A fékezésről annyit, maradva a motorkerékpárnál: max 30% fékerő ingadozás. (dob ütés). Emellett tudni kell egy bizonyos fékerőt elérni, általában azt, hogy meg tudjon blokkolni a kerék. Némelyik öreg motornak ez fel adja a leckét.
Jártam úgy egy gyönyörűen restaurált Mercedes 170D esetében, hogy sehogy nem sikerült az ingadozást 30% alá küzdeni. Pedig az autó 110%-ban rendben volt. Na, ilyenkor kell egy kis emberség, na meg szaktudás, meg egy pici dörzsöltség is. Van aki, segít, van aki nem. Ezért mondom: KIVÉTELEK MINDIG VANNAK.
Jártam úgy egy gyönyörűen restaurált Mercedes 170D esetében, hogy sehogy nem sikerült az ingadozást 30% alá küzdeni. Pedig az autó 110%-ban rendben volt. Na, ilyenkor kell egy kis emberség, na meg szaktudás, meg egy pici dörzsöltség is. Van aki, segít, van aki nem. Ezért mondom: KIVÉTELEK MINDIG VANNAK.
Komment