Sziasztok,
Már január óta aktívan olvasok, kérdezek használom a fórumot. Régi adósságomat törlesztem a bemutatkozás megírásával. Így 11 hónap után kicsit már más szöveg íródott, mint ha regisztráláskor tettem volna meg.
Pár hónapon belül betöltöm 40-et. Vidékről a fővárosba dobott az élet, íróasztal mellől dolgozom. Egyenlőre se helyem se semmilyen szerszámom nincs a bütyköléshez, De ez a közeljövőben változni fog.
Nagyapám 125 T Csepeljének felújításához fogtam hozzá. A póthagyatékival járó ügyintézés 8 hónapot vett igénybe. Hosszas töprengés, alkatrész keresés után végül arra jutottam, hogy rábíztam valakire Egerben a teljes felújítást. Részben a türelmetlenség, hozzá nem értés miatt, részben annak belátása miatt, hogy nem bírok leállni az alkatrészek keresésével. A motor már teljesnek mondható, de már rááll a szemem a jó vételekre és elkezdtem a ritka alkatrészekből tartalékokat is felhalmozni Végül az OT mellett döntöttem, amikor elkészül megy vissza az Őrségi dombok közé, ahol szabadidőben fogom használni.
Ezen kívül vadászom egy Pannónia TLF-re. Ezt napi használatra tervezem majd megvásárolni, felújítani és munkába járásra használni. (napi cc 50 km)
A napokban akadtam rá egy 2012-es cikkre ami a Schmidt úr által felújított Pannóniákról szól. Elsőre nagyon megtetszett az ő gondolatmenete. Nem tudom, hogy magán kívül másnak is dolgozik, de ki fogom deríteni. Tud valaki ebben segítségemre lenni?
Végül a Jolly Joker: egy csepel 250-es lenne. Kisebb hadjáratot indítottam egy fellelt darab megtalálására. -nem a hirdető oldalakon
Nem tudom lesz e szerencsém ezzel a modellel. Kevés van belőle és az is aranyáron.
Más még nem fertőzött meg
Kondorfa
Már január óta aktívan olvasok, kérdezek használom a fórumot. Régi adósságomat törlesztem a bemutatkozás megírásával. Így 11 hónap után kicsit már más szöveg íródott, mint ha regisztráláskor tettem volna meg.
Pár hónapon belül betöltöm 40-et. Vidékről a fővárosba dobott az élet, íróasztal mellől dolgozom. Egyenlőre se helyem se semmilyen szerszámom nincs a bütyköléshez, De ez a közeljövőben változni fog.
Nagyapám 125 T Csepeljének felújításához fogtam hozzá. A póthagyatékival járó ügyintézés 8 hónapot vett igénybe. Hosszas töprengés, alkatrész keresés után végül arra jutottam, hogy rábíztam valakire Egerben a teljes felújítást. Részben a türelmetlenség, hozzá nem értés miatt, részben annak belátása miatt, hogy nem bírok leállni az alkatrészek keresésével. A motor már teljesnek mondható, de már rááll a szemem a jó vételekre és elkezdtem a ritka alkatrészekből tartalékokat is felhalmozni Végül az OT mellett döntöttem, amikor elkészül megy vissza az Őrségi dombok közé, ahol szabadidőben fogom használni.
Ezen kívül vadászom egy Pannónia TLF-re. Ezt napi használatra tervezem majd megvásárolni, felújítani és munkába járásra használni. (napi cc 50 km)
A napokban akadtam rá egy 2012-es cikkre ami a Schmidt úr által felújított Pannóniákról szól. Elsőre nagyon megtetszett az ő gondolatmenete. Nem tudom, hogy magán kívül másnak is dolgozik, de ki fogom deríteni. Tud valaki ebben segítségemre lenni?
Végül a Jolly Joker: egy csepel 250-es lenne. Kisebb hadjáratot indítottam egy fellelt darab megtalálására. -nem a hirdető oldalakon
Nem tudom lesz e szerencsém ezzel a modellel. Kevés van belőle és az is aranyáron.
Más még nem fertőzött meg
Kondorfa
Komment