Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson felújítás - Bandido

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    De egy ilyen volt - ilyen lett képsorozat is megteszi.
    Bandido kedvelte ezt.

    Komment


      Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Lennél olyan kedves beírni, hogy akinek van Simson S51-es használható, elfekvő, fölös alkatrésze, az írjon?
      Szervusz! Esetleg írnál egy listát hogy mire lenne szükséged? Van itthon pár felújításból megmaradt holmi (jópár éve csináltam meg az 51-esemet, 4 éve nem is volt beindítva szerencsétlen, csak várja sorsa jobbra fordulását a pincében. ), esetleg körülnézhetek ha tudom mi kell.
      Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        Kedves kollarg! Örülök, hogy írtál, megragadom az alkalmat. Hátsó pótlábtartó, műszertartó konzol, két gumiharang a konzolba, enduro első vázmerevítő (balos+jobbos), S51-es lámpaház (műanyag), S51-es lámparács. Azt hiszem egyenlőre ennyi. Ja és ha van horpadásmentes tank + dekni, deknizár és kormányzár, annak is örülnék




        Holnap "próbalúgozás"-ra kerül sor. Kíváncsi leszek a végeredményre, ha gondoljátok, teszek fel majd képet




        Szia! Tudnál mondani valami arányt, hogy kb. hány gramm lúg kell x mennyiség vízbe? Krómfelület majdnem tökéletes, alu felület enyhén zsíros, meg van egy hangtompító betétem, ami elég kátrányos...Ezekre tudnál mondani valamit?
        nivaronin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A "kemszörcs" az egy cég annak a terméke az ND165.Konyhák vágóhidak olajipar használja,zsírtalanításra.Kesztyű védőszemcsi kell.De nem kell tőle megijedni.




        Chemsearch talán így helyes.
        korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


          Sziasztok. Elsősorban is köszönöm, hogy kíváncsiak vagytok a folyamatra. Megígérem, hogy rögzítek képekben mindent
          amit csak tudok és felteszem. Egyébként a jawa tankon lesz mit alakítani, mert nincs meg benne a váz helye. És még a kormány ütközőn is kell szűkebbre venni mert beleverne a teleszkópszár a tankba. Egy picit macerás lesz de megéri.
          Jó éjt.




          U.I. Vigyázz a lúggal mert a fater blokkja durván befeketedett 1,2 perc alatt. Le sem bírtam szedni rendesen.
          Olyan frankó gyári matt fekete.

          Komment


            Kedves vargusz82, én úgy olvastam az alumínium lúgozását, hogy nem baj ha bebarnul, sőt az a jó, és azt hideg vízbe kell tenni, és utána letörölgetni róla

            Komment


              Védő felszerelésről ne feletkezzetek meg!
              Bandido kedvelte ezt.

              Komment


                Kedves vargusz82. Én beletettem kb. 1 órára egy karburátor házat + úszóházat + fedelet, elég zsírós volt, számok nem látszottak rajt...most minden látszik. Nem csalódtam a zsírtalanító hatásában. De, jó tudom, nem kezdünk De-vel mondatot, de nem fényesnek kellett volna lennie? Vagy sok volt neki az egy óra? Amikor beledobtam, szinte azonnal kifényesedett, akkor kellett volna kivennem, és rögtön öblítés, szárazra törlés? Mert ha igen, akkor legközelebb úgy csinálom, mert a blokk két oldaldeknijét is kiszeretném lúgózni, de akkor nem hagyom benn azokat eddig. Ide kapcsolódóan még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hengert és a hengerfejet is ugyanígy lehet lúgozni? Tehát arra gondolok, hogy mivel a hengerfejben van a gyerta, semmi utóhatása nem lessz, ha szárazra törlöm véglegessen igaz? Persze gyertya nélkül teszem a lúgba

                vargusz82 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Sziasztok. Elsősorban is köszönöm, hogy kíváncsiak vagytok a folyamatra. Megígérem, hogy rögzítek képekben mindent
                amit csak tudok és felteszem. Egyébként a jawa tankon lesz mit alakítani, mert nincs meg benne a váz helye. És még a kormány ütközőn is kell szűkebbre venni mert beleverne a teleszkópszár a tankba. Egy picit macerás lesz de megéri.
                Jó éjt.




                U.I. Vigyázz a lúggal mert a fater blokkja durván befeketedett 1,2 perc alatt. Le sem bírtam szedni rendesen.
                Olyan frankó gyári matt fekete.



                Gumikesztyűbe és hosszuújjú pulóverben csináltam ; )
                korompaiistvan kedvelte ezt.

                Komment


                  Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Gumikesztyűbe és hosszuújjú pulóverben csináltam
                  Szemüveg? A lyukon már hiába próbálsz kukucskálni




                  Én a karbit darabokra szedtem, és homokszórtam, majd gyengén políroztam

                  Komment


                    Nem fröcsögtettem annyira. Én is darabokban tettem bele a lúgba Szerintem ezen is elfér egy polírozás. Azt írják, hogy a lúgtol kicsit bemattul a felület, de szárazra törlés után, ha megmossuk brigéciollal, akkor fényesedik. Ez igaz?
                    korompaiistvan kedvelte ezt.

                    Komment


                      Én timsó oldatban rotyogtattam kicsit, kb. 15-20percet, majd lemostam, leszárítottam levegővel, majd homokszórtam.




                      Ja, és a válasz a kérdésre....nem próbáltam még brigéciollal.
                      Bandido kedvelte ezt.

                      Komment


                        Beletettem kb. 1 órára egy karburátor házat + úszóházat + fedelet, elég zsírós volt, számok nem látszottak rajt...most minden látszik. Nem csalódtam a zsírtalanító hatásában. De, jó tudom, nem kezdünk De-vel mondatot, de nem fényesnek kellett volna lennie? Vagy sok volt neki az egy óra? Amikor beledobtam, szinte azonnal kifényesedett, akkor kellett volna kivennem, és rögtön öblítés, szárazra törlés? Mert ha igen, akkor legközelebb úgy csinálom, mert a blokk két oldaldeknijét is kiszeretném lúgózni, de akkor nem hagyom benn azokat eddig. Ide kapcsolódóan még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hengert és a hengerfejet is ugyanígy lehet lúgozni? Tehát arra gondolok, hogy mivel a hengerfejben van a gyerta, semmi utóhatása nem lessz, ha szárazra törlöm véglegessen igaz? Persze gyertya nélkül teszem a lúgba
                        nivaronin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A "kemszörcs" az egy cég annak a terméke az ND165.Konyhák vágóhidak olajipar használja,zsírtalanításra.Kesztyű védőszemcsi kell.De nem kell tőle megijedni.




                        Chemsearch talán így helyes.



                        Szia kollarg. Tudakolózhatok, hogy találtál alkatrészt ?
                        kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Szervusz! Esetleg írnál egy listát hogy mire lenne szükséged? Van itthon pár felújításból megmaradt holmi (jópár éve csináltam meg az 51-esemet, 4 éve nem is volt beindítva szerencsétlen, csak várja sorsa jobbra fordulását a pincében. ), esetleg körülnézhetek ha tudom mi kell.

                        Komment


                          Ezt láttad már?

                          ”¢ Szocibontó.
                          Bandido és vargusz82 kedvelte ezt.

                          Komment


                            Kedves Bandido! Kérdeztem a fatert, hogy mi lehetett a probléma és neki is azt mondták, hogy gyorsan le kellett volna mosni a lúgot. Szerintem a hengernél a hüvely jó minőségű anyagból van, nem hiszem hogy a lúg megmarná. Én személy szerint acetátot használok zsírtalanításra. Ha van nyomdász ismerősöd lehet, hogy be tudja szerezni. Bár akkor is kíván némi utómunkálatokat. Hiába a lúg az lúg az viszi a koszt. A henger lamellái közé a vékony drótkefe még azért nem árt.
                            Az oldaldekninél a rongykorong még sokat segíthet, de csak csiszolópaszta nélkül mert úgy nem políroz annyira. Szerintem ha idejében lemosod a lúgot akkor jó lesz. Egyébként a karbi az nem spiáterból van? Az egy kicsit más anyag mint az oldaldeknik mert az alu öntvény, a spiáter meg ragasztott porkohászati termék azt hiszem. Ha nekem hazudtak akkor most én is neked, de én így hallottam. Köszi a kérdéseket. Üdv!
                            Bandido és korompaiistvan kedvelte ezt.

                            Komment


                              Kedves vargusz82, én is úgy tudom, hogy nem alumínium, de azt nem tudom pontosan hogy miből van. Viszont a henger és a hengerfej az kokillaöntvényből van, mert a gyári szerelési könyvben ez van írva Szóval akkor ne hagyjam benn órákig az alut. Mennyi időt javasolt? Azért a lúgnak is kell egy kis idő, amire lemarja a retket, zsírt, koszt, olajat ésatöbbi




                              Most már igen Köszönöm István!
                              korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ezt láttad már?

                              ”¢ Szocibontó.



                              Miért nem látom az alkatrészeket?

                              Komment


                                Annyira nem merültem bele.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X