Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Megyek a műhelybe,mert lehúzót kell csinálnom a Renault első kerékcsapágy belső futógyűrűjének lehúzásához,mert fent maradt az agyon.
Üdvözlettel:Che
Suzukinál nekem ugyan ez volt. Ismerős csinálta, sokat nem vacakolt vele. Fogott egy rossz vascsövet, CO-val odapöttyintette, a csövet be a satuba a tengelyt meg finoman kocogtatva szépen lejött.
Visszatérve az eredeti címhez nekem is van - tív tapasztalatom. Az első fékkar nem működött minden esetben és a mikró kapcsolót nem nyomta meg tehát világított a féklámpa. Ítélet a hátsó fék ragadós!! Igaz a kerék kézzel pörgethető előre- hátra akadálytalanul akár hányszor lépünk a fékpedálra. Egy kis Wd -40 után lazán működik bár az újabb herce- hurcát megelőzendőn fékbetét csere és munka hengerek átmozgatása . Nem a Cz-n követtem el!
A magyar műszaki vizsgáról csak ennyit: (idézet Szirmai Gábor-Utam a Szaharába című könyvéből) "Az úgynevezett műszaki vizsgáról is kell írnom pár szót. A bürokrácia értelmetlensége még azokból is kiváltja az ellenkezést, akik egy logikus, biztonsági elvekre épülő – és egyébként talán nem is felesleges - műszaki ellenőrzésben partnerek lennének. Hogy ez az intézmény mennyire nem tölti be rendeltetését, és mennyire ostoba, azt ki-ki megítélheti, aki részt vesz egy ily eljáráson. De nem is erről kell értekeznem, hanem arról, hogy milyen terminológia alakult ki itt is, akárcsak a többi meddőn fontoskodó hivatalban. Eleinte nemigen értettem, hogy a sorban álló ügyfelek milyen indiánokról beszélnek, de amint ennek a morálisan teljesen lezüllött szemét hivatalnak a bűvkörébe belekóstoltam rögtön megértettem az indián elnevezések helytálló voltát. A jó szem megvesztegetett embere a motorszámok (nem) azonosítására kell. A biztos kéz lefizetett embere a kormányművet vizsgálja. Az erős láb nagy csúszópénzű tulaja a görgős fékpadon végez kisegítő fékezést. A finom orr pénzben nem szűkölködő gazdája a szén-dioxid beállítását végzi el. Az érzékeny fül hallójárataiba eljutnak a KPM ellenőrök felbukkanásának hírei. Ezzel szemben a jó zseb a megvesztegetési pénzeket gyűjti és osztja szét. Szerencsémre én gyorsan rátaláltam a jó zsebre, így utánfutóval (Hí) levizsgázott a mótorom."
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Nem emlékszem a végére, de most engem is fog érinteni. Mi lett a vége Zsolti egykörös fék, illetve biztonsági övvel kapcsolatos problémájának ? Az enyémben sincsen öv, illetve kiépített pontok.
Én ugyan motorkerékpárral kapcsolatban kérdeztem az NKH-nál, hogy mi van, ha az akkori megoldások nem felelnek meg már a mai előírásoknak? De gondolom a válasz autónál is érvényes:
Nekem azt mondták, hogy az akkori gyári állapotot a muzeális járműveken elfogadják, ugyanakkor ami hátrányt jelent a mai közlekedésben, annak megfelelően korlátozásokat írhatnak elő, hogy ellensúlyozzák a régi megoldások nem megfelelőségét.
(Pl. lehet karbid lámpa az autódon, ha az volt, de éjszaka nem közlekedhetsz vele, vagy lehet szalagféked, de akkor esetleg a sebességben korlátoznak. )
Ezek konkrét autó konkrét megoldásához igazodó konkrét hatósági döntések.
Szerintem ez ésszerű. (Célszerű előtte egyeztetni velük. Ez nem szívesség kérés, ez a dolguk, hogy tájékoztatást adjanak. Nekem jók a tapasztalataim, korrektek, segítőkészek.)
Nem emlékszem a végére, de most engem is fog érinteni. Mi lett a vége Zsolti egykörös fék, illetve biztonsági övvel kapcsolatos problémájának ? Az enyémben sincsen öv, illetve kiépített pontok.
Nem tudom az elmúlt 4 évben változhatott-e a dolog de én még úgy tanultam hogy ha nem volt benne gyárilag nem kérhetik számon rajtad(főleg úgy nem ha nincs is neki gyárilag rögzítési pont). Ugyanez igaz a fékre is, ha gyárilag egykörös volt nem köthetnek(/köthetnének) bele hiába akarnak .
Nem emlékszem a végére, de most engem is fog érinteni. Mi lett a vége Zsolti egykörös fék, illetve biztonsági övvel kapcsolatos problémájának ? Az enyémben sincsen öv, illetve kiépített pontok.
A biztonsági öv sarkalatos pont a VÉDA miatt. Hányszor akarsz magyarázkodni miatta, fellebbezni stb, ha nem is jogosan büntetnek meg? Lásd a Csepel teherautós sztorit...
Szerintem tegyél bele övet+a kétkörös fékrendszert ha nem OT-ra akarod.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
A biztonsági öv sarkalatos pont a VÉDA miatt. Hányszor akarsz magyarázkodni miatta, fellebbezni stb, ha nem is jogosan büntetnek meg? Lásd a Csepel teherautós sztorit... Szerintem tegyél bele övet+a kétkörös fékrendszert ha nem OT-ra akarod.
És itt a 22-es csapdája, ha nincs neki gyári beépítési hely akkor nem építheted be...
Komment