Szerintem meg kellene próbálni más megyébe bejelenteni minősítésre mert nekem picit durvának tűnik a decemberi időpont.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
OT rendszám megszerzésének módja
Collapse
X
-
Kedves SINTER. Visszanéztem a dátumokat : '15 május 29-n , már csak szeptemberre volt hely az OT-a . Ez durván 4 hónap. Most sem változott a dolog , kb. most is 4 hónap . Már voltam a fővárosból Veszprémbe , most megint menjek valahova , Szegedre - oda vissza cipelve a gépet , van némi költség is . Ez van
. Üdvözlettel.
Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2015 aug. 05, 23:11.sinter kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok
engem is foglalkoztat a mínősítés a T1 Pannóniára, viszont akad komolyabb hiba vele, nem az eredeti motorjával van szerelve (és műszakiztatva), hanem egy 3 évvel fiatalabb T5-é
valahol valaki mondta hogy ha nem az eredeti motorjával szerelt, akkor bukás, de ha típustiszta és abból az évből származik, mint az eredeti, akkor levonással de elfogadható.
létezik valami biztosabb infó erről? az mavamsz honlapján nem találtam semmit erre vonatkozóan
köszönöm
Norbi
Komment
-
igen, nagyon valószínű hogy mm-re ugyanolyan a két blokk, de ugye nem egyezik a váz és motorszám ill. az egyik T1, másik T5-el is kezdődik, innentől más típus, tehát elvileg nem bele való minősítésileg, nemtudom...
holnap bemegyek az autóklubba Pécsett, hátha találok valaki hozzáértőt, aki tud írással alátámasztott véleményt mondani, vagy valakit aki tud valakit aki a ValakiFergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Noob
T1-nél fiatalabb T5?engem is foglalkoztat a mínősítés a T1 Pannóniára, viszont akad komolyabb hiba vele, nem az eredeti motorjával van szerelve (és műszakiztatva), hanem egy 3 évvel fiatalabb T5-é
TLF-re gondoltál?
Amúgy kell lenni valami előírt szempontsornak az OT-hez, mert az mégsem járja, hogy azt is elvárják, hogy a gyári összeszerelők eredeti ujjlenyomatai legyenek a motoron...
- 2 likes
Komment
-
Igen, 3 évvel később gyártották a T5-öt, ezért fiatalabb... Egyébként meg olyan életszerűtlen, hogy egy kikönyökölt T1 motor helyére egy vadi új T5 blokkot tesznek... ;-)T1-nél fiatalabb T5? TLF-re gondoltál?
Vagy csak engem fertőzött meg az a nyugati fertő, ahol a motornak nincs nagy jelentősége-ha elpusztul akkor nyugodtan cserélhető és nem foglalkoznak holmi motorszámmal..Fergusson és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
pedig a szürke forgalmi bejegyzése szerint ez történt, nem én mókoltam bele a blokkot, ill annyi, nem vadi új blokk, hanem donorként megvett T5 motor blokkja került bele anno, ezért a padlás átkutatása után most van 3 husosládányi T5 cuccom feleslegbenEgyébként meg olyan életszerűtlen, hogy egy kikönyökölt T1 motor helyére egy vadi új T5 blokkot tesznek... ;-)
Komment
-
Végig halgattam az eszmecsrét , szerintem nem olyan nagy a gond . Ha a beépítés ( forgalmiban a szám átírásának az időpontja meghaladja a 30 évet ) akkor még csak beszélni sem érdemes a dologról .
Hogy érthetőbb legyen : ha mondjuk 1960 ban egy lelkes amatőr belátta volna a T5 korlátait és beépít egy JAWA 350 blokkot , mind ezt kijárja az akkori KPM és egyéb hivatalokban . Aztán ezt be is jegyzik , akkor most simán vihető a szégyenpadra .
- 8 likes
Komment
-
Ez nem gyári dokumentáció, hanem egy legális blokkcsere ! Bejegyezték a forgalmiba, mert nem volt más.Az eredeti dokumentumot el kellene fogadják!
Nem gondolnám, hogy az épített Trabantom a Wartburg futóművével, most megkapná az OT-t csak azért mert akkor engedélyem volt rá, és elmúlt harminc éves !belátta volna a T5 korlátait és beépít egy JAWA 350 blokkot , mind ezt kijárja az akkori KPM és egyéb hivatalokban . Aztán ezt be is jegyzik , akkor most simán vihető a szégyenpadra .
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem gondolnám, hogy az épített Trabantom a Wartburg futóművével, most megkapná az OT-t csak azért mert akkor engedélyem volt rá, és elmúlt harminc éves !
Megpróbálod ?
Megkérdezzem ?
- 1 like
Komment
...Pedig nem is ittam semmit
Komment