Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson felújítás - Bandido

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    De nekem nem enduróm van

    Komment


      Ezek szerintem S50esre valóak

      Komment


        Az egyik tank az S50-re való, a másik viszont 51esre Könnyű felismerni őket, az 50es tank magasabb és az ülés hátul a két oldalán be van nyomva, az 51es- nincs, kicsit alacsonyabb és gömbölyűbb
        korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


          Megnéztem, így van..

          Komment


            Már válaszolt is a tulaj, aki árulja a dolgokat, de sajnos ez a tank is megviselt....(horpadt). A múltkor találtam egy hirdetést, Nagyberkiből adták fel, ott van az a méregzöld tank, na az gyönyörű Írtam is e-mailt, de nem írtak vissza...

            Komment


              Van hozzá telefonszám? Érdemesfelhívni, mert többen csak kötelezően megadják az email-jüket, de nem nézik.

              Komment


                Igen van hozzá telefonszám, de itt helyben van egy tank, ami sajnos repedt, azt próbálom most jutányos áron megszerezni, meg beszélek a szakival is, hogy lehet e orvosolni a hibáját, de ha nem akkor felhívom a nőt, aki árulja a tankot

                Komment


                  Többe fog kerülni a heggesztés, barkácsolás, mintha keresnél egy jó állapotút postával együtt.

                  Komment


                    Hát ha jó áron jutok hozzá, akkor lehet hogy megéri a helybeliség miatt, de ha nem oké a bolt, akkor megveszem a zöld tankot
                    korompaiistvan kedvelte ezt.

                    Komment


                      Csak egy kis érdekesség -nem vagyok nagy Simson ismerő ,de tegnap megtámadott egy haver és nem utasíthattam vissza .A fonnyadt kis morkájára 100 as henger......
                      A hengerszoknya helyének kiesztergálásához jobb szétszedni , elmosni , belenézni ......stb.
                      Bizony nagyon hízott a májam amikor az eredeti,soha szét nem szedett s51 ben nem csak a főteng. hanem az ÖSSZES váltó csapágy is eredeti DDR ---C3---jelzésü volt !Bizonyítva az elméletem ---ha jó motort akar az ember...... .
                      A multkor meg mgírtam ,hogy az olaszok már a 60' években a kerekekbe is ilyent tettek......
                      Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 febr. 18, 11:54.
                      Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.

                      Komment


                        Az enyémben is eredeti ddr-es csapágyak vannak. De nem értem, minek rá 100ccm3-es henger?

                        Komment


                          Azért irtam az endurot mert a logod alapján úgy tűnt hogy olyanod van. Elnézést ha évedtem

                          Komment


                            Neem Igaz, hogy úgy mondjam, a kipuffogó az endurósított, mert az enyémnek nem volt meg a gyári kipuffogója, de szeretem hozzá egy gyári B-s kipuffogót, ami ugyan az mint az N-es, csak a lábtartó alatt megy el a cső, és nem felette. Ez ugye a könyök miatt van így. Nos, volt egy enduró könyököm itthon, és azt tettem rá, mert nekem nem tetszik személy szerint az alul futó kipuffogó! Ne adj isten fennakad valamibe és mindjárt megvan a baj Na de nem mesélek itt tovább, még szegénykém nem érte el azt a szintet, hogy átalakuljon olyanra, amilyenre elképzeltem. Na de ha érdekel a többi mondandóm, írd meg nyugodtan és akkor leírom

                            Komment


                              Ez a Te topicod nyugodtan írhatod a regényedet!
                              Bandido kedvelte ezt.

