Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Csak szólok, hogy az szovjet motoroknál a csavarlazító meg ilyesmik nem jönnek be...
Vegyél egy kis gázlángos melegítőt vagy benzinlámpát többre jutsz vele.
Szurok volt a karter alján?
Elég széles az a blokk hátul...rükverces Dnepr-matic váltó van fent?
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 26, 20:34.
Ha viszont melegítésre nem indul meg a csavar mert nem tudsz rendesen ráfogni, akkor rá kell hegeszteni egy rövid 12-es,14-es csavart ami kezedbe akad.
A régi leeresztőnek már úgyis mindegy. A hegesztés ad egy kis hőt neki és a csavar fejét meg tudod fogni rendesen.
Nekem ez idáig mindig bejött.
Üdv!Ráütném a krova fejet vagy a csillagot ,leharapnám onnan.Ekekulcs no csak beta ,az leszedi.De a 21. század:beta fej kis légkulcs kopi kopi,és elájult.Ha aluban van akkor gázosabb,elektrokémiai korrózió -több türelem.
No mondjuk láttam a multkoriban olyat hogy a 19-es Berneres Crowafej volt körbehegesztve a leeresztőcsavaron.
Istenemre mondom nem tudtam sírjak e vagy nevessek.
Az lesz, MT-804 Dnepr-Matic rükverces váltó...nekem is ilyen van rajta...majd a váltókar lemezét egyengesd ki. Úgy kell álnia a karnak, hogy a csavarja (A lyukba kell egy kb 20 mm es félgömbfejű csavar kontraanyával) a kiemelkedés mögött van alapesetben, üresben előre lehet tolni a kiemelkedés elé, ott van bekapcsolva a rükverc.
A kuplung bowden bilincse nem oda kell, ahol most van, hanem a jobb felső tőcsavarra( ha a kardánvilla felől nézed a váltót), és nem is így néz ki.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 27, 15:36.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
MT-804 Dnepr-Matic rükverces váltó Ez egy nagyon jó hír. Ma egy kicsi haladtam, és sikerült kiszedni az olaj leresztő csavart. Íme a bűnös.
Ellnem tudom képzelni mitől volt így beszorulva. Tiszta volt a menete
.
Bontódik a dinamó is nemsoká. A kályhaezüst kezd az idegeimre menni.
Köszönöm.
Még nem volt fúrva szerintem. most szedem szét hogy megtaláljam a rejtet hibákat.
Abból is akad pl.: csipkés fogaskerék, törött dugattyú gyűrű, szétnyalt csavarok.
Eddig csak négyet kellett kifúrnom és kiszednem, kopott kuplungtányérok.
Komment