Közlemény

Collapse
No announcement yet.

OT rendszám megszerzésének módja

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    az épített Trabantom a Wartburg futóművével
    Mit építettél be és hová?

    Komment


      Mit építettél be és hová?
      Wartburg duplex fékrendszer előre ! lengőkar, és a féltengely maradt. Laprugó meg, illetve rövidebre visszaívelve, lengőkar megerősítve.

      Komment


        Sziasztok !

        Biztosan hülye kérdésnek tűnik, de azért érdekel a véleményetek. Szerintetek egy veterán motornál a VAPE gyújtás szentségtörésnek számítana az OT vizsgán?

        Karezoli

        Komment


          karezoli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          hülye kérdésnek tűnik

          ...........igen ................
          karezoli kedvelte ezt.

          Komment


            karezoli
            Szerintetek egy veterán motornál a VAPE gyújtás szentségtörésnek számítana az OT vizsgán?
            Én szívesen elősegítem az OT-minősítésedet azzal, hogy adok egy tuti eredeti lendkerekes gyújtást a VAPE-ért!!!
            sinter, mátéapu és karezoli kedvelte ezt.

            Komment


              VAPE gyújtás szentségtörésnek számítana az OT vizsgán?
              Ha észre veszik igen. De persze észre kell hogy vegyék.....
              Che és karezoli kedvelte ezt.

              Komment


                Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Én szívesen elősegítem az OT-minősítésedet azzal, hogy adok egy tuti eredeti lendkerekes gyújtást a VAPE-ért!!!
                Azt elhiszem... Egyébként a Jawa 250/559 motorommal nem célom az OT vizsga, csak az a szintű felújítás, hogy hobbi motorként használhassam. Ehhez szerencsére már közel vagyok, csak pár apróság van hátra.
                Az OT-ról azt gondolom, hogy egy alapból értékes és ritka motor esetében növelheti az értékét ez a minősítés.
                St.Z.350, Che és Lemezjáték kedvelte ezt.

                Komment


                  Szervusztok . A legfontosabb "előnye" az OT vizsgának - ha használja a tulajdonos a gépjárművet - , hogy egy esetleges nem önhibás balesetből adódó sérülésnél a biztosító egészen más értékhatárt állapít meg . Így valószínűsíthető , hogy újra használható állapotba kerül. Üdvözlettel.
                  Che, dkari és 7 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Sziasztok

                    engem is foglalkoztat a mínősítés a T1 Pannóniára, viszont akad komolyabb hiba vele, nem az eredeti motorjával van szerelve (és műszakiztatva), hanem egy 3 évvel fiatalabb T5-é

                    valahol valaki mondta hogy ha nem az eredeti motorjával szerelt, akkor bukás, de ha típustiszta és abból az évből származik, mint az eredeti, akkor levonással de elfogadható.

                    létezik valami biztosabb infó erről? az mavamsz honlapján nem találtam semmit erre vonatkozóan

                    köszönöm

                    Norbi
                    Na végre hozzájutottam egy pécsi mavamsz minősítő ember válaszához, jók voltak sajnos az infóim, az ember szerint is az OT vizsgán bukás a nem évjárat azonos motor

                    ilyen esetben tehát kell egy a vázzal (motorkerékpárral) azonos évben gyártott blokkot venni, adásvételivel, nembaj hogy a számok nem egyeznek a vázszámmal
                    a csere motorszám a veterán vizsgán kerül feljegyzésre, majd műszakin kiállított okmányok alapján a forgalmiba

                    elvileg így sima az ügy ha nincs meg az eredeti blokk s feltétlen vágyunk a minősítésre
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2015 szept. 16, 21:06.
                    sinter és sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      Na végre hozzájutottam egy pécsi mavamsz minősítő ember válaszához, jók voltak sajnos az infóim, az ember szerint is az OT vizsgán bukás a nem évjárat azonos motor
                      Magyarázatot is fűzött hozzá vagy csak kinyilatkoztatott? Ez nekem kicsit sántít. Aztán majd eljutnak odáig, hogy ha a lámpát vagy a küllőt nem abban az évben gyártották mint a vázat, az se lesz jó, és különben is sebességkorlátot kell bejegyezni a forgalmiba, mert nem hidraulikus fék van rajta és különben se legyen már jó senkinek.

                      Típusazonosságot kellene nézniük, nem? Vagy attól félnek, hogy a motort lehet, hogy nem legalább 30 éve gyártották?
                      joker kedvelte ezt.
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nem gondolnám, hogy az épített Trabantom a Wartburg futóművével, most megkapná az OT-t csak azért mert akkor engedélyem volt rá, és elmúlt harminc éves !

                        Rosszul gondolod .


                        De nem mondasz semmit , -milyen lett a moci ???

                        - - - Updated - - -

                        UK, -nem jössz a vasdarabért ?

                        Komment


                          -milyen lett a moci ???
                          Sajna nagy tapasztalatgyűjtésre nincs lehetőségem ,mert lejárt a műszakija. Télére, meg nem akarom már vizsgáztatni. Amennyit mentem vele, ( 4-5 km ) az jó volt. Majd holnap hívlak !

                          Komment


                            UK, -nem jössz a vasdarabért ?
                            De, de, valamikor megyek, csak kicsit zsúfoltak most a napjaim. Azért lehetőleg ne add el valami vasdarabbal együtt véletlenül.
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              [ATTACH=CONFIG]27501[/ATTACH]
                              Volt szerencsém Japán motorját "élőben" is megtekinteni, tényleg szépen megőrizték neki, sőt pár perc múlva Ő is megjelent a gép mellett! Sikerült egy pár szót váltanunk, örültem a találkozásnak!
                              Jó motorozást!
                              Sziasztok!
                              Japán ember megunta!
                              Eladó használt KAWASAKI GPZ 400 OT (muzeális minősítésű)
                              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                              Komment


                                Japán ember megunta!
                                Már jó ideje "unja".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X