Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
de motorcsere után gondolom új műszaki, meg minden szarség kell rá.
motorról adásvételi,eredetvizsga,müszaki rajz az épitésről,igazolt összeépités.zöldkártya,biztositás,müszaki vizsga,uj forgalmi,uj törzskártya,uj teljesitményadóval,és hasonlóval kell számolnod,
és uj nem veterán árakon.
Mi lenne ha- besétálnál a a területileg legközelebbi hatósághoz --oszt megkérdeznéd ott . Az nem biztos hogy kedvező a válasz amit kapsz , de kiindulásnak jó ..aztán máshol ,másképp ...
Viszont már a kezdeteket is ---hallomásokra alapozni ...??
Az ötlet viszont tetszik--de ha már lud .......akor inkáb :21 es
egy pár napja ötlött ki a fejemben az egész, aztán tegnap rátaláltam erre az oldalra. elég macerásnak hangzik a dolog, de ilyen dög nem túl gyakori a magyar utanok az hiszem
24-es volgába belepakolnék egy v8-as gaz 66-os motort, akkor azt így forglomba lehet helyezni?
Tudtommal NEM! Én úgy tudom,hogy csak olyan motort lehet beépíteni (hivatalosan),amilyennel gyárilag is szereltek ilyen autót! Konkrét példám: A cimborám egy VW.Transporter 1.9 d-be szerelt egy 2.5td motort,ezzel szerelték gyárilag is,de csak úgy engedélyezték,ha átszereli a futóműveket is (főleg a féket) és hoz egy igazolást valamelyik márkaszervízből,hogy létezett ilyen! Így tett és megkapta az átalakítási engedélyt. Tehát,ha a 24-es Volgába szereltek gyárilag is V8-as motort,akkor szerintem nincs akadálya.
Ha az emlékeim nem csalnak a rendőrség számára készítettek ilyet de,hogy belföldre került-e belőle arról nincs fogalmam!, bocs de ennyit tudtam segíteni. Érdekes lenne a dolog de a rá költött temérdek pénzből egy használhatóbb autót is tudnál venni. Ajánlom Nézz körül az amerikai nagy vasak között.
Szép estét és széles utat mindenkinek a probléma a következő lenne mennék műszakira a Pannonia p10-esel ,de a motorszám nem egyezik a vázszámmal a vas ki lett vonva a forgalomból erről van hivatalos rendőrségi papírom meg adásvételim az akkori tulajjal. A rendőrségi adatlapon viszont nem szerepel a motorszám talán kellene írnom a tulajjal a beépített blokkról is adásvételit ,hogy a tulajdonosi jogviszony tisztázva legyen ? Ha valakinek van tapasztalata evvel kapcsolatban akkor megköszönném a segédletet. A válaszokat előre is köszönőm.
rendőrségi adatlapon viszont nem szerepel a motorszám talán kellene írnom a tulajjal a beépített blokkról is adásvételit ,hogy a tulajdonosi jogviszony tisztázva legyen ?
Ne a tulajjal, hanem azzal, akitől a blokkot vetted beszerelés előtt...
Egy sürgős válaszra volna szükségem a következő kérdésre:Amennyiben van egy hivatalosan utólag benzin-gáz üzeműre alakított jármű és szeretném a gáz üzemet megszüntetni,tehát kiszerelném az egész gázüzemmel kapcsolatos kacatot,akkor kell e valamilyen "sóhivatali",engedély,kérvény,....?
Mivel a forgalmiban szerepel a gáz üzem, ezért ennek visszaalakítása ugyan olyan eljárást von maga után. Műszaki vizsga , forgalmiba bejegyeztetés stb. Ez nem biztos, csak a józan paraszti ész ezt diktálja.
egész gázüzemmel kapcsolatos kacatot,akkor kell e valamilyen „sóhivatali”,engedély,kérvény,...?
Ráadásul csak arra képesített,szerelő igazolásával !
Magyarul olcsóbb,újra hitelesíteni bár nem hinném,hogy a minimálbérhez szabnák az árakat.....................
Igen, valóban szükség van egy gázautó-szerelő nyilatkozatára,miszerint kiszerelte a kettős üzemhez szükséges berendezéseket. Ezután vagy műszaki vizsgán, vagy szemle keretében megállapítja a hatóság, hogy már nem kettős üzemű a jármű, és egy műszaki adatlappal az okmányirodába irányít, ahol mindenféle változás a forgalmi cseréjével jár együtt.
Komment