De annyiért MEGÉRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson felújítás - Bandido
Collapse
X
-
Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia kollarg. Tudakolózhatok, hogy találtál alkatrészt ?
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa egy két veterános látná, hogy kb mekkora helyen újítottam fel nem egy motor blokkját (simson, Pannónia) nézne egy nagyot.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
-
Hali mindenkinek! Szépen elhallgattatok Holnap elméletileg már tudok feltenni képeket a lúgozás utánna állapotról, de még csak a karburátorról, mert egyenlőre még csak azt tudom összerakni. A napokban felteszem a teleszkóp "restaurálásáról" is a képeketkorompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Üdv!Ecetet nem szereti,sót sem .Én megvizsgálnám,ha nem nagyon tetszik akkor kuka.Tele szokott rakodni ilyen fehér homok szerű trutyival.Ha újat teszel a fúvóka helyett az nem nagy összeg.Szolgál míg meg nem hal.Abba szoktam belehalni ha lerohad alattam valami .Akkor rájövök hogy 110 ft -ot rá kellett volna dobni.Régóta megtanultam:inkább ráteszem a zsozsót oldalba rúgom megy.
Komment
-
Szia Mindenkinek! Mai nap folyamán láttam olyant a motoron, hogy a karburátor és a henger között, egy darab papír tömítés van. Elsőre is furcsa volt, hát gondoltam utána nézek az interneten, mit írnak róla. Hál' isten találtam is hozzá való információt, ami a következő volt: A német mérnökök arra a helyzetre is találtak megoldást, hogy mivel lehet "szigetelni" a karburátort. Ezalatt arra gondolok, hogy GYÁRILAG, minden Simson típusú motoron, volt egy úgynevezett hőre táguló vastag (3mm-es) alátét, ami arra a célra szolgált, hogy a felmelegedett hengerről a hő, ne terjedjen át a karburátorra, hiszen olyankor megváltozik a karburátor beállítása, és a helyesen beállított karburátor sem tudja a megfelelő szintet tartani, sőt olyan is előfordulhat, hogy a benzin felforr a karburátorban. A vastag alátét helyettesíthető az úgynevezett fíberrel is, aminek jellegzetes piros színe a jellemzője. Kérdezem én, hogy valakinek ezzel kapcsolatban van-e tapasztalata, vagy csináljak inkább hőre táguló anyagból 3mm-es alátétet? Azt írták, hogy az alátét mindkét oldalára kell a papírtömítés. Én ezeket a papír tömítéseket klingeritből szeretném pótolni. Helytálló a meglátásom?
Komment
-
Idézem: "Ezért inkább gyártsunk magunk ilyen alátétet valamilyen kemény, és hőálló anyagból. Én erre a célra a nyomtatott áramkörök készítésénél használt fóliáslemezt alkalmaztam. A lemezről a rézfóliát sem kell eltávolítani, mert ez segít abban, hogy a hő a teljes felületen egyenletesen oszlódjon el."
Gyárilag fíber nevű anyag volt ez a 3mm vastag alátét
Komment
-
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDott! A hely mindig kevés - nekem 5*5-ös fűtött (illetve legalábbis temperált, 16-17 fokos) műhelyem van, de a sok holmitól kb. 3*2 méter ahol dolgozni is lehet.Bandido kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePersze mert össze szedsz mindent ami a kezed ügyébe kerülmittom kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
Látom itt mindenkinek a szíve ügye a régi motor cuccok HELYES! Egyébként valaki tud nekem ajánlani valami olyan polírozó szettet, amivel szépen lehet tükrösíteni? Azért ne legyen túl drága, de megbízhatóan, szépen és nem utolsó sorban hatékonyan lehessen vele dolgozni?! Előre is köszönöm! Link is jó
Komment
-
A Simson karbinál lévő alátétre nekem is felhívta a figyelmem egy szaki, amikor a Schwalbe-t raktam össze.
Szereztem is tőle ilyen alátétet, mert mondta, hogy a felmelegszik a karbi, s elállítódik!
Így ezt Bandido tökéletesen jól mondod!Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
Komment