Szervusz!
Hááát... A kerekek ráfjainak újrakrómozása az érdekes téma, ha tényleg motorozni is akarsz, akkor inkább csere. A két ráf 25-30e, gondolom a kerékagyat is rendbehozod akkor egy füst alatt (csapágyak ellenőrzése, esetleg cseréje, fékdob felszabályzás + új küllők és fűzés), ha két új, de olcsó gumit teszel rá máris a 60e forintnál vagy.
A másik érdekes téma a kipufogó: ha sértetlen lehet újrakrómoztatni - tavaly érdeklődtem, kiégetéssel (amihez ők ragaszkodnak, hiszen biztosak szeretnének benne lenni, hogy rendesen ki van égetve és nem teszi tönkre az oldatukat) 11 ezer a dob darabja. Csak a dob, akkor még nincs könyök, stucni (összekötő darab) és furulya...
Ha utángyártottat veszel, akkor az ugye kicsit több még (egy komplett utángyártott rendszer nem áll meg 60e forintban krómozással legjobb tudomásom szerint).
A kormány, tartói, első villa szárai, hátsó rugóstagok poharai, fékpedál, kezelőkarok a fenti tételekhez képest relatíve olcsóak, pl. egy kormány mennyi lehet? 3-4e talán; tartók, kezelőkarok 1 ezres, ilyen összegek - úgyhogy csak úgy pörögnek a számok ha az ember elkezd számolni.
Szerintem is érdemes gyakrabban ránézni a gyújtásra - nem annyira feltűnően, egyik pillanatról a másikra mászik el, hanem ha épp olyan a megszakító (pl. gyorsabban kopik kenés hiányában), akkor 1000-1500 km alatt tud komolyan kopni. Igazából én sem tartom magamat a gyári 500 km-enkénti ellenőrzéshez, de olyan 600-700 km-enként mindenképpen megnézem.
Ezt a témát kerestem neked:
http://veteran.forum.hu/szakemberek-...koltsege-1792/
Látsz ott pár számot: ha megveszel egy 90 forint környéki, szürke forgalmival rendelkező gépet és csilli-villit akarsz, akkor az tényleg 300e felett van.
Ha 200e HUF-ot szánsz rá, akkor érdemes körülnézni, 180e környékén már vannak érvényes műszakival rendelkező gépek - na persze ennyiért ne várj csodát, de legalább egyből motorozható. Az átírás mindennel kb. 30e forint + biztosítás és lehet is hasítani a levegőt.
desantos eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
A másik érdekes téma a kipufogó: ha sértetlen lehet újrakrómoztatni - tavaly érdeklődtem, kiégetéssel (amihez ők ragaszkodnak, hiszen biztosak szeretnének benne lenni, hogy rendesen ki van égetve és nem teszi tönkre az oldatukat) 11 ezer a dob darabja. Csak a dob, akkor még nincs könyök, stucni (összekötő darab) és furulya...
Ha utángyártottat veszel, akkor az ugye kicsit több még (egy komplett utángyártott rendszer nem áll meg 60e forintban krómozással legjobb tudomásom szerint).
A kormány, tartói, első villa szárai, hátsó rugóstagok poharai, fékpedál, kezelőkarok a fenti tételekhez képest relatíve olcsóak, pl. egy kormány mennyi lehet? 3-4e talán; tartók, kezelőkarok 1 ezres, ilyen összegek - úgyhogy csak úgy pörögnek a számok ha az ember elkezd számolni.
desantos eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Ezt a témát kerestem neked:
http://veteran.forum.hu/szakemberek-...koltsege-1792/
Látsz ott pár számot: ha megveszel egy 90 forint környéki, szürke forgalmival rendelkező gépet és csilli-villit akarsz, akkor az tényleg 300e felett van.
Ha 200e HUF-ot szánsz rá, akkor érdemes körülnézni, 180e környékén már vannak érvényes műszakival rendelkező gépek - na persze ennyiért ne várj csodát, de legalább egyből motorozható. Az átírás mindennel kb. 30e forint + biztosítás és lehet is hasítani a levegőt.
Komment