Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Próbáld meg így: vízszintes menüsor: "Letöltések" -> válaszd ki a kategóriát, ahova fel szeretnéd tölteni a fájlt (pl. "Motorkerékpárok->Simson (Awo)" ) -> "+ Új fájl hozzáadása"
Ha az idő engedi, lassan alakítgatom a motorom. Ma voltam a csavarboltban, beszereztem néhány csavart, de ahogy lenni szokott, minden méretben persze, hogy nem volt Most meglátogatok a közeljövőben még egy csavarboltot, ott beszerezem a többi csavart és helyettesítem őket a motoron lévő szar minőségűekkel. Néhány apróság hiányzik még a motorról, ami vagy nem volt rajt eddig, vagy cserére szorul: motortartó bak, pótlábtartó stb. . Remélem nem veszitek zokon, hogy megosztom veletek ezeket a dolgokat, csak úgy leírtam
Üdv!Nekem is van egy50váz+turbós blokk,de 2éve nem kellett hozzányulni(napi használat)nem hagyott sz..ban eddig még,csak benya kell bele,pedig kapja az ivet.
....a "turbós" (kényszerhűtéses) simson blokk sokkal jobb konstrukció,mint az 51-es,hiszen a főtengely csapágyakat a váltóolaj keni,nem a benzin/olaj keverék,ezért sokkal tartósabb! Nem beszélve a kényszerhűtésről,bár ez inkább a Schwalbéban hasznos.
Ez bizony csak akkor derül ki,ha megnézed/kipróbálod! Az ár viszont szimpatikus!
Munkakapcsolatban vagyok egy műanyag javító műhellyel és a tulajnak van egy '86-os N-es Simsonja. Teljesen gyári állapotban,gyűjtőknek is kiváló lehet! Még nem találta ki az árát,csak annyit,hogy el akarja adni! Holnap megyek hozzá (van nála egy lökhárító,javításra) és lefényképezem,hátha érdekel! Ja és kifaggatom a részletekről!
Még az jutott eszembe az SR Simsonnal is az a gond,hogy 51-es blokk van benne (mint az újabb Schwalbe-be)és hajlamos a túlmelegedésre!! A kollégámnak ilyen van és nyáron,nagy melegben izzik a lába is.
Ok, jövő hétvégéig van időm eldönteni. Akkor lesz egy kis pénzem, ha minden jól megy.
Amiteddig kinéztem, ahhoz egyből azt is belekalkuláltam, mennyi a szükséges alkatrész ahhoz, hogy normálisan egyben legyen, aztán majd nyáron egy ügyes fényezésen is átesik, bármelyiket is vegyem meg, hacsak nem találok addig egy olyat, ami hibátlan
Ez a Simson jó vétel az biztos! Még a gyári gumik vannak rajta,ugyan felületesen néztem meg,de bontatlannak tűnt mindene! Az a kérdrs mennyit kér majd érte!
Üdv !Simót veszel?Segédmotorban nem is lehetne mást venni.Az új robogók nem tudják azt a sokoldalúságot nyújtani mint ez a gép.Robogó, sár, hó,vége.Fogyasztást robogónak el sem hittem, soknak tűnt .Automata kuplung húzni kell neki mint a barom.Eddig 6db simóm volt.Utolsó 2000 -ben.Felújított 60köbcentis szép állapotú.Egy évet bírt,eladtam.Besokaltam a rengeteg utángyártott alkatrésztől.Nem lehet venni már hozzá normális ,még egyszer: normális cuccot.Vettem főtengelyt eredeti,mondá a koma .Fél év csörög utána kidob.Lehet nálam a súly miatt feküdt ki 100 kg.A mostani alkatrészekből gazdálkodó ember nem lehet több 75-kg -nál.Így lehet sokat kibír.Nem a régi zene ez már.Pedig még nagyapám is ilyennel járt száz kiló volt ,és huszonévig használta.No majd látod.
Nekem is van olyan ismerősöm, aki kb. 150 kg. körül van, és igaz elfáradnak alatta a Simsonok, de neki van 2 db. S50-es, és felváltva használja
Épp azért néztem ilyesmit, mert a robogónál sokkal jobban tetszik, nekem nem a stílusom ez a koreai csoda egyik sem. Ami tetszene, az a Burgman 400 cm3 fölött, de azt meg a pénztárcám nem engedi, így marad a Simson.
Én Japi-ban gondolkodtam.Endúró 80,az még nem gáz, elmegy sm-nek.Használtam egy Yamahát 6 seb.A Simó a pi...a sincs.Tartós ,bírja de ha alkatrész kell:azon három Simót veszel.
Komment