Üdv!
Vettem egy 350 638-as jawat alkatrésznek. Nem igazán érdekelt hogy működik e mert építem a másikat aminek papírjai is vannak. De azért a kiváncsiság hajtott ugyhogy raktam a hengerekbe egy kis benzint. Meglepetésemre első rúgásra elindult (persze csak 5-6mp-re). Utánna már hiába rugdaltam. Fellelkesültem ezért levettem a karbit. Nem lepett meg amit találtam, az elpárolgott benzin után maradt viaszos anyag eltömött minden fúvókát.
Kitakarítottam visszaraktam és elindítottam megint. De csak a jobb henger indult el. Aztán olvastam hogy akkor is csinál ilyet ha sokat kap a motor. Ezért a subertnél a csavart kitekertem alapra a mellette lévő (levegő?) csavart pedig teljesen be, majd egy fordulatot ki.
Most tökéletesen jár a motor még a töltés is tökéletes annak ellenére hogy az akksi fordítva volt bekötve mikor vettem.
Nem sok 20e km van óra szerint a motorban.
Ami a gondom vele hogy főleg a jobb hengerből (de szerintem a balból is) kerregő hangot hallani. Ha rárakom a kezem a hengerre akkor tompul a hangja.
Levettem a hengerfejet valami idegen alkatrészt kerestem gondolván az okozza (gyürűtörés,tügörgő,csapágykosárdarab stb). De semmi. A hengerek gyönyörű tiszták a dugó oldalai szintén. Semmi korom a gyűrűk alatt. A dugóknak van oldalirányba pici mozgásuk de nem vészes.
Azt viszont furcsállom hogy a főtengely felső illetve alsó holtpont irányába (le-föl) való mozgatáskor kottyan a dugó mindkét hengernél. Szerintem ez a hang eredete.
Létezik hogy a felső tügörgők igy elkoptak annak ellenére hogy a kompresszió is jó?
Van erről valakinek tapasztalata?
Köszi!
Vettem egy 350 638-as jawat alkatrésznek. Nem igazán érdekelt hogy működik e mert építem a másikat aminek papírjai is vannak. De azért a kiváncsiság hajtott ugyhogy raktam a hengerekbe egy kis benzint. Meglepetésemre első rúgásra elindult (persze csak 5-6mp-re). Utánna már hiába rugdaltam. Fellelkesültem ezért levettem a karbit. Nem lepett meg amit találtam, az elpárolgott benzin után maradt viaszos anyag eltömött minden fúvókát.
Kitakarítottam visszaraktam és elindítottam megint. De csak a jobb henger indult el. Aztán olvastam hogy akkor is csinál ilyet ha sokat kap a motor. Ezért a subertnél a csavart kitekertem alapra a mellette lévő (levegő?) csavart pedig teljesen be, majd egy fordulatot ki.
Most tökéletesen jár a motor még a töltés is tökéletes annak ellenére hogy az akksi fordítva volt bekötve mikor vettem.
Nem sok 20e km van óra szerint a motorban.
Ami a gondom vele hogy főleg a jobb hengerből (de szerintem a balból is) kerregő hangot hallani. Ha rárakom a kezem a hengerre akkor tompul a hangja.
Levettem a hengerfejet valami idegen alkatrészt kerestem gondolván az okozza (gyürűtörés,tügörgő,csapágykosárdarab stb). De semmi. A hengerek gyönyörű tiszták a dugó oldalai szintén. Semmi korom a gyűrűk alatt. A dugóknak van oldalirányba pici mozgásuk de nem vészes.
Azt viszont furcsállom hogy a főtengely felső illetve alsó holtpont irányába (le-föl) való mozgatáskor kottyan a dugó mindkét hengernél. Szerintem ez a hang eredete.
Létezik hogy a felső tügörgők igy elkoptak annak ellenére hogy a kompresszió is jó?
Van erről valakinek tapasztalata?
Köszi!
Komment