsit magasabban ül az ember a motoron, ha ott esik (kanyarban homok, kavics, meg egymillió egyéb lehet), jó eséllyel jobban megüti a medencecsontját. Amennyivel kocsival találkozol vagy csúszás közben tereptárggyal, nem tudsz okos lenni, szerencse kell hozzá.
Ez egy egész jó ötletnek tűnik, ha az ember rendezvényre megy.
Utcán kicsit magasabban ül az ember a motoron, ha ott esik (kanyarban homok, kavics, meg egymillió egyéb lehet), jó eséllyel jobban megüti a medencecsontját. Amennyivel kocsival találkozol vagy csúszás közben tereptárggyal, nem tudsz okos lenni, szerencse kell hozzá.
mateapu eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Komment