Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horror a bázison - a flexelő vizsgabiztos

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Ma hirtelen ötlet alapján megnéztem a P-10 H motorom alvázszámát. Ezt ugyan nem flexelte meg senki, de a látvány kiábrándító. Vélhetően egy számot kihagytak beütéskor, és ezt megpróbálták valahogy még bebiggyeszteni. Meg valami hegesztési varratok is vannak a vastagabb csőbe, de az lehet hogy gyári. Az adattábla az jónak mondható, csak kérdés hogy elfogadják e vizsgán. Csináltam pár képet, de nem igazán jók.

    Click image for larger version

Name:	20120219207.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	130803 Click image for larger version

Name:	20120219208.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	130804 Click image for larger version

Name:	20120219209.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	130805

    Komment


      #47
      A hegesztés varrat nekem is található ott.
      szerintem vizsga helyszín válogatja.

      Komment


        #48
        BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A hegesztés varrat nekem is található ott.
        szerintem vizsga helyszín válogatja.
        És a számok is ilyen hevenyészettek ?? A nulla olyan mint ha két zárójelet forgattak volna össze.

        Komment


          #49
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          És a számok is ilyen hevenyészettek ?? A nulla olyan mint ha két zárójelet forgattak volna össze.
          http://veteran.forum.hu/tipusjegyek-...82/index2.html

          Itt már egyszer rácsodálkoztunk ApaE T8-as alvázának "számaira", nem értem mi változott volna a Te számaidnál.
          Azt is megbeszéltük, hogy annak idején sem grafikusok végezték ezt a műveletet!
          A nulla olyan mint ha két zárójelet forgattak volna össze.
          Az enyémen is ilyenek a nullák!
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #50
            Én még csak mostanában keresem az "igazit", de a legutolsó jelöltem pont azért esett ki, mert a vázszámból egy-két szám hiányzott, a maradék meg alig volt látható (felismerhető)... az is igaz, hogy a motor "fel lett újítva" és a váz is újra (vagy csak át ) lett fújva, úgyhogy ha kromofággal (vagy valami más vegyszerrel, mert ahogy most utána olvastam a kromofág csinálhat csúnya dolgokat) leszedném ott a festéket, lehet jól látható lenne az egész, de mivel ez korán sem biztos, inkább keresgélek tovább...




            -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Azt is megbeszéltük, hogy annak idején sem grafikusok végezték ezt a műveletet!

            Ahogy nézegetem a vázszámokat (most hogy én is szeretnék egy "dlágaságot"), bennem is felmerült, hogy nem robotok gravírozták lézerrel az alváz és motor számokat a Pannóniákba!

            Komment


              #51

              Komment


                #52
                Anno mikor kerestem p21-est akkor én is találkozta olyan számmal amitől féltem. Bár a papír miatt nem vágtam bele
                itt egy hármas bújt el
                Click image for larger version

Name:	P1010134.JPG
Views:	1
Size:	114.6 KB
ID:	130811
                A p10-emnél a vázszámot nem tudom pontosan hogy volt. Ha vissza nézed ezt a topic-ot látható hogy új számot kaptam.
                Bezzeg a blokkba szép mélyen bele tudták verni bár ott nem is tud rozsdállni

                Komment


                  #53
                  És a másik hogy az acélozott beütő frankón harapja azt a puhány alumíniumot még elég gyengécske suhintásra is.

                  Komment


                    #54
                    Ezt a témát olvasva én is félelemmel fogom elvinni szeretett D-csepelemet eredetiség-vizsgára.
                    Csak egyet tehetek: megpróbálok a motor közelébe lenni.
                    Ez elképesztő. Itt meredek a gépem előtt, és olvasom, hogy miket csinálnak a már amúgy is megviselt veteránokkal.
                    De ha mondjuk én rongálnám a számot!!???
                    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                    Komment


                      #55
                      Azért ne keseredj el nem mindenhol és nem minden vizsgabiztos ilyen. Ha olvasható a szám stimmelnek a karakterek és szemmel nem látható jogtalan beavatkozás nyoma nem áll neki flexelni.

                      Komment


                        #56
                        nem áll neki flexelni.
                        Remélem!
                        Szigetszentmiklósival van valakinek tapasztalata?
                        "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                        Komment


                          #57
                          sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ha olvasható a szám stimmelnek a karakterek és szemmel nem látható jogtalan beavatkozás nyoma
                          De ez a te dolgod ,hogy így legyen , aztán nincs gond . Bár mindig az osztja az észt aki leghülyébb ( én ) , az én Ducatti motorkám is sok éve csúfoskodik it-ott levakart vázzal , mert konkrétan úgy vittem első vizsgára , befestett vázzal , hogy tök elfelejtettem hol van a szám . Aztán egy szikével vakargattam mire megtaláltam . Aztán otthon dobtam rá egy kis feketét .

                          Komment


                            #58
                            Én a fémtisztára pucolt vázra a vázszámot maszkoló szalaggal leragasztottam. Aztán alapozás, festés...
                            Nagy örömömre mire leszedtem lett rajta egy kis vakrozsda(pára szépen átment a szalagon ) Na de annyi baj legyen, rá két réteg lakk. Eredet vizsgán meg ott volt a jól látható szám.
                            (ami, mint már írtam pár helyen, nem egyezik a forgalmiban lévővel, ott egy 0-val több van. De nem foglalkoztak vele. Egyik papíron rajta van hogy adminisztrációs vagy gyártási hiba miatt nem egyezik és ennyi. Aztán az új forgalmiban is a rossz szám van...)

                            Komment


                              #59
                              Aztán az új forgalmiban is a rossz szám van
                              Az mondjuk nem hátrány ha stimmel a forgalmi és a motor Műszakin javítható az adminisztrációs hiba és díjmentesen cserélendő a forgalmi.

                              Komment


                                #60
                                sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Az mondjuk nem hátrány ha stimmel a forgalmi és a motor Műszakin javítható az adminisztrációs hiba és díjmentesen cserélendő a forgalmi.
                                Na ezt megjegyzem és jövőre lehet eljátszom. Viszem majd a papírt is amit adtak eredet vizsgán. Bár nem értem hogy ha leírta hogy nem egyezik akkor miért nem javította rögtön? Én meg elkövettem azt a hibát hogy nem szóltam érte...
                                Viszont csak NKH-s műszakin lehet? Vagy máshol is?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X