Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
a 362-es JAwám miatt én is kétszer voltam a központi okmányirodában . Előre megpróbáltam leügyezni velük hogy vegyék fel a katalógusukba a típust (ismerős vizsgabiztostól tudtam , hogy nincs benne) de ők csak személyes ügyintézés során voltak hajlandóak ezt megtenni. Így hát elmentem azzal a biztos tudattal, hogy úgyis visszapattanok. Így is lett. Aztán a másodikra már meglett és akkor az ügyintéző nagyon segítőkész volt mert otthon hagytam a lakcímkártyámat véletlenül ,ami miatt megint elküldhetett volna . De rendes volt, úgyhogy két Sopron-Bp út árán meglett az OT.
én a Ducattit 1 óra alatt beírattam
Az Ural 8.103-40 sem volt a rendszerben csak a 8.103-10. A két motor között a különbség csak az első futómű kialakításában van. Nekem egy hetembe került mire a KEKKH felvette ezt a típust, úgyhogy egyelőre az enyém az egyetlen ilyen típus az országban...
Ez hülyeség mert a 311 limuzint én személyesen vitettem fel a listára majd egy napi telefonálgatás emailozás és faxolgatás árán...
Nekem most Wartburg 1000 van a forgalmimban. Végül is megkérdezte a hölgy,hogy jó lesz-e..... ezek szerint azt íratok be,amit akarok?? Akár Wartburg Ferrarit is??
Nos, nálam a Pannónia T5H az jelenleg is Csepel TLF 250.
Egyébként ezzel kapcsolatban az jutott a fejembe,hogy ELMÉLETBEN veszek óccson egy (pl) 311-est papírok nélkül,majd egy szintén olcsó,még értéktelen 353-ast papírokkal és.................. Ezzel az erővel simán menne.......
hogy ELMÉLETBEN veszek óccson egy (pl) 311-est papírok nélkül,majd egy szintén olcsó,még értéktelen 353-ast papírokkal és... Ezzel az erővel simán menne...
Szerintem ez egy kis papírozással egyébként is menne, mert nem a karosszériában van az alvázszám. Több ilyen átalakítás is történt már az országban, igaz lehet, hogy papírmunka nélkül.
Szervusztok . Előzőekben már beszámoltam az OT-s műszaki vizsgás mkp. anomáliájáról . ( Megjelentem műszaki vizsgára , de "elhajtottak" , mert az OT minősítésnek 60 napon belül kell lenni a műszaki vizsga alkalmával, így szól a rendelet . ) Mivel szeptemberben lett volna OT vizsgára hely, így feladtam, hogy a szezonban motorozzak ezzel a motorral ( + van még egy ugyan ilyen "problémával" küzdő motorom ) . Ma elmentem és bejelentkeztem : az egyik időpont '15 11.16-n , a másik '15 12.14-n . Még szerencse , hogy az idén sikerül a dolog ( remélem a műszaki vizsga is időben ! ) . A vizsgaállomáson , azért mondtak egy érdekes dolgot. A közelmúltban az egyik ominózus napon bejelentkezett 14 db gépjárműből 7 ( !!! ) nem jelent meg és nem is mondta le a jelentkezést / őket csókoltatom ! / . A lemondás sem javít abban a tekintetben , hogy más menjen más járművel . Az a helyzet , hogy a múzeumnak lejelentett gépjárművek vehetnek részt azon a napon . ( Én ezt a tájékoztatást kaptam . ) Gondolom , hogy ebben a metódusban ez a rendszer nem tartható fenn , mivel az OT-k száma folyamatosan emelkedik . Üdvözlettel.
Előzőekben már beszámoltam az OT-s műszaki vizsgás mkp. anomáliájáról
Én ezt már akkor sem értettem. Elvben a műszaki meg az OT két külön dolog. OT-t kell csináltatni tulajdonos váltáskor, műszakit nem feltétlenül. Ha nem így van a jogszabályban, akkor valamit nagyon elírtak. Vagy csak simán nem tudják értelmezni.
- - - Updated - - -
Visszakerestem. Szerintem nem tudták értelmezni a jogalkotók, hogy mi a szitu, mit is akarnak és miért és ezért nagyon elírták.
Everything is better when you decide you don't care.
Komment