Közlemény

Collapse
No announcement yet.

OT rendszám megszerzésének módja

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szerintem meg kellene próbálni más megyébe bejelenteni minősítésre mert nekem picit durvának tűnik a decemberi időpont.

    Komment


      Kedves SINTER. Visszanéztem a dátumokat : '15 május 29-n , már csak szeptemberre volt hely az OT-a . Ez durván 4 hónap. Most sem változott a dolog , kb. most is 4 hónap . Már voltam a fővárosból Veszprémbe , most megint menjek valahova , Szegedre - oda vissza cipelve a gépet , van némi költség is . Ez van . Üdvözlettel.
      Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2015 aug. 05, 23:11.
      sinter kedvelte ezt.

      Komment


        Értem. Nem gondoltam hogy a fővárosban ilyen a helyzet. A környékünkön van hely a következő havi minősítésre, akár borsod akár heves megyében. Lehet errefelé nincs annyi igény rá ezért rövidebb a várakozási idő.

        Komment


          Sziasztok

          engem is foglalkoztat a mínősítés a T1 Pannóniára, viszont akad komolyabb hiba vele, nem az eredeti motorjával van szerelve (és műszakiztatva), hanem egy 3 évvel fiatalabb T5-é

          valahol valaki mondta hogy ha nem az eredeti motorjával szerelt, akkor bukás, de ha típustiszta és abból az évből származik, mint az eredeti, akkor levonással de elfogadható.

          létezik valami biztosabb infó erről? az mavamsz honlapján nem találtam semmit erre vonatkozóan

          köszönöm

          Norbi

          Komment


            hanem egy 3 évvel fiatalabb T5-é
            Azért érdekes lehet, meglehet hogy a blokköntvény még mindig ugyanabban a kokillában készült, mint 3 évvel azelőtt...?
            Szvsz egy Pannóniánál ez már szőrszálhasogatás kategória...

            Komment


              igen, nagyon valószínű hogy mm-re ugyanolyan a két blokk, de ugye nem egyezik a váz és motorszám ill. az egyik T1, másik T5-el is kezdődik, innentől más típus, tehát elvileg nem bele való minősítésileg, nemtudom...

              holnap bemegyek az autóklubba Pécsett, hátha találok valaki hozzáértőt, aki tud írással alátámasztott véleményt mondani, vagy valakit aki tud valakit aki a Valaki
              Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                Noob
                engem is foglalkoztat a mínősítés a T1 Pannóniára, viszont akad komolyabb hiba vele, nem az eredeti motorjával van szerelve (és műszakiztatva), hanem egy 3 évvel fiatalabb T5-é
                T1-nél fiatalabb T5? TLF-re gondoltál?

                Amúgy kell lenni valami előírt szempontsornak az OT-hez, mert az mégsem járja, hogy azt is elvárják, hogy a gyári összeszerelők eredeti ujjlenyomatai legyenek a motoron...
                Titus és UK kedvelte ezt.

                Komment


                  T1-nél fiatalabb T5? TLF-re gondoltál?
                  Igen, 3 évvel később gyártották a T5-öt, ezért fiatalabb... Egyébként meg olyan életszerűtlen, hogy egy kikönyökölt T1 motor helyére egy vadi új T5 blokkot tesznek... ;-)
                  Vagy csak engem fertőzött meg az a nyugati fertő, ahol a motornak nincs nagy jelentősége-ha elpusztul akkor nyugodtan cserélhető és nem foglalkoznak holmi motorszámmal..
                  Fergusson és Lemezjáték kedvelte ezt.

                  Komment


                    bazsimoci
                    Igen, 3 évvel később gyártották a T5-öt, ezért fiatalabb...
                    Összekevertem a 3 évvel fiatalabbat a 3 évvel korábban gyártottnál, de most már értem!!!...Pedig nem is ittam semmit...Lehet, hogy kéne?!?
                    Titus, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      Egyébként meg olyan életszerűtlen, hogy egy kikönyökölt T1 motor helyére egy vadi új T5 blokkot tesznek... ;-)
                      pedig a szürke forgalmi bejegyzése szerint ez történt, nem én mókoltam bele a blokkot, ill annyi, nem vadi új blokk, hanem donorként megvett T5 motor blokkja került bele anno, ezért a padlás átkutatása után most van 3 husosládányi T5 cuccom feleslegben

                      Komment


                        Akkor meg pláne!! Az eredeti dokumentumot el kellene fogadják!

                        Komment


                          Végig halgattam az eszmecsrét , szerintem nem olyan nagy a gond . Ha a beépítés ( forgalmiban a szám átírásának az időpontja meghaladja a 30 évet ) akkor még csak beszélni sem érdemes a dologról .

                          Hogy érthetőbb legyen : ha mondjuk 1960 ban egy lelkes amatőr belátta volna a T5 korlátait és beépít egy JAWA 350 blokkot , mind ezt kijárja az akkori KPM és egyéb hivatalokban . Aztán ezt be is jegyzik , akkor most simán vihető a szégyenpadra .
                          sepy, mátéapu és 6 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Az eredeti dokumentumot el kellene fogadják!
                            Ez nem gyári dokumentáció, hanem egy legális blokkcsere ! Bejegyezték a forgalmiba, mert nem volt más.

                            belátta volna a T5 korlátait és beépít egy JAWA 350 blokkot , mind ezt kijárja az akkori KPM és egyéb hivatalokban . Aztán ezt be is jegyzik , akkor most simán vihető a szégyenpadra .
                            Nem gondolnám, hogy az épített Trabantom a Wartburg futóművével, most megkapná az OT-t csak azért mert akkor engedélyem volt rá, és elmúlt harminc éves !

                            Komment


                              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nem gondolnám, hogy az épített Trabantom a Wartburg futóművével, most megkapná az OT-t csak azért mert akkor engedélyem volt rá, és elmúlt harminc éves !

                              Megpróbálod ? Megkérdezzem ?

                              Komment


                                Megpróbálod ?
                                Sajnos már esélytelen ! Vélhetően újra lett hasznosítva, és konzervesdobozként, napszemüvegkeretként, jó esetben villáskulcsként éli világát.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X