Szép napot!
A fentebbieket olvasva a T1váz+T5 blokk esete eléggé hasonló az enyémhez( nálam a típus azonosság simán lehetséges).
Röviden vázolom az esetet:
2009-ben összejött annyim, hogy megvegyem az első motorkerékpáromat: egy romos T5H-t.
Mostanra lettem kész vele(kb.) és OT-ra szerettem volna vinni.
A gond az, hogy a vásárláskor az eladó , már egy másik blokkal akarta eladni a motort, nem az erdetivel (állítólag rommá zúzta a blokkot, ami a vázon lévő, olajos alu darabkákat nézve hihető volt) Az a másik blokk egy jakkerszökevény volt. Írtunk külön adásvételit a blokkról. Ez így még rendben volna, DE:
a váz száma: T573022814
mostani motorszám: 70062360
A kérdésem az volna, hogy most akkor ezen formában felejtsem el az OT-t?
Vagy menjek be a szegedi autóklubhoz és kérdezzem meg ott inkább.?
Mi a véleményetek?
Köszönettel: Majdánka
A fentebbieket olvasva a T1váz+T5 blokk esete eléggé hasonló az enyémhez( nálam a típus azonosság simán lehetséges).
Röviden vázolom az esetet:
2009-ben összejött annyim, hogy megvegyem az első motorkerékpáromat: egy romos T5H-t.
Mostanra lettem kész vele(kb.) és OT-ra szerettem volna vinni.
A gond az, hogy a vásárláskor az eladó , már egy másik blokkal akarta eladni a motort, nem az erdetivel (állítólag rommá zúzta a blokkot, ami a vázon lévő, olajos alu darabkákat nézve hihető volt) Az a másik blokk egy jakkerszökevény volt. Írtunk külön adásvételit a blokkról. Ez így még rendben volna, DE:
a váz száma: T573022814
mostani motorszám: 70062360
A kérdésem az volna, hogy most akkor ezen formában felejtsem el az OT-t?
Vagy menjek be a szegedi autóklubhoz és kérdezzem meg ott inkább.?
Mi a véleményetek?
Köszönettel: Majdánka
Komment