                              Komment


                                Hát jó, de remélem nem unjátok el az életeteket mire végigolvassátok Szóval...Ott kezdődött ez az átalakítás ötletem,hogy júniusban készült el a motor, szeptemberig jártam vele, és azóta áll Családunkban van kárpitos rokon, és elvittem hozzá az ülésemet, hogy kicsit újítsa fel, hímezze meg, bőrözze át, egyszóval tuningolja fel rendesen. Az utolsó útján a leállás előtt, a motornak kondenzátor gondjai voltak, durrogott tőle a motor, és hazafele meg is állt, nem is indult el, csak alapjáraton, ha gázt húztam lefulladt. Ezért is jó a simson, ha megáll lehet tolni haza, így én is erre a sorsra jutottam. Idő közben néha ránéztem, körbejártam, és láttam egy két apróságot ami szemet szúrt. Ilyenek közül az egyik, hogy nem a megfelelő csavarok vannak benn (pl. hátsó teleszkópnál kapupánt csavarral van rögzítve), és nem nagyon tetszik ez a fajta hanyag munkavégzés. Sajnos a motor úgy készült, hogy hamar hamar gyorsan legyen kész, és ezekre az apróságokra nem lett figyelve. Többek közt, 50-es első lámpa került a motorra, ami nekem egyáltalán nem tetszik, így az is cserélve lesz. A múlt hetek napjaiban sikeresen hozzájutottam egy eredeti enduro hátsó teleszkóphoz, ami gyönyörű, csak javítani kell rajt apróságokat( porvédő hüvelyt a dugattyú karra, szimering csere, polír, tisztítás..). A másik teleszkóp, ami jelenleg is a motoron van, az nem tudom, hogy eredeti-e, de azt is fel kéne javítani, így tökéletes lesz a csere. A kipuffogó problémát már orvosoltam, hiszen gagyirezó volt a motoron, ami nem tesz jót a motornak, és nem is mutat a legjobban (gyári a lelke mindennek), de ez a probléma megoldódott. Tank problémáim is vannak, hiszen horpadt mind a két oldala, és ocsmány az a csík rajt, na meg a szám is...Igaz, ezeket én akartam rá, de azóta már nagyot fordult velem a világ, ráébredtem a hibáimra és orvosolni szeretném azokat...Na szóval úgy néz ki, hogy helyben tudok szerezni egy szép állapotú, horpadásmentes tankot, de viszont van rajt egy repedés, ahol szivárog a benzin. Ha ezt a problémát orvosolni tudjuk, akkor felkerül a tank, ha nem akkor kutatok tovább A motor színe rendben. Hátsó lábtartót szeretnék a motorra feltenni, mert a gyárin is van, és jól is mutat. Régi csavarokat kicserélni újra, alátétet tenni, ahol nincs. Motorblokkot szeretném kipolírozni és ezek után majdnem rendbe is vagyunk, már csak egy két apróság hiányzik. Ilyen például a műszertartó konzol és bele a két gumiharang. A gyáriakon nem tudom, hogy volt-e ilyen, de én szeretnék rá, mert "kényelmesebb" szerintem, dizájnosabb, és jó az is, hogy egy gumitokban vannak a műszerek, ezáltal védve vannak a külső behatásoktól. Új kilométer óra, mert a mostani elég csalóka Hőfokmérőt is szeretnék Az első lámpát ha megszerezem, rögtön veszek hozzá egy burkolatot, ami védi a foncsort, és jól is mutat Gumi védőt a fékkar és a kuplungkar bowdenjeihez, és két új külső gumit is kap majd a motor. Úgy összességében ennyi lesz az átalakulása. Jajj de buta vagyok, kihagytam a leglényegesebb dolgot, az INDEX-et. Sajnos az sincs a motoron. Nem szeretnék gyári búrás indexeket, mert az nem tetszik, inkább valami fiatalosabbat, dizájnosabbat. Ezzel együtt ugye új akksi, indexrelé, kombinált kapcsoló, kábelek és sok káronkodás, munkaóra jár Még annyit fűznék hozzá, nem az a célom, hogy full gyári állapot legyen, hanem úgymond olyan gyári állapot, ami az én izlésemnek is megfelel (modosított kipuffogó, indexek, stb.) Remélem értitek, hogy mi a célom Na aki ezt elolvassa 5perc alatt, ő lesz az ÁSZ
                                Che, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X