Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 634

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 350 634

    Üdv mindenkinek!

    Jelenleg a műhelyben porosodik jóatyám 350-s Jawa-ja, amit annak idején nekem adott.

    Most érzem úgy, hogy időt tudok szakítani az üzembehelyezésére és ehez szeretnék minél több segítséket kérni Tőletek.

    A motor nem gyári állapotú és nem is szeretném visszaalakítani rá. Annyiban különbözik a hagyományos testvérétől, hogy az első villa kompletten le van cserélve egy 250-s Mz-ére a tárcsafék miatt.

    Most jön a bevezetékelés, illetve a rozsdátalanítás, mivel 2005 óta ki van vonva a forgalomból és utóljára 2007-ben indítottuk be.

    Leginkább a blokk szét, illetve összeszereléséhez kérnék szakmai segítséget.


    Üdv.: roci

    #2
    Szia Roci!

    Üdvözöllek itt a fórumon úgy is, mint új tagot és mint "blokktársat" (CZ 350 472) is. Bizonyára jönnek majd a többiek is köszönteni. Kérdezz bátran. Anyagot találsz bőven a letölthető doksik között a motorodhoz. A blokk szerelésében a magam részéről a két szélében (kuplung és gyújtás, szekunder lánchajtás) tudok segíteni. Az enyémnek a közepét még nem kellett - szerencsére - széthúzatnom.

    Néhány képet tehetnél föl a gépről, úgy jobban el tudjuk képzelni. Az első villa pl. nagyon érdekelne.

    Üdvözlettel: CZsolti

    Komment


      #3
      Szia! Üdv a fórumon! Vashengeres 350-ben én is tudok neked segíteni...kérdezz nyugodtan, általában itt vagyok valamerre.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #4
        Halihó! A legjobb helyen jársz! Sok megfontolandó tanácsot, segítséget kaphatsz, de munkát Neked kell elvégezned a saját belátásod szerint! Tudod mi a jó a veteránozásban? Hogy ha jó a motorod repesztesz, ha nem akkor meg szerelhetsz! Mindkettő jó móka!
        sepy, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Tudod mi a jó a veteránozásban?
          Az hogy a többi veterános is segítőkész, és a végén mindent megjavítattnak veled távgyógyászatban Igen szeretünk szerelni...Más motorját pedig mindíg kicsit jobban
          sepy, György Bognár és 2 további látogató kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Üdv Nektek és köszönöm a szívélyes fogadtatást, illetve a segítséget előre is

            Ami a legfontosabb, hogy keresnem kell itt a közelemben (Pest megye, Veresegyház) egy normális bontót az alkatrészek miatt.
            Amit már most tudok, hogy a lánc az kuka, ahelyett kell egy új, illetve a tárcsafék beragadt, azt teljesen szét kell szednem és nemigazán értek hozzá.

            Képeket még ma készítek és holnapra fenn is van

            Komment


              #7
              és akkor pár kép az említett fenevadról

              Click image for larger version

Name:	IMG_20130410_153332.jpg
Views:	1
Size:	196.1 KB
ID:	136965Click image for larger version

Name:	IMG_20130410_153508.jpg
Views:	1
Size:	187.2 KB
ID:	136966Click image for larger version

Name:	IMG_20130410_153525.jpg
Views:	1
Size:	191.0 KB
ID:	136967
              CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Szép. De én azért ráügyeskedném a gyári első sárvédőjét az Mz helyett... Jah és valami maróssal marasd le a féknyeregről az MZ feliratot...vagy csináltass rá egy Jawa feliratos műgyanta levonót(amilyen az autó alufelnik közepében van)És akkor műszakira is mehet ezzel( a Jawaé a gyári ugyanilyen, csak Jawa felirattal)
                Click image for larger version

Name:	63941131.jpg
Views:	1
Size:	33.2 KB
ID:	136968
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 ápr. 10, 20:29.
                CZsolti és kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Szia!

                  Akkor élnék a segítségkérés lehetőségével váltó ügyben, ugyanis az a problémám, hogy nem lehet üresbe rakni. 1-s ből kettesbe, hármasba, illetve vissza megy, de üres és negyedik fokozat hipertérugrással köddé vált.
                  Minden megoldás érdekel, de azt sem tudom hogy kezdjek hozzá.

                  Előre is köszönöm

                  Komment


                    #10
                    Nincs jó hírem. Eléggé léptetővillatörésnek hangzik a dolog. Ahhoz meg szét kell szedni a blokkot
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #11
                      Akkor szétszedem. Azért köszi.

                      Komment


                        #12
                        Először az kuplungdeklit vedd le csak(miután leengedted az olajat ) és ott belátsz, hogy van-e valami gond...
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          Szia!

                          A kuplung felől semmi nem volt, olyan szép mintha most jött volna ki a gyárból...de...:S
                          a másik oldalon fel volt csavarodva a régi földelőkábel egy 20 cm-es darabja. Ezt leszerkesztettem róla, azóta működik

                          Komment


                            #14
                            Szia!

                            Elakadtam a vezetékekkel
                            Megvan a kapcsolási rajz, de nem tudom honnan induljak. A kábeleket csak be kell helyezni, előre gyártva vettem.
                            Kellene valami fényképes segítség, ha megoldható.

                            Előre is köszönöm: Roci

                            Komment


                              #15
                              roci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              a másik oldalon fel volt csavarodva a régi földelőkábel egy 20 cm-es darabja.
                              Ez elvitte a hézagolásod? Akkor ott lóg valami.
                              De ilyen szokott lenni a törött léptetővilla hibajelensége is. És ez 634 nél sajnos elég gyakori. Hogy úgy mondjam: kétféle Jawás van: akinek volt már léptetővilla törése, és akinek lessz




                              roci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Megvan a kapcsolási rajz, de nem tudom honnan induljak
                              A dinamótól indulj a fesszabályzóig. Ez legyen az első. Utána számot számhoz kötsz egyszerűen.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 03, 19:55.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X