Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Sziasztok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok

    Sziasztok Tibi vagyok
    Nekem a katonai járművek tetszenek, autó motor mindegy.
    Orosz és wwii Német technika, előbbi még meg is fizethető.
    Most egy Dnepr k750 szereztem magamnak amit szeretnék restaurálni, párom nagy örömére.

    #2
    Az nagy segitség,ha a család támogat.!
    Ne élj vissza a bizalommal,és érezd jól magad az oldalon!
    kollarg és Tibi 84 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Üdv köztünk! Nekem is egy katonai K-750 esem készül jelenleg( a csónakhoz még nem fogtam hozzá, a motor már úgy-ahogy kész van).
      Csatlakozz a Dnepr! márkatársi csoporthoz, és ha tudsz, tegyél fel képet a harcjárműről. Mikori a vas? Jön-megy, forog- mozog?
      Amiben tudok szívesen segítek...Nekem már jópár meglepetést okozott, de megoldottam a problémákat Most nevezhetném megbízhatónak, de KMZ-vel kapcsolatban ezt a szót nem használjuk
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 20, 09:40.
      kollarg, Tibi 84 és 3 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #4
        Üdv a fórumon ez azért nem semmi hogy a párod is támogat.
        sepy, kollarg és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szerintem az az igazság hogy ezt másképpen nem is lehet csinálni csak ha az ember mögött áll valaki. Legyen az szülő gyerek vagy éppen élete párja. Legalább is én így gondolom.
          sepy, Tibi 84 és kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Köszönöm a szívélyes fogadást.
            A motort kicsit hiányosan vettem, képeket majd csinálok. Nem tudom hogy pontosan mikori, atomjaira van szedve kivéve a blokk. Nincs megszorulva a henger átforog.
            Jó tanácsokat szívesen fogadok (kezdő vagyok).
            Első lépésben a blokkot szeretném beindítani olajcsere után, nem tudom hogy jó ötlet e.




            Gyártási év 1975
            ha bárki másként kezdené, meghallgatom megfontolom.

            Komment


              #7
              Tibi 84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Első lépésben a blokkot szeretném beindítani olajcsere után, nem tudom hogy jó ötlet e.
              Az jó ötlet...csinálj neki motorindító állványt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Rendben. 4 kérdésem is lenne.
                -Hány amperes akkumulátor kell hozzá, mert nem találtam sehol erről infót 6V rendszer.
                -Milyen olajszűrő van benne, cserés vagy nincs. Ha van benne hol tudnám beszerezni.
                -Ajánlana valaki motor olajat. Van itthon mol 4t literszám de nem tudom hogy menyire kényes ilyenre.
                -Gyertya típusa száma.
                Előre is köszönöm a segítséget.

                Komment


                  #9
                  -elvileg 14 amperórás 3MT-14 es számú(gyakorlatilag nekem most egy 4 Ah -s riasztóakksi van, tökéletesen jó, bár nekem se index, se oldalkocsi jelenleg)
                  -Olajszűrő van is és mégsincs...egy tésztaszűrő fimonságú drótháló van, ami visszatartja a fogaskerékdarabokat az olajszivattyútól, továbbá a két olajszórótárcsa működik centrifugális olajszűrőként(ennek a pereméből a retket időnként ki kell vakarni csavarhúzóval )
                  -Régebben Botondot használtam(nem vált be, túlságosan elhígult a felmelegedett motorban), most pedig bányagépbe való motorolajat(ilyet tudtam szerezni )...A lényeg: SAE 40-SAE 50 egyfokozatú ásványi olaj, 2500 km-es csereintervallummal.
                  -A gyári gyertya jelzése A8Y , énnekem bevált a Brisk N15YC, Brisk N17C gyertya...175-225 ös hőérték körül keresgélj:
                  Vagy NGK-ban:
                  Click image for larger version

Name:	50248bf52b50.jpg
Views:	1
Size:	36.0 KB
ID:	134685
                  Ez gyári ajánlás Dneprekhez...
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Nagyon szépen köszönöm a válaszodat.
                    Őrülök hogy regisztráltam, olyan jó érzés hogy ennyire segítőkészek vagytok.
                    Köszönöm a márkatársamnak Wsievers a támogatását is. Beszerzem a dolgokat, és megpróbálom képpel esetleg egy rövid videóval majd meghálálni.

                    Komment


                      #11
                      sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szerintem az az igazság hogy ezt másképpen nem is lehet csinálni csak ha az ember mögött áll valaki.
                      Igen így vagyok én is az adatrögzítéssel. Ha nem állna a főnök a hátam mögött nem haladnék vele sehogy.

                      Komment


                        #12
                        Megrendeltem a gyertyát, akkut. Hét végére kész szerintem a motorindító állvány is. Egy kis pucolás olajcsere és jöhet az indítás.

                        Komment


                          #13
                          Sziasztok ígértem pár képet.

                          Szerelés Tisztítás

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 12.11.13.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	134713
                          Hát itt a blokkom. tudomásul kellet vennem hogy valami barbár lefújta kályha ezüsttel lesz vele meló rendesen.
                          Elég sok sérülést is találtam, nem megfelelő célszerszámmal szervizelték. Sok a csavar melletti lepatenás csiszolás flex nyomok.

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 13.26.59.jpg
Views:	1
Size:	193.8 KB
ID:	134714
                          Itt már váltó nélkül, kicsit megtámadta a felületi rozsda.

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 13.27.12.jpg
Views:	1
Size:	193.3 KB
ID:	134715
                          Hát nem tudom hogy ebből mi lesz még használható.

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 13.45.10.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	134717
                          gyújtás elosztó feletti felirat.

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 15.36.01.jpg
Views:	1
Size:	196.9 KB
ID:	134718
                          Hát mit mindig akadt probléma. Nem tudtam kicsavarni az olaj leeresztő csavarját, ezért le kellet vennem a deknit.
                          Úszott minden az olajban.

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 15.36.09.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	134719
                          Megvan az olajszűrő

                          Click image for larger version

Name:	2013-02-26 15.36.41.jpg
Views:	1
Size:	189.6 KB
ID:	134720
                          És a ludas. még nem tudom hogy fogom kioperálni. A dekni is kapott egy párat az évek során tiszta ütött kopott.
                          Egyenlőre itt tartok, ha érdekel titeket akkor fojtatom a beszámolom.
                          Attached Files

                          Komment


                            #14
                            Azt hiszem ez nem csak egy kis pucolás lessz
                            De ne aggódj, nekem beszakadt csavarjaim is voltak...
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              Tibi 84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              még nem tudom hogy fogom kioperálni
                              Ahogy eddig is tették :
                              csőfogóval....

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X