Sziasztok!
A kérdés adott, tanácsokat várnék szívesen, hogyha írtok azt megköszönném - hiszen sokatoknak lehet tapasztalata ilyen gépekkel. "Erősebb", 4 sebességes, valamelyest "vicces-kedves" gépre gondoltam volna... A forgalomban még állja meg a helyét, ne legyen vele életveszélyesebb a közlekedés, mint egy mai géppel. Lehessen jól szerelni otthon is - ezt gondolom sok veterán teljesíti Tapasztalataim alapján ezzel nem lehet baj, egy jó kis kétüteműnél. Azért lehetőleg legyen gazdaságos az üzemeltetése...
Sajnos az MZ RT 125 (olyan szép DKW-s dizájnú) papírosan lehetetlen eset, illetve drága, ám használatra rendben lehetne gondolom és a formája is szép. Nem valószínű, hogy ilyenre lelhetnék.
Esetleg ES 125 Trophy? Az gondolom kiforrott, megbízható, olcsó fenntartású konstrukció. A vicces kritériumot lefedi, a szépet közel sem... Ez lehet elmegy simán 150-es hengerrel és tudja tartani a forgalom tempóját normálisan még ma is tán. Olyan nagy konstrukciós hibája csak nem lehet... A felfüggesztése is különleges, ilyet nem látni más motoronMennyi lehet a reális ára egy nem fészer-szökevény, nem azonnal felújítandó, relatíve szép, rendezett papíros példánynak?
A K55 Moszkvára gondoltam még, de az itthon nagyon ritka madár, papírosan szintén lehetetlen (mondjuk ez igaz sok még kerekded formájú motorra, ami nem magyar gyártású...)
Csepel volt a családban, szerintem mai használatra már kissé nehézkes - ez persze személyes vélemény. Nincs kmh alaphelyzetben, 3 sebesség, alacsony végsebesség, nehéz lenne megbízhatóvá tenni - olyan szerelős veterán, meg akad a családban elég már...
A Danuviával kapcsolatban szintén hasonló érzéseim vannak, ráadásul nem tetszik a formaterve kifejezetten - míg a Csepel formája természetesen kedves nagyon.
Üdvözlettel
A kérdés adott, tanácsokat várnék szívesen, hogyha írtok azt megköszönném - hiszen sokatoknak lehet tapasztalata ilyen gépekkel. "Erősebb", 4 sebességes, valamelyest "vicces-kedves" gépre gondoltam volna... A forgalomban még állja meg a helyét, ne legyen vele életveszélyesebb a közlekedés, mint egy mai géppel. Lehessen jól szerelni otthon is - ezt gondolom sok veterán teljesíti Tapasztalataim alapján ezzel nem lehet baj, egy jó kis kétüteműnél. Azért lehetőleg legyen gazdaságos az üzemeltetése...
Sajnos az MZ RT 125 (olyan szép DKW-s dizájnú) papírosan lehetetlen eset, illetve drága, ám használatra rendben lehetne gondolom és a formája is szép. Nem valószínű, hogy ilyenre lelhetnék.
Esetleg ES 125 Trophy? Az gondolom kiforrott, megbízható, olcsó fenntartású konstrukció. A vicces kritériumot lefedi, a szépet közel sem... Ez lehet elmegy simán 150-es hengerrel és tudja tartani a forgalom tempóját normálisan még ma is tán. Olyan nagy konstrukciós hibája csak nem lehet... A felfüggesztése is különleges, ilyet nem látni más motoronMennyi lehet a reális ára egy nem fészer-szökevény, nem azonnal felújítandó, relatíve szép, rendezett papíros példánynak?
A K55 Moszkvára gondoltam még, de az itthon nagyon ritka madár, papírosan szintén lehetetlen (mondjuk ez igaz sok még kerekded formájú motorra, ami nem magyar gyártású...)
Csepel volt a családban, szerintem mai használatra már kissé nehézkes - ez persze személyes vélemény. Nincs kmh alaphelyzetben, 3 sebesség, alacsony végsebesség, nehéz lenne megbízhatóvá tenni - olyan szerelős veterán, meg akad a családban elég már...
A Danuviával kapcsolatban szintén hasonló érzéseim vannak, ráadásul nem tetszik a formaterve kifejezetten - míg a Csepel formája természetesen kedves nagyon.
Üdvözlettel
Komment