Ma hirtelen ötlet alapján megnéztem a P-10 H motorom alvázszámát. Ezt ugyan nem flexelte meg senki, de a látvány kiábrándító. Vélhetően egy számot kihagytak beütéskor, és ezt megpróbálták valahogy még bebiggyeszteni. Meg valami hegesztési varratok is vannak a vastagabb csőbe, de az lehet hogy gyári. Az adattábla az jónak mondható, csak kérdés hogy elfogadják e vizsgán. Csináltam pár képet, de nem igazán jók.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horror a bázison - a flexelő vizsgabiztos
Collapse
X
-
BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hegesztés varrat nekem is található ott.
szerintem vizsga helyszín válogatja.
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs a számok is ilyen hevenyészettek ?? A nulla olyan mint ha két zárójelet forgattak volna össze.
Itt már egyszer rácsodálkoztunk ApaE T8-as alvázának "számaira", nem értem mi változott volna a Te számaidnál.
Azt is megbeszéltük, hogy annak idején sem grafikusok végezték ezt a műveletet!
A nulla olyan mint ha két zárójelet forgattak volna össze.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 1 like
Komment
-
Én még csak mostanában keresem az "igazit", de a legutolsó jelöltem pont azért esett ki, mert a vázszámból egy-két szám hiányzott, a maradék meg alig volt látható (felismerhető)... az is igaz, hogy a motor "fel lett újítva" és a váz is újra (vagy csak át ) lett fújva, úgyhogy ha kromofággal (vagy valami más vegyszerrel, mert ahogy most utána olvastam a kromofág csinálhat csúnya dolgokat) leszedném ott a festéket, lehet jól látható lenne az egész, de mivel ez korán sem biztos, inkább keresgélek tovább...
-t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt is megbeszéltük, hogy annak idején sem grafikusok végezték ezt a műveletet!
Ahogy nézegetem a vázszámokat (most hogy én is szeretnék egy "dlágaságot"), bennem is felmerült, hogy nem robotok gravírozták lézerrel az alváz és motor számokat a Pannóniákba!
Komment
-
ApaE
-
Anno mikor kerestem p21-est akkor én is találkozta olyan számmal amitől féltem. Bár a papír miatt nem vágtam bele
itt egy hármas bújt el
A p10-emnél a vázszámot nem tudom pontosan hogy volt. Ha vissza nézed ezt a topic-ot látható hogy új számot kaptam.
Bezzeg a blokkba szép mélyen bele tudták verni bár ott nem is tud rozsdállni
Komment
-
Ezt a témát olvasva én is félelemmel fogom elvinni szeretett D-csepelemet eredetiség-vizsgára.
Csak egyet tehetek: megpróbálok a motor közelébe lenni.
Ez elképesztő. Itt meredek a gépem előtt, és olvasom, hogy miket csinálnak a már amúgy is megviselt veteránokkal.
De ha mondjuk én rongálnám a számot!!???"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa olvasható a szám stimmelnek a karakterek és szemmel nem látható jogtalan beavatkozás nyoma
- 4 likes
Komment
-
Én a fémtisztára pucolt vázra a vázszámot maszkoló szalaggal leragasztottam. Aztán alapozás, festés...
Nagy örömömre mire leszedtem lett rajta egy kis vakrozsda(pára szépen átment a szalagon ) Na de annyi baj legyen, rá két réteg lakk. Eredet vizsgán meg ott volt a jól látható szám.
(ami, mint már írtam pár helyen, nem egyezik a forgalmiban lévővel, ott egy 0-val több van. De nem foglalkoztak vele. Egyik papíron rajta van hogy adminisztrációs vagy gyártási hiba miatt nem egyezik és ennyi. Aztán az új forgalmiban is a rossz szám van...)
- 2 likes
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz mondjuk nem hátrány ha stimmel a forgalmi és a motor Műszakin javítható az adminisztrációs hiba és díjmentesen cserélendő a forgalmi.
Viszont csak NKH-s műszakin lehet? Vagy máshol is?
Komment
Komment