De egy ilyen volt - ilyen lett képsorozat is megteszi.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson felújítás - Bandido
Collapse
X
-
Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLennél olyan kedves beírni, hogy akinek van Simson S51-es használható, elfekvő, fölös alkatrésze, az írjon?Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
Kedves kollarg! Örülök, hogy írtál, megragadom az alkalmat. Hátsó pótlábtartó, műszertartó konzol, két gumiharang a konzolba, enduro első vázmerevítő (balos+jobbos), S51-es lámpaház (műanyag), S51-es lámparács. Azt hiszem egyenlőre ennyi. Ja és ha van horpadásmentes tank + dekni, deknizár és kormányzár, annak is örülnék
Holnap "próbalúgozás"-ra kerül sor. Kíváncsi leszek a végeredményre, ha gondoljátok, teszek fel majd képet
Szia! Tudnál mondani valami arányt, hogy kb. hány gramm lúg kell x mennyiség vízbe? Krómfelület majdnem tökéletes, alu felület enyhén zsíros, meg van egy hangtompító betétem, ami elég kátrányos...Ezekre tudnál mondani valamit?
nivaronin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA "kemszörcs" az egy cég annak a terméke az ND165.Konyhák vágóhidak olajipar használja,zsírtalanításra.Kesztyű védőszemcsi kell.De nem kell tőle megijedni.
Chemsearch talán így helyes.korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok. Elsősorban is köszönöm, hogy kíváncsiak vagytok a folyamatra. Megígérem, hogy rögzítek képekben mindent
amit csak tudok és felteszem. Egyébként a jawa tankon lesz mit alakítani, mert nincs meg benne a váz helye. És még a kormány ütközőn is kell szűkebbre venni mert beleverne a teleszkópszár a tankba. Egy picit macerás lesz de megéri.
Jó éjt.
U.I. Vigyázz a lúggal mert a fater blokkja durván befeketedett 1,2 perc alatt. Le sem bírtam szedni rendesen.
Olyan frankó gyári matt fekete.
Komment
-
Kedves vargusz82. Én beletettem kb. 1 órára egy karburátor házat + úszóházat + fedelet, elég zsírós volt, számok nem látszottak rajt...most minden látszik. Nem csalódtam a zsírtalanító hatásában. De, jó tudom, nem kezdünk De-vel mondatot, de nem fényesnek kellett volna lennie? Vagy sok volt neki az egy óra? Amikor beledobtam, szinte azonnal kifényesedett, akkor kellett volna kivennem, és rögtön öblítés, szárazra törlés? Mert ha igen, akkor legközelebb úgy csinálom, mert a blokk két oldaldeknijét is kiszeretném lúgózni, de akkor nem hagyom benn azokat eddig. Ide kapcsolódóan még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hengert és a hengerfejet is ugyanígy lehet lúgozni? Tehát arra gondolok, hogy mivel a hengerfejben van a gyerta, semmi utóhatása nem lessz, ha szárazra törlöm véglegessen igaz? Persze gyertya nélkül teszem a lúgba
vargusz82 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok. Elsősorban is köszönöm, hogy kíváncsiak vagytok a folyamatra. Megígérem, hogy rögzítek képekben mindent
amit csak tudok és felteszem. Egyébként a jawa tankon lesz mit alakítani, mert nincs meg benne a váz helye. És még a kormány ütközőn is kell szűkebbre venni mert beleverne a teleszkópszár a tankba. Egy picit macerás lesz de megéri.
Jó éjt.
U.I. Vigyázz a lúggal mert a fater blokkja durván befeketedett 1,2 perc alatt. Le sem bírtam szedni rendesen.
Olyan frankó gyári matt fekete.
Gumikesztyűbe és hosszuújjú pulóverben csináltam ; )korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGumikesztyűbe és hosszuújjú pulóverben csináltam
Én a karbit darabokra szedtem, és homokszórtam, majd gyengén políroztam
Komment
-
Nem fröcsögtettem annyira. Én is darabokban tettem bele a lúgba Szerintem ezen is elfér egy polírozás. Azt írják, hogy a lúgtol kicsit bemattul a felület, de szárazra törlés után, ha megmossuk brigéciollal, akkor fényesedik. Ez igaz?korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Beletettem kb. 1 órára egy karburátor házat + úszóházat + fedelet, elég zsírós volt, számok nem látszottak rajt...most minden látszik. Nem csalódtam a zsírtalanító hatásában. De, jó tudom, nem kezdünk De-vel mondatot, de nem fényesnek kellett volna lennie? Vagy sok volt neki az egy óra? Amikor beledobtam, szinte azonnal kifényesedett, akkor kellett volna kivennem, és rögtön öblítés, szárazra törlés? Mert ha igen, akkor legközelebb úgy csinálom, mert a blokk két oldaldeknijét is kiszeretném lúgózni, de akkor nem hagyom benn azokat eddig. Ide kapcsolódóan még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hengert és a hengerfejet is ugyanígy lehet lúgozni? Tehát arra gondolok, hogy mivel a hengerfejben van a gyerta, semmi utóhatása nem lessz, ha szárazra törlöm véglegessen igaz? Persze gyertya nélkül teszem a lúgba
nivaronin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA "kemszörcs" az egy cég annak a terméke az ND165.Konyhák vágóhidak olajipar használja,zsírtalanításra.Kesztyű védőszemcsi kell.De nem kell tőle megijedni.
Chemsearch talán így helyes.
Szia kollarg. Tudakolózhatok, hogy találtál alkatrészt ?
kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusz! Esetleg írnál egy listát hogy mire lenne szükséged? Van itthon pár felújításból megmaradt holmi (jópár éve csináltam meg az 51-esemet, 4 éve nem is volt beindítva szerencsétlen, csak várja sorsa jobbra fordulását a pincében. ), esetleg körülnézhetek ha tudom mi kell.
Komment
-
Kedves Bandido! Kérdeztem a fatert, hogy mi lehetett a probléma és neki is azt mondták, hogy gyorsan le kellett volna mosni a lúgot. Szerintem a hengernél a hüvely jó minőségű anyagból van, nem hiszem hogy a lúg megmarná. Én személy szerint acetátot használok zsírtalanításra. Ha van nyomdász ismerősöd lehet, hogy be tudja szerezni. Bár akkor is kíván némi utómunkálatokat. Hiába a lúg az lúg az viszi a koszt. A henger lamellái közé a vékony drótkefe még azért nem árt.
Az oldaldekninél a rongykorong még sokat segíthet, de csak csiszolópaszta nélkül mert úgy nem políroz annyira. Szerintem ha idejében lemosod a lúgot akkor jó lesz. Egyébként a karbi az nem spiáterból van? Az egy kicsit más anyag mint az oldaldeknik mert az alu öntvény, a spiáter meg ragasztott porkohászati termék azt hiszem. Ha nekem hazudtak akkor most én is neked, de én így hallottam. Köszi a kérdéseket. Üdv!Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Kedves vargusz82, én is úgy tudom, hogy nem alumínium, de azt nem tudom pontosan hogy miből van. Viszont a henger és a hengerfej az kokillaöntvényből van, mert a gyári szerelési könyvben ez van írva Szóval akkor ne hagyjam benn órákig az alut. Mennyi időt javasolt? Azért a lúgnak is kell egy kis idő, amire lemarja a retket, zsírt, koszt, olajat ésatöbbi
Most már igen Köszönöm István!
korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Miért nem látom az alkatrészeket?
Komment
Komment