Akkor ezek szerint 20ezer körül meg lenne az OT vizsga? Én többre saccoltam.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
OT rendszám megszerzésének módja
Collapse
X
-
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn többre saccoltam.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
Komment
-
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn 80 körül hallottam tavaly, de az lehet, hogy átírással, forgalomba helyezéssel együtt.
Mit értesz ez alatt? Mert, ha műszaki vizsga + okmányiroda, stb, akkor a 80 is kevés!
De ha csak a muzeális minősítésre irányult a gondolatod, akkor 20 körül!A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
Komment
-
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemúzeális minősítést kaphat segédmotorkerékpár?Aries88 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Az eredetitől csak bizonyos százalékban térhetsz el összességében. ( A mércéket nem tudom )
Egy kérdés bennem is felmerült. Mi van akkor, ha a kettő éves műszaki érvényesség közepén csinálok egy sikeres OT minősítést. Befolyásolhatja e műszaki idejét. Pontosabban, meghosszabbodhat e ezzel a műszakim, vagy csak a következő vizsgánál veszik figyelembe. Sejtem a választ.
Komment
-
gixerk6 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAbból már nem lesz gép soha?
Mi lenne a motor?
Mert sajna ez is befolyásolja, és hogy milyen kedvvel kelt reggel a minősítő bizottság.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 aug. 17, 21:56."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
gixerk6 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa és van egy olyan rendszáma hogy OX 45-32
De ne foglalkozz sokat vele, nekem is a Czetkám K-s rendszámú volt, annak ellenére, hogy 350-es.
Elvileg járhatsz egy táncot a központi adatnyilvántartóval(lásd soveny blogját), de nem hiszem, hogy él a tulaj, úgy pedig nehéz, vagy veszel forgalmis vázat tulajdonostól, adásvételi lánccal(ez utóbbi kevesebb ősz hajszállal jár).
A papír nélküli motor nem olcsó, hanem nagyon-nagyon drága!
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi van akkor, ha a kettő éves műszaki érvényesség közepén csinálok egy sikeres OT minősítést. Befolyásolhatja e műszaki idejét. Pontosabban, meghosszabbodhat e ezzel a műszakim, vagy csak a következő vizsgánál veszik figyelembe. Sejtem a választ.
Egyébként a 86 Januári ETZ 150 MZ-m rendszáma MZ-volt
- 2 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekiderült, hogy CSAK az OT rendszám mellé jár 5 év műszaki."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Üdv Mindenkinek!
Egy szösszenet az OT rendszámhoz.
Tavaly áprilisban vettem egy bogarat, és elkezdtem rendbe tenni. Terveztem egy OT rendszámot rá, ezért igyekeztem korhű, alkatrészekkel felújítani. Ahogy sikerült elkészültem vele. Az eredmény látható az albumomban. Elsőnek elvittem normál műszaki vizsgára, gond nélkül megkapta. Tavasszal jött az OT vizsga. Na ott ért a meglepi.
Ezt nálunk a Magyar Veteránautó Szövetség vagy mi a nevük felügyeli. Csoda szép öreg amerikai cirkálókat hoztak oda, valamikor a Merkur árulhatta ezeket az autókat. a várakozás alatt nézegették a bogarat, és meglepődve kérdezték mi a fenét keresek itt, hiszen érvényes papírjai vannak az autónak. Talán valami elmebajom van, hogy szívatni akarom magam.
Illedelmesen végighallgattam, de az OT rendszám, az mégis csak más gondoltam. Egy sötét műhely mélyén, egy szerelőaknán megtörtént a szemle. Akkor dobta le az agyam a szíjat. A következő észrevételt tették: ez az autó rohad mindenhol, totálisan el van hanyagolva, miért van kifúrva a lámpakeret két helyen is, miért van a hátsó lengéscsillapító a konzol mellé csavarozva, és hasonló észrevételek. Az én tapasztalatom szerint, hozzá nem értő, szenilis idióták bírálják el az autókat, akiknek csak az a fontos, hogy mennyi pénzt nyom az ember a zsebükbe. Ugyanakkor egy szegény ember, aki egy Karmannal próbálkozott, nagy nehezen megkapta az OT rendszámot. Félre ne értsétek gyönyörű autóval volt ott,
de mikor szerelték a léghűtésest krómozott motortérrel, és mi a kódja a gyári metálfényezésnek? Igen ha jól tudom az OT.-t 5 évente kell vizsgáztatni, és nem kell adózni utána. De ha valaki ilyet vesz, a saját nevén újra kell OT-ni.
Sajnos ez nem arról szól, egy jó pár megszállott, pénzt, időt nem sajnálva, próbál megmenteni műszaki emlékeket, és ezt a munkát valamilyen szinten elismertessék, hanem a kedves bizottságok pénzkereseti lehetőségéről.
Engem ezek után csak az vigasztal, hogy ezek az emberek már rég otthagyják tevékenységüket, de az én elhanyagolt, elrohadt bogaram még mindig rója majd az utakat. Végezetül, akinek nem létkérdés ne forszírozza.
Még mindig felidegesítem magam, ha rá gondolok. Ja és a lényeg, nekem így, hogy normál rendszáma van a bogárnak
Évent 9800,- a Kgfb, és a súlyadó.
- 6 likes
Komment
Komment