movisz eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Laverda 750
Collapse
X
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt van az uj szerzemény
- 7 likes
Komment
-
Hat sajnos a vazon a motortarto merevitok elvoltak torve ,ugyan is a motort tarto tocsavarok egyiken a tavtartonal volt 2-3 mm-es kotyogas ami az egyebkent is meglehetosen mozgekony (vibralo) blokknak nagyobb helyet hagyott mozogni .Ez okozta (remelem )a faradasos torest a vazon.Meg lett javitva es ma kezdem az ossze szereleset.
- 3 likes
Komment
-
Én egy kis Pucc-al jártam úgy ,hogy a hengertörzs elvolt esztergálva alulról és felűlről is idegen dugattyúval :nem csoda , hogy pöcre indult viszont teljesitménye minimálisra csökkent. Mivel még donort sem sikerült kerítenem túl adtam rajta...
Ugyanezen elgondolás szerint a remegést egy átalakítás is okozhatja....."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVagy parkinzonos volt a tulaj........."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Tegnap este sikerult beinditani ,indul egeszen egyszeruen az indító motorrol.A szelephezagok nem voltak jik a szivoszelepnel egyáltalán nem volt hezag a kipufogonal ellenben 1,6mm .A meret a konyve szerint 0,05 a szivo es 0,08 a kipufogo szelepek hezagjai.Ma beallitottam es sokkal kisebb a motor zaj és indul könnyebben.
- 4 likes
Komment
Komment