Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Trabant 601 Felújítás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Click image for larger version

Name:	alja.jpg
Views:	1
Size:	186.9 KB
ID:	137567
    Ez az alváz hátsó része!Nem vészes.

    Komment


      #47
      Click image for larger version

Name:	alja elől.jpg
Views:	1
Size:	187.3 KB
ID:	137568
      Az alváz első része na ez a Gázos!

      Komment


        #48
        Click image for larger version

Name:	első doblemez.jpg
Views:	1
Size:	192.3 KB
ID:	137569
        Az első Doblemez alja Jobb oldalt!

        Komment


          #49
          Click image for larger version

Name:	Hátulja.jpg
Views:	1
Size:	182.8 KB
ID:	137570
          A hátsó része.

          Komment


            #50
            Click image for larger version

Name:	hátsó fal.jpg
Views:	1
Size:	189.2 KB
ID:	137571
            A hátsó fal.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Komment


              #51
              Click image for larger version

Name:	motor.jpg
Views:	1
Size:	187.1 KB
ID:	137572
              A lelke ,kicsit koszos de "Bika" erős.

              Komment


                #52
                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                ...bizony, megnézném az arcod ,amikor mészl a kész munkáért ...
                Én is
                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Tiszacsegén és Nyíregyházán is van olyan Tűzi horganyozó üzem ahol elég olcsón és jó minőségben horganyoznak komplett alvázakat is akár ,csak megbeszélés kérdése mert 4 M széles 10 M hosszú Kádjuk van!
                Tiszacsegén a kád 7m x 1.2 m. Nyíregyen nem tudom. Hogy jó minőségben, az egy kicsit tulzás, mert szarul. Attól már csak Szendrőben csinálják vacakabbul. Olcsón ? 180 ft/ kg nettóban.
                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Tűzihorganyzáskor a hőmérséklet 300 °C közelében van,
                450 C.fok !
                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A tűzihorgany bevonat kb 0,2 mm vastag,
                A horganyzott anyag vastagságától függ. Ninnél vastagabb az anyag, annál többet vesz fel.
                Egyébként, pont ahol védekezni kellene, az üregekben nem fog a horgany megtapadni, mert a régi alvázvédőt nem marja le a sav.
                wsievers, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #53

                  És a kipufogó ,hátsó része.

                  Komment


                    #54
                    Click image for larger version

Name:	kip középső.jpg
Views:	1
Size:	188.8 KB
ID:	137573
                    A középső része!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Komment


                      #55
                      Click image for larger version

Name:	kip első.jpg
Views:	1
Size:	191.6 KB
ID:	137574
                      És a Fűtődob!Ez volt a legnehezebb összerakni!
                      gilersx kedvelte ezt.

                      Komment


                        #56
                        Mára ennyi kicsit elfáradtam!Majd jelentkezem!

                        Komment


                          #57
                          davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          maradjak a Rozsdamentes anyagból készítésnél?!
                          Nem ismerem a lehetőségeidet, meg a tehetségedet, de én arra befizetek hogy te a küszöböt, meg az alját nem hajtogatod le gyárira. A bordákat, meg a gyárilag sajtolt domborításokat, hogyan varázsolod bele ?? Megnéztem a