Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Régen a földutakon voltak hasonló balhék!Ma már ott is kötelező a műszaki és a jogsi!Nem értem a rendeleteket,igy nem lesz természetes kiválasztódás!Sokan így szereztek gyakorlatot a kertek alatt,és legalább nem kellett a féket keresni a vezetési gyakorlaton.Aki nem volt elhivatott:az nem is vizsgázott le,viszont lett fogalma a motorvezetésről...............
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Régen a földutakon voltak hasonló balhék!Ma már ott is kötelező a műszaki és a jogsi!Nem értem a rendeleteket,igy nem lesz természetes kiválasztódás!Sokan így szereztek gyakorlatot
Valóban... Mikor már papírok birtokában kimehettem a Romettel az országútra (17 évesen szerzett B jogsival), bizony már csak azt kellett megszokni, hogy nem ráz a motor, simán fut a fekete csík hátán...
Az volt a Murphy az egészben, hogy éveken keresztül megúsztuk a rendőrökkel való találkozást, de mikor már megvolt minden vizsgám, csak a jogsi érkezését vártam, akkor a semmi közepén, minden lakott településtől kilóméterekre a szántóföld szélén találkoztunk a stoppolóssal
Az első videón szereplő útviszonyok közt meddig jutna a Dacia Duster?
Ahogy dr. Emett Lathrop "Doc" Brown mondta: "Utak? Ahová megyünk, nincs szükség utakra!"
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Az első felvonásnál igencsak kapaszkodnék a majré vasba bár az sem biztos, hogy túlságosan élvezném. Időnként vannak benne nagyon meredek helyszínek! A megállás tetszene
Valamelyik dnyepernek, vagy uralnak volt egy 3 kerék hajtású fogata. Nincs meg valamelyikőtöknek az a videó, amikor egy ilyennel dagasztják a sárt? Egyszer rátaláltam, de úgy elkeveredett, nem találok rá újra. Egy kardán ment az első kerékhez is a bal oldalon.
Hát ja. Kár, hogy nem fényképeztem le Genfben azt a szörnyet, aminek a motorja tulajdonképpen az oldalkocsiban volt. Vagy inkább mindkettőben. Vagy lehet, hogy űrhajó volt, már nem is tudom. Mindenesetre hivatalosan belefért az L4e kategóriába, mert kerekei asszimetrikus elrendezésűek voltak.
Ez egyébként úgy működik, hogy felrakok kardáncsuklókat az alsó rögzítési pontokra, a felső rudakat meg elhagyom? Aztán máris dülöngélhetek az Ural nyergében a kanyarban. Vajon tengelyig sárban is működik ez a megoldás?
Everything is better when you decide you don't care.
Ma csaptam néhány kilómétert a frissen vizsgázott járgánnyal. Hát az undor csak fokozódott bennem ! Ez az oldalkocsis motorozás a fizika törvényeinek megcsúfolása. Küzdenem kellett néhányszor, hogy ne firkáljakel. Főleg akkor, amikor egy kifele lejtetett jobbos derékszög kanyarban behúztam az első féket. A teló bekoppant, a súlypont előre, és ennek eredményeként még a kormány is " letapadt " . Na ekkor elkapott a majré !
Szép óvatosan próbálgassad még egy kicsit,nehogy odavágjon valahova!Nekem nem jött be,-igaz nem is sokszor volt alkalmam gyakorolni vele,-bár vannak akik nagyon szeretnek oldalkocsis fogatot hajtani.Meglehet,ha sokat gyakorolsz,te is megkedveled,ha meg nem leszereled,-a pénz megáll benne.
Legfeljebb jó lesz benne a télen krumplit tartani,vagy belevackol a Döme,-kárba nem vész.
(megemeltem ma magam,úgy fáj a derekam,ha picit is mozdulok,hogy felszisszenek,-hiába "a jó csődör is vagy megvakul,vagy megsántul,vagy a fene megeszi")
Komment