Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson felújítás - Bandido

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Még el se kezdtem a feltöltést, mert nem tudom mire kell kattintani, hogy tudjak feltölteni fájlokat.

    Komment


      #17
      Próbáld meg így: vízszintes menüsor: "Letöltések" -> válaszd ki a kategóriát, ahova fel szeretnéd tölteni a fájlt (pl. "Motorkerékpárok->Simson (Awo)" ) -> "+ Új fájl hozzáadása"

      Komment


        #18
        Már sikeresen feltöltöttem egy fájlt, de nem a Simson Awo-hoz, mivel az nem S51. Remélem nem gond
        korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Ha az idő engedi, lassan alakítgatom a motorom. Ma voltam a csavarboltban, beszereztem néhány csavart, de ahogy lenni szokott, minden méretben persze, hogy nem volt Most meglátogatok a közeljövőben még egy csavarboltot, ott beszerezem a többi csavart és helyettesítem őket a motoron lévő szar minőségűekkel. Néhány apróság hiányzik még a motorról, ami vagy nem volt rajt eddig, vagy cserére szorul: motortartó bak, pótlábtartó stb. . Remélem nem veszitek zokon, hogy megosztom veletek ezeket a dolgokat, csak úgy leírtam
          Bucsuk és korompaiistvan kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Üdv!Nekem is van egy50váz+turbós blokk,de 2éve nem kellett hozzányulni(napi használat)nem hagyott sz..ban eddig még,csak benya kell bele,pedig kapja az ivet.
            Bucsuk, Bandido és kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Ez így igaz kedves Tuki! Egy jó Simsont egyszer kell összerakni, utánna max apróságokat alakítasz rajt

              Komment


                #22
                Tuki eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nekem is van egy50váz+turbós blokk,
                Hát igen...

                ....a "turbós" (kényszerhűtéses) simson blokk sokkal jobb konstrukció,mint az 51-es,hiszen a főtengely csapágyakat a váltóolaj keni,nem a benzin/olaj keverék,ezért sokkal tartósabb! Nem beszélve a kényszerhűtésről,bár ez inkább a Schwalbéban hasznos.

                Komment


                  #23
                  Na ez újabb dilemmát ébresztett bennem, hogy milyet vegyek




                  Szerintetek ez megéri?

                  Eladó használt SIMSON SR 50, 1995-ös

                  Komment


                    #24
                    korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szerintetek ez megéri?
                    Ez bizony csak akkor derül ki,ha megnézed/kipróbálod! Az ár viszont szimpatikus!

                    Munkakapcsolatban vagyok egy műanyag javító műhellyel és a tulajnak van egy '86-os N-es Simsonja. Teljesen gyári állapotban,gyűjtőknek is kiváló lehet! Még nem találta ki az árát,csak annyit,hogy el akarja adni! Holnap megyek hozzá (van nála egy lökhárító,javításra) és lefényképezem,hátha érdekel! Ja és kifaggatom a részletekről!




                    Még az jutott eszembe az SR Simsonnal is az a gond,hogy 51-es blokk van benne (mint az újabb Schwalbe-be)és hajlamos a túlmelegedésre!! A kollégámnak ilyen van és nyáron,nagy melegben izzik a lába is.

                    Komment


                      #25
                      Ok, jövő hétvégéig van időm eldönteni. Akkor lesz egy kis pénzem, ha minden jól megy.
                      Amiteddig kinéztem, ahhoz egyből azt is belekalkuláltam, mennyi a szükséges alkatrész ahhoz, hogy normálisan egyben legyen, aztán majd nyáron egy ügyes fényezésen is átesik, bármelyiket is vegyem meg, hacsak nem találok addig egy olyat, ami hibátlan

                      Komment


                        #26
                        Ez a Simson jó vétel az biztos! Még a gyári gumik vannak rajta,ugyan felületesen néztem meg,de bontatlannak tűnt mindene! Az a kérdrs mennyit kér majd érte!

                        Komment


                          #27
                          Üdv !Simót veszel?Segédmotorban nem is lehetne mást venni.Az új robogók nem tudják azt a sokoldalúságot nyújtani mint ez a gép.Robogó, sár, hó,vége.Fogyasztást robogónak el sem hittem, soknak tűnt .Automata kuplung húzni kell neki mint a barom.Eddig 6db simóm volt.Utolsó 2000 -ben.Felújított 60köbcentis szép állapotú.Egy évet bírt,eladtam.Besokaltam a rengeteg utángyártott alkatrésztől.Nem lehet venni már hozzá normális ,még egyszer: normális cuccot.Vettem főtengelyt eredeti,mondá a koma .Fél év csörög utána kidob.Lehet nálam a súly miatt feküdt ki 100 kg.A mostani alkatrészekből gazdálkodó ember nem lehet több 75-kg -nál.Így lehet sokat kibír.Nem a régi zene ez már.Pedig még nagyapám is ilyennel járt száz kiló volt ,és huszonévig használta.No majd látod.

                          Komment


                            #28
                            Nekem is van olyan ismerősöm, aki kb. 150 kg. körül van, és igaz elfáradnak alatta a Simsonok, de neki van 2 db. S50-es, és felváltva használja
                            Épp azért néztem ilyesmit, mert a robogónál sokkal jobban tetszik, nekem nem a stílusom ez a koreai csoda egyik sem. Ami tetszene, az a Burgman 400 cm3 fölött, de azt meg a pénztárcám nem engedi, így marad a Simson.

                            Komment


                              #29
                              Én Japi-ban gondolkodtam.Endúró 80,az még nem gáz, elmegy sm-nek.Használtam egy Yamahát 6 seb.A Simó a pi...a sincs.Tartós ,bírja de ha alkatrész kell:azon három Simót veszel.

                              Komment


                                #30
                                Na épp ez az, ha költeni is kell rá, sem egy vagyon.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X