Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Rometó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szervusztok!

    Valahogy én mindíg fenntartásokkal vagyok,az "új dugó,henger,csapszeg,stb." kinyilatkoztatásokkal,mert már annyira bizalmatlanná váltam az árusok megbízhatóságával,hogy leginkább akkor van bizalmam,ha a testhőmérsékletük,úgy 15 fok körül van celsiusban.Tudom,hogy nagyon rossz dolog ez,mert bízni csak kellene valahogy,de az adott szó,sőt az írás is napjainkban,a legtöbb esetben,egy köpést sem ér.

    Ami meg a karbi takarítást illeti,miért nem csinálja,vagy csináltatja meg az eladó,ha tényleg "csak"..A napjainkban forgalmazott benzinek,sajnos,ha a jármű nincs rendszeresen tankolva és használva,képesek nagy károkat okozni,a porlasztóban és a tankban is,ezért ha hosszabb leállítás következik,legjobb benzinteleníteni,a rendszert.

    Az ötperces munkákkal kapcsolatosan,meg annyit,-aki öt percre normáz be egy munkát,-csinálja meg saját maga,mert ő már csak tudja.

    Üdvözlettel:Che
    Rometó, CZsolti és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Na én ilyen Jawa Mustangba lehelltem lelket pár hete..nem volt egy élmény, mert ahogy belefogtam, közben jöttek elő a "rejtett hibák" amiről elfelejtettek szólni. Sajnos sok ilyen ember van
        Rometó és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Üdv mindenkinek!Mégis megvettem a mocit mert annyira jó állapotban van hogy úgy döntöttem ha még rá kell költeni egy-két ezer forintot nekem úgy is megéri.De nem kellett. Hazavittem öntöttem bele egy kis benzint és egy kis szívatás után be is röffent.Az öreg tulaj nem igazán értett hozzá , azt sem tudta hogy van a karburátoron szívató.A rometeken ki szokták vágni a karburátor felett a burkolatot hogy könnyebben hozzá lehessen férni a szívatóhoz, de ezen a Rometen még nincs kivágva.Szóval amit a tulaj állított azzal nem is volt semmi baj.Viszont a kipufogó dob végét valamiért levágták és így elég csúnya a hangja, úgy hogy azt le kell cserélnem mert így nekem nagyon nem tetszik,és gyanús az az új henger,dugattyú és gyűrű mert egy kicsinek gyengének érzem.Van egy másik Romettem 7000km van benne és annak a nyomába sem jöhet pedig az még nem volt fúrva sohasem.
          OdinHEM, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Lehet hogy az öregnél csak lusta lett egy kicsit ......föl a pufajka nadrágot aztán hadszóljon....nyomás kikormolni !
            OdinHEM, Rometó és Che kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Lehet hogy van benne valami!Holnap megjáratom. De hogy lustul meg egy motor?

              Komment


                #22
                Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                De hogy lustul meg egy motor?
                Hát hogy nem mozog eleget.
                OdinHEM kedvelte ezt.
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #23
                  Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  De hogy lustul meg egy motor?
                  Használatkor lerakódások keletkeznek és ezek gátolják bizinyos szinten a motor müködését.Ha kihasználjuk a motor teljesitményét valamennyire öntisztul a motor,és nem lustul el.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #24
                    Ez így van. Én mindig azt mondtam, ez hülyeség. Aztán történt , hogy drága egyetlen aranyos nejem használta hosszabb ideig (1/2-1 év) a Rönyót.:-)))) Aztán bele ültem , és kerestem a futót amit húzok!!!! Brümmögött a gép , de úgy ment mintha egy termetes futót húztam volna.:-))))
                    Kicsit jártam vele én, aztán észheztért. Most már belátom , tényleg el lustul.
                    Van másik esetem is. Újonnan vettem a Skodrit. Gondoltam nem hajtom , inkább drága kicsinyke nejem majd jól bejáratja. Hát nem. Olyan lusta lett a gép, hogy azóta sem tudom helyre pofozni.:-(((( Nem csak bemagyarázás, mert haverom ugyan ilyen gépet vett , csak Ő kezdetektől küldte. Na ég és fől a két autó.:-(((( Próbáltam.:-(((((

                    Komment


                      #25
                      TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Olyan lusta lett a gép, hogy azóta sem tudom helyre pofozni.:-((((
                      Feltételezem, hogy a kocsiról beszélsz nem a nejedről ...

                      Nem írtad, hogy milyen évjáratú a Skoda. Ha modern fullelektronikás, akkor bejöhet az, amit nekem a Suzukinál javasoltak. Legalább fél óra hosszára le kell venni az akkusarut. Mindkettőt. Ekkor visszaáll a gyári alap elektronikai beállítás. (Tulajdonképp rendszer reset). Az elektronika megjegyzi a vezetési szokásokat (gázadás intenzitása, jellemző sebességtartomány, fordulatszám,) és ehhez igyekszik optimalizálni az üzemanyag befecskendezést.
                      Ha fürgébb lesz a kocsi, akkor bejött a dolog. Ha nem, akkor tévedtem.

                      Sajnos az elektromos órát - ha van - újra be kell állítani.

                      Komment


                        #26
                        2005-ös. Ennél már nem működik a dolog.:-((( Ez nem felejt, és állandóan igyekszik alkalmazkodni, 99,99% sikerül is neki.
                        A Rönyómnál még működöt ez a reset, de az el is felejtett mindent. Ez már nagyon tele van elektronikával.:-((((

                        Komment


                          #27
                          Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Holnap megjáratom.
                          Csak óvatosan! A régi szakik nekem is azt mondták, hogyha a gépet teljes gázt bíróra akarod átállítani, akkor úgy kell eljárnod, mintha újból bejáratnád.
                          A régebben bejáratott motor is meg tud szorulni ez esetben...
                          Rometó és kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #28
                            Egy újabb kérdés.Ha újrafúrnak egy hengert, kap új gyűrűket de a dugattyú marad a régi, vagy egy mérettel kisebb olyankor mi történik?

                            Komment


                              #29
                              Kedves Rometó!

                              Hengerfúrásról akkor beszélünk,ha a henger furatát,egy arra szolgáló géppel (hengerfúrógép),esetleg esztergapadon,egy nagyobb átmérőjű dugattyúhoz újra fúrják,esztergálják.Az esztergált felület finomítását,utómunkaként hónolással finomítják.

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment


                                #30
                                Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                de a dugattyú marad a régi, vagy egy mérettel kisebb
                                Csak vicc, ugye?
                                Esetleg ha csak hónolni kell akkor maradhat a dugattyú, de csak ha nem lesz túl nagy az illesztési hézag.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X