Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Műszaki vizsgás élmények

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nekem is francia autóm van...Trianon után ennek bizonyos műszaki megoldásai a második dolog, amiért nagyon haragszom rájuk...

    Komment


      futógyűrűjének lehúzásához,
      Én csak óvatosan kettévágnám.

      Komment


        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

        Megyek a műhelybe,mert lehúzót kell csinálnom a Renault első kerékcsapágy belső futógyűrűjének lehúzásához,mert fent maradt az agyon.

        Üdvözlettel:Che
        Suzukinál nekem ugyan ez volt. Ismerős csinálta, sokat nem vacakolt vele. Fogott egy rossz vascsövet, CO-val odapöttyintette, a csövet be a satuba a tengelyt meg finoman kocogtatva szépen lejött.

        Komment


          Én csak óvatosan kettévágnám.
          Én hasonló esetben két oldalról meglapoltam flexxel, majd a meleg futógyűrűt csőfogóval megforgatva, simán leszedtem.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Visszatérve az eredeti címhez nekem is van - tív tapasztalatom. Az első fékkar nem működött minden esetben és a mikró kapcsolót nem nyomta meg tehát világított a féklámpa. Ítélet a hátsó fék ragadós!! Igaz a kerék kézzel pörgethető előre- hátra akadálytalanul akár hányszor lépünk a fékpedálra. Egy kis Wd -40 után lazán működik bár az újabb herce- hurcát megelőzendőn fékbetét csere és munka hengerek átmozgatása . Nem a Cz-n követtem el!

            Komment


              A magyar műszaki vizsgáról csak ennyit: (idézet Szirmai Gábor-Utam a Szaharába című könyvéből)
              "Az úgynevezett műszaki vizsgáról is kell írnom pár szót. A bürokrácia értelmetlensége még azokból is kiváltja az ellenkezést, akik egy logikus, biztonsági elvekre épülő – és egyébként talán nem is felesleges - műszaki ellenőrzésben partnerek lennének. Hogy ez az intézmény mennyire nem tölti be rendeltetését, és mennyire ostoba, azt ki-ki megítélheti, aki részt vesz egy ily eljáráson. De nem is erről kell értekeznem, hanem arról, hogy milyen terminológia alakult ki itt is, akárcsak a többi meddőn fontoskodó hivatalban. Eleinte nemigen értettem, hogy a sorban álló ügyfelek milyen indiánokról beszélnek, de amint ennek a morálisan teljesen lezüllött szemét hivatalnak a bűvkörébe belekóstoltam rögtön megértettem az indián elnevezések helytálló voltát. A jó szem megvesztegetett embere a motorszámok (nem) azonosítására kell. A biztos kéz lefizetett embere a kormányművet vizsgálja. Az erős láb nagy csúszópénzű tulaja a görgős fékpadon végez kisegítő fékezést. A finom orr pénzben nem szűkölködő gazdája a szén-dioxid beállítását végzi el. Az érzékeny fül hallójárataiba eljutnak a KPM ellenőrök felbukkanásának hírei. Ezzel szemben a jó zseb a megvesztegetési pénzeket gyűjti és osztja szét. Szerencsémre én gyorsan rátaláltam a jó zsebre, így utánfutóval (Hí) levizsgázott a mótorom."
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Sajnos gomb nincs??.

                Komment


                  Nem emlékszem a végére, de most engem is fog érinteni. Mi lett a vége Zsolti egykörös fék, illetve biztonsági övvel kapcsolatos problémájának ? Az enyémben sincsen öv, illetve kiépített pontok.

                  Komment


                    Én ugyan motorkerékpárral kapcsolatban kérdeztem az NKH-nál, hogy mi van, ha az akkori megoldások nem felelnek meg már a mai előírásoknak? De gondolom a válasz autónál is érvényes:

                    Nekem azt mondták, hogy az akkori gyári állapotot a muzeális járműveken elfogadják, ugyanakkor ami hátrányt jelent a mai közlekedésben, annak megfelelően korlátozásokat írhatnak elő, hogy ellensúlyozzák a régi megoldások nem megfelelőségét.
                    (Pl. lehet karbid lámpa az autódon, ha az volt, de éjszaka nem közlekedhetsz vele, vagy lehet szalagféked, de akkor esetleg a sebességben korlátoznak. )

                    Ezek konkrét autó konkrét megoldásához igazodó konkrét hatósági döntések.

                    Szerintem ez ésszerű. (Célszerű előtte egyeztetni velük. Ez nem szívesség kérés, ez a dolguk, hogy tájékoztatást adjanak. Nekem jók a tapasztalataim, korrektek, segítőkészek.)

                    Komment


                      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem emlékszem a végére, de most engem is fog érinteni. Mi lett a vége Zsolti egykörös fék, illetve biztonsági övvel kapcsolatos problémájának ? Az enyémben sincsen öv, illetve kiépített pontok.
                      Nem tudom az elmúlt 4 évben változhatott-e a dolog de én még úgy tanultam hogy ha nem volt benne gyárilag nem kérhetik számon rajtad(főleg úgy nem ha nincs is neki gyárilag rögzítési pont). Ugyanez igaz a fékre is, ha gyárilag egykörös volt nem köthetnek(/köthetnének) bele hiába akarnak .

                      Komment


                        Nem tudom az elmúlt 4 évben változhatott-e a dolog
                        Nem változott,csak nem tudnak különbséget tenni az ismételt forgalomba helyezés és az egyedi forgalomba helyezés között.

                        Komment


                          Nem emlékszem a végére, de most engem is fog érinteni. Mi lett a vége Zsolti egykörös fék, illetve biztonsági övvel kapcsolatos problémájának ? Az enyémben sincsen öv, illetve kiépített pontok.
                          A biztonsági öv sarkalatos pont a VÉDA miatt. Hányszor akarsz magyarázkodni miatta, fellebbezni stb, ha nem is jogosan büntetnek meg? Lásd a Csepel teherautós sztorit...
                          Szerintem tegyél bele övet+a kétkörös fékrendszert ha nem OT-ra akarod.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            ha nem OT-ra akarod.
                            Más lehetőségem egyenlőre nincs !

                            Komment


                              Hivatalosan is elismerték nemrégiben hogy a szupertrafi nem figyeli az övhasználatot. Szóval ettől nem kell félni.

                              Komment


                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A biztonsági öv sarkalatos pont a VÉDA miatt. Hányszor akarsz magyarázkodni miatta, fellebbezni stb, ha nem is jogosan büntetnek meg? Lásd a Csepel teherautós sztorit...
                                Szerintem tegyél bele övet+a kétkörös fékrendszert ha nem OT-ra akarod.
                                És itt a 22-es csapdája, ha nincs neki gyári beépítési hely akkor nem építheted be...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X