Még el se kezdtem a feltöltést, mert nem tudom mire kell kattintani, hogy tudjak feltölteni fájlokat.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson felújítás - Bandido
Collapse
X
-
Már sikeresen feltöltöttem egy fájlt, de nem a Simson Awo-hoz, mivel az nem S51. Remélem nem gondkorompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ha az idő engedi, lassan alakítgatom a motorom. Ma voltam a csavarboltban, beszereztem néhány csavart, de ahogy lenni szokott, minden méretben persze, hogy nem volt Most meglátogatok a közeljövőben még egy csavarboltot, ott beszerezem a többi csavart és helyettesítem őket a motoron lévő szar minőségűekkel. Néhány apróság hiányzik még a motorról, ami vagy nem volt rajt eddig, vagy cserére szorul: motortartó bak, pótlábtartó stb. . Remélem nem veszitek zokon, hogy megosztom veletek ezeket a dolgokat, csak úgy leírtamBucsuk és korompaiistvan kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Tuki eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem is van egy50váz+turbós blokk,
....a "turbós" (kényszerhűtéses) simson blokk sokkal jobb konstrukció,mint az 51-es,hiszen a főtengely csapágyakat a váltóolaj keni,nem a benzin/olaj keverék,ezért sokkal tartósabb! Nem beszélve a kényszerhűtésről,bár ez inkább a Schwalbéban hasznos.
- 3 likes
Komment
-
Na ez újabb dilemmát ébresztett bennem, hogy milyet vegyek
Szerintetek ez megéri?
Eladó használt SIMSON SR 50, 1995-ös
Komment
-
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintetek ez megéri?
Munkakapcsolatban vagyok egy műanyag javító műhellyel és a tulajnak van egy '86-os N-es Simsonja. Teljesen gyári állapotban,gyűjtőknek is kiváló lehet! Még nem találta ki az árát,csak annyit,hogy el akarja adni! Holnap megyek hozzá (van nála egy lökhárító,javításra) és lefényképezem,hátha érdekel! Ja és kifaggatom a részletekről!
Még az jutott eszembe az SR Simsonnal is az a gond,hogy 51-es blokk van benne (mint az újabb Schwalbe-be)és hajlamos a túlmelegedésre!! A kollégámnak ilyen van és nyáron,nagy melegben izzik a lába is.
- 1 like
Komment
-
Ok, jövő hétvégéig van időm eldönteni. Akkor lesz egy kis pénzem, ha minden jól megy.
Amiteddig kinéztem, ahhoz egyből azt is belekalkuláltam, mennyi a szükséges alkatrész ahhoz, hogy normálisan egyben legyen, aztán majd nyáron egy ügyes fényezésen is átesik, bármelyiket is vegyem meg, hacsak nem találok addig egy olyat, ami hibátlan
- 1 like
Komment
-
Üdv !Simót veszel?Segédmotorban nem is lehetne mást venni.Az új robogók nem tudják azt a sokoldalúságot nyújtani mint ez a gép.Robogó, sár, hó,vége.Fogyasztást robogónak el sem hittem, soknak tűnt .Automata kuplung húzni kell neki mint a barom.Eddig 6db simóm volt.Utolsó 2000 -ben.Felújított 60köbcentis szép állapotú.Egy évet bírt,eladtam.Besokaltam a rengeteg utángyártott alkatrésztől.Nem lehet venni már hozzá normális ,még egyszer: normális cuccot.Vettem főtengelyt eredeti,mondá a koma .Fél év csörög utána kidob.Lehet nálam a súly miatt feküdt ki 100 kg.A mostani alkatrészekből gazdálkodó ember nem lehet több 75-kg -nál.Így lehet sokat kibír.Nem a régi zene ez már.Pedig még nagyapám is ilyennel járt száz kiló volt ,és huszonévig használta.No majd látod.
- 2 likes
Komment
-
Nekem is van olyan ismerősöm, aki kb. 150 kg. körül van, és igaz elfáradnak alatta a Simsonok, de neki van 2 db. S50-es, és felváltva használja
Épp azért néztem ilyesmit, mert a robogónál sokkal jobban tetszik, nekem nem a stílusom ez a koreai csoda egyik sem. Ami tetszene, az a Burgman 400 cm3 fölött, de azt meg a pénztárcám nem engedi, így marad a Simson.
Komment
Komment