Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson felújítás - Bandido

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    De annyiért MEGÉRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Komment


      Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szia kollarg. Tudakolózhatok, hogy találtál alkatrészt ?
      Szervusz. Azokból ami neked kellene csak egy darab utángyártott deklizárat találtam, mást nem. Kicsit lassan őrölnek a malmok nálam, mert ezer az ügy.

      dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ha egy két veterános látná, hogy kb mekkora helyen újítottam fel nem egy motor blokkját (simson, Pannónia) nézne egy nagyot.
      Dott! A hely mindig kevés - nekem 5*5-ös fűtött (illetve legalábbis temperált, 16-17 fokos) műhelyem van, de a sok holmitól kb. 3*2 méter ahol dolgozni is lehet.
      OdinHEM, Bandido és mátéapu kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        Azért köszönöm, hogy utánna néztél

        Komment


          Hali mindenkinek! Szépen elhallgattatok Holnap elméletileg már tudok feltenni képeket a lúgozás utánna állapotról, de még csak a karburátorról, mert egyenlőre még csak azt tudom összerakni. A napokban felteszem a teleszkóp "restaurálásáról" is a képeket
          korompaiistvan kedvelte ezt.

          Komment


            Sajnos a hó elkezdett esni, ez megint egy hátráltató tényező a szerelőknek De azért ma beáztatom a karburátor fúvókáit és egyéb alkatrészeit, amik köztudottan sárgarézből vannak, ezért ecetes-sós lébe teszem bele Esetleg ezzel kapcsolatban van valakinek jó tanácsa?

            Komment


              Üdv!Ecetet nem szereti,sót sem .Én megvizsgálnám,ha nem nagyon tetszik akkor kuka.Tele szokott rakodni ilyen fehér homok szerű trutyival.Ha újat teszel a fúvóka helyett az nem nagy összeg.Szolgál míg meg nem hal.Abba szoktam belehalni ha lerohad alattam valami .Akkor rájövök hogy 110 ft -ot rá kellett volna dobni.Régóta megtanultam:inkább ráteszem a zsozsót oldalba rúgom megy.

              Komment


                Ez igaz, akkora marad a száraz törölgetés na meg a levegő Köszi ronin!! Alu lúgozásról mit gondolsz? Olvastam hogy csak 30s-120s időt lehet bennhagyni a lúgba, és akkor szépen zsírtalanítja...

                Komment


                  Szia Mindenkinek! Mai nap folyamán láttam olyant a motoron, hogy a karburátor és a henger között, egy darab papír tömítés van. Elsőre is furcsa volt, hát gondoltam utána nézek az interneten, mit írnak róla. Hál' isten találtam is hozzá való információt, ami a következő volt: A német mérnökök arra a helyzetre is találtak megoldást, hogy mivel lehet "szigetelni" a karburátort. Ezalatt arra gondolok, hogy GYÁRILAG, minden Simson típusú motoron, volt egy úgynevezett hőre táguló vastag (3mm-es) alátét, ami arra a célra szolgált, hogy a felmelegedett hengerről a hő, ne terjedjen át a karburátorra, hiszen olyankor megváltozik a karburátor beállítása, és a helyesen beállított karburátor sem tudja a megfelelő szintet tartani, sőt olyan is előfordulhat, hogy a benzin felforr a karburátorban. A vastag alátét helyettesíthető az úgynevezett fíberrel is, aminek jellegzetes piros színe a jellemzője. Kérdezem én, hogy valakinek ezzel kapcsolatban van-e tapasztalata, vagy csináljak inkább hőre táguló anyagból 3mm-es alátétet? Azt írták, hogy az alátét mindkét oldalára kell a papírtömítés. Én ezeket a papír tömítéseket klingeritből szeretném pótolni. Helytálló a meglátásom?

                  Komment


                    Mi az a höre táguló anyag ?

                    Komment


                      Idézem: "Ezért inkább gyártsunk magunk ilyen alátétet valamilyen kemény, és hőálló anyagból. Én erre a célra a nyomtatott áramkörök készítésénél használt fóliáslemezt alkalmaztam. A lemezről a rézfóliát sem kell eltávolítani, mert ez segít abban, hogy a hő a teljes felületen egyenletesen oszlódjon el."




                      Gyárilag fíber nevű anyag volt ez a 3mm vastag alátét

                      Komment


                        Szerintem ez is kapható hozzá, és nem kell barkácsolni otthon
                        Bandido kedvelte ezt.

                        Komment


                          kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Dott! A hely mindig kevés - nekem 5*5-ös fűtött (illetve legalábbis temperált, 16-17 fokos) műhelyem van, de a sok holmitól kb. 3*2 méter ahol dolgozni is lehet.
                          Persze mert össze szedsz mindent ami a kezed ügyébe kerül
                          Bandido kedvelte ezt.

                          Komment


                            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Persze mert össze szedsz mindent ami a kezed ügyébe kerül
                            Miért, neked lenne szíved otthagyni valahol rozsdásodó Pannonia meg Csepel vázakat? Meg hozzájuk tartozó alkatrészeket? Meg bármit ami 40 évnél régebben készült?
                            mittom kedvelte ezt.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              Látom itt mindenkinek a szíve ügye a régi motor cuccok HELYES! Egyébként valaki tud nekem ajánlani valami olyan polírozó szettet, amivel szépen lehet tükrösíteni? Azért ne legyen túl drága, de megbízhatóan, szépen és nem utolsó sorban hatékonyan lehessen vele dolgozni?! Előre is köszönöm! Link is jó

                              Komment


                                A Simson karbinál lévő alátétre nekem is felhívta a figyelmem egy szaki, amikor a Schwalbe-t raktam össze.
                                Szereztem is tőle ilyen alátétet, mert mondta, hogy a felmelegszik a karbi, s elállítódik!
                                Így ezt Bandido tökéletesen jól mondod!
                                Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X