Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az lenne a problémám, hogy a motor elkészült,
Ma kipróbáltam és amikor egyesbe rakom akkor nem akar menni a gép csak döcög mintha le akarna fulladni.
Az alapjárat jó pedig minden szimering ki van cserélve tömítések is.
mi lehet a baj szerintetek?
Sok benzint kapna?
Az úszótűn a hegyes felétől nézve a 3. melyedésben van az uszó
A súbertű a középső mélyedésben van.
A levegőcsavar szintben van a karburátor síkjával.
Elnézést csak gyorsan írtam.
Úgy néz ki időközben rájöttünk a problémára.
A benzin olaj keverési arány volt rossz.
Az előző tulaj rossz arányt írt fel.
Most már jól működik.
A sok olaj miatt "kioltódott" a szikra és nem robbantotta be a keveréket rendesen és eltömítette a fúvókákat is.
Sziasztok!
Pannonia motorvásárlás előtt állok. T5-ben gondolkozom. A kérdésem, hogy mire figyeljek a vásárlás során elsősorban technikai dolgokra gondolok, olyan dolgokra gondolok ami ha nem jó akkor bizony mélyen a zsebbe kell nyúlni. Ami a fórumból kiderült, hogy a papírokra figyeljek oda, ez fontos mert motorozni szeretnék vele. Előre is köszönöm!
Hello a legnagyobb kérdés az hogy milyen állapotút vásárolsz :
-5-50 e ft -os kategória gyakorlatilag rom az ára miatt nem sok minden várható tőle de az embernek lehet szerencséje is
-50-mondjuk 300-400 ig kategória : patinás vagy gyengén felületesen megcsinált motor , vagy valakinek kell a lóvé és áron alul árulja
-300-400-tól csillagos ég kategória: felújított papírral nincs vele feladat
Az árak és a kategóriák összemosódhatnak, ha te akarod megcsinálni érdemes papíros , üzemképeset venni, ha beindul az már egy jó pont persze erő lehet nincs benne .
desantos,
Szia!
Én sem tudom ,hogy mennyire vagy "elengedve" ,de nekem most ajánlottak egy (1962 )T1-est 420 000-ért. + fúrt henger dugóval.Teljesen rendbe rakatta magának egy idős bácsi ,de egészségügyi problémák miatt kénytelen eladni .Úgy emlékszem áprilisban jár le a műszakija . Ő a tulaj.
Csilli-villi ,új gumik ,szép festés (tankfestés még gyári ,de gyönyörű) rendberakás után alig ment vele .
Nem tudom ,hogy helyileg hol vagy ,de ha érdekel keress meg !
Üdv Tamás
Pannonia motorvásárlás előtt állok. T5-ben gondolkozom.
Ha megosztod velünk mit szeretnél pontosan, akkor segíthetünk konkrétabban.
Nem mindegy, hogy kész motort szeretnél, amit azonnal használatba is vehetsz (abból is lehet eredeti állapotú vagy felújított) vagy vennél egy majd problémamentesen forgalomba helyezhetőt, de még azelőtt foglalkoznál vele és bejárnád a felújítás rögös útját mondjuk csak az üzemképessé, biztonságossá tételét megcélzó mértéktől akár a maradéktalan "restaurálásig" terjedő mértékig.
Húú, elsőnek is köszönöm a gyors válaszokat, azt gondoltam pár nap múlva lesz csak válasz. Összefoglalom, hogy mi az elképzelésem.
Előélet annyi, hogy mindig is volt kismotorom amiket sokat bütyköltem, tehát az apró dolgokat meg tudom csinálni a tudomány jelenlegi állása mellett. Jelenleg a kutatás mellett nincs időm, így a terv kinézem a leendő Panoniámat, megtetszik, megveszem és motorozok. A T5-nek nagyon tetszik a formája a P10-nek nem. Nagyjából ennyi az irányelv, de semmi sem kőbevésett főleg a hiányos technikai ismeretemnek köszönhetően. Így nagyon szívesen venném a jó tanácsokat, hogy melyik típus amiben érdemesebb gondolkozni, jobban az alkatrész ellátottsága stb. Hát az ár... félve írom de én 200 körülre gondoltam. Előre is köszönöm a segítségeteket.
T5 vagy P10, alkatrész és a legtöbb szempont szerint lényegében mindegy, a P-snél egy jó első olajos teleszkóp azért számít. De ha az előbbi tetszik, akkor nincs mit tenni, olyat kell nézned.
Nekem pl. a 10-es tetszik jobban, nem is vennék 5-öst motorozni.
A 200 meg pont elég arra, hogy műszakis motort vegyél, ami nem úgy kerül elő valahonnan, hogy évtizedekig ott állt és minden része felújítást igényel. Persze nem is lesz teljeskörűen felújítva, de valamilyen szinten korábban biztos, vagy folyamatosan karban tartva.
Köszi a választ. Megnézem.
Sok helyem látom, hogy ezüst festékkel van lefújva a krómozott felületek. Egy újrakrómozás kb 60 eFt körül van, jól gondolom?
A gyújtás folyamatos elmászásáról olvastam pár helyen, ez általánosítható? Nem lenne túl jó, hogy mindig izguljak, hogy hazaérek e.
Komment