Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Sziasztok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Már próbáltam kicsivel, naggyal. Most ázik a csavarlazítóban.

    Komment


      #17
      Csak szólok, hogy az szovjet motoroknál a csavarlazító meg ilyesmik nem jönnek be...
      Vegyél egy kis gázlángos melegítőt vagy benzinlámpát többre jutsz vele.
      Szurok volt a karter alján?
      Elég széles az a blokk hátul...rükverces Dnepr-matic váltó van fent?
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 26, 20:34.
      Tibi 84 kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Ha viszont melegítésre nem indul meg a csavar mert nem tudsz rendesen ráfogni, akkor rá kell hegeszteni egy rövid 12-es,14-es csavart ami kezedbe akad.
        A régi leeresztőnek már úgyis mindegy. A hegesztés ad egy kis hőt neki és a csavar fejét meg tudod fogni rendesen.
        Nekem ez idáig mindig bejött.

        Komment


          #19
          Üdv!Ráütném a krova fejet vagy a csillagot ,leharapnám onnan.Ekekulcs no csak beta ,az leszedi.De a 21. század:beta fej kis légkulcs kopi kopi,és elájult.Ha aluban van akkor gázosabb,elektrokémiai korrózió -több türelem.

          Komment


            #20
            No mondjuk láttam a multkoriban olyat hogy a 19-es Berneres Crowafej volt körbehegesztve a leeresztőcsavaron.
            Istenemre mondom nem tudtam sírjak e vagy nevessek.

            Komment


              #21
              Ha esztétikusan van megcsinálva , nem olyan rosz megoldás-felhasználni a crovafej négyszögét --persze rövidre vágva ....stb ,stb

              Komment


                #22
                Tibi 84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nem tudtam kicsavarni az olaj leeresztő csavarját
                Már tanácsoltam valakinek,acélcsavar szárat jól ráhegeszteni,had hüljön ki,és szépen lehet szerelni.
                bocs utána olvastam a többi hszt.
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2013 febr. 26, 22:01.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  Szurok volt a karter alján?

                  Hát volt egy állaga. Elég nehezen jött ki belőle.

                  Elég széles az a blokk hátul...rükverces Dnepr-matic váltó van fent?

                  Ezen a téren kéne egy kis okosítás. Jobb oldalán van egy kar arra gondolsz?
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Tibi 84; 2013 febr. 26, 23:42.

                  Komment


                    #24
                    Click image for larger version

Name:	2013-02-26 23.23.46.jpg
Views:	1
Size:	191.8 KB
ID:	134729Click image for larger version

Name:	2013-02-26 23.24.53.jpg
Views:	1
Size:	187.7 KB
ID:	134730Click image for larger version

Name:	2013-02-26 23.25.15.jpg
Views:	1
Size:	194.9 KB
ID:	134731Click image for larger version

Name:	2013-02-26 23.25.54.jpg
Views:	1
Size:	197.4 KB
ID:	134732
                    Itt a váltom.
                    Valószínű mateapu tanácsát próbálom ki előbb, aztán ha nem sikerül szerzek egy benzines melegítőt.

                    Komment


                      #25
                      Az lesz, MT-804 Dnepr-Matic rükverces váltó...nekem is ilyen van rajta...majd a váltókar lemezét egyengesd ki. Úgy kell álnia a karnak, hogy a csavarja (A lyukba kell egy kb 20 mm es félgömbfejű csavar kontraanyával) a kiemelkedés mögött van alapesetben, üresben előre lehet tolni a kiemelkedés elé, ott van bekapcsolva a rükverc.
                      A kuplung bowden bilincse nem oda kell, ahol most van, hanem a jobb felső tőcsavarra( ha a kardánvilla felől nézed a váltót), és nem is így néz ki.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 27, 15:36.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #26
                        MT-804 Dnepr-Matic rükverces váltó Ez egy nagyon jó hír. Ma egy kicsi haladtam, és sikerült kiszedni az olaj leresztő csavart. Íme a bűnös.
                        Click image for larger version

Name:	2013-02-28 17.13.41.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	134756
                        Ellnem tudom képzelni mitől volt így beszorulva. Tiszta volt a menete
                        .Click image for larger version

Name:	2013-02-28 16.21.28.jpg
Views:	1
Size:	194.7 KB
ID:	134757 Click image for larger version

Name:	2013-02-28 16.23.12.jpg
Views:	1
Size:	190.0 KB
ID:	134758
                        Bontódik a dinamó is nemsoká. A kályhaezüst kezd az idegeimre menni.

                        Komment


                          #27
                          Sziasztok.
                          Elnézést hogy eltűntem csak sok volt a meló.
                          Remélem ez tetszeni fog

                          Komment


                            #28
                            Biztos szeretnek a szomszédok. Szépen szól!!

                            Komment


                              #29
                              Szépen jár...Fúrva is volt?
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                Köszönöm.
                                Még nem volt fúrva szerintem. most szedem szét hogy megtaláljam a rejtet hibákat.
                                Abból is akad pl.: csipkés fogaskerék, törött dugattyú gyűrű, szétnyalt csavarok.
                                Eddig csak négyet kellett kifúrnom és kiszednem, kopott kuplungtányérok.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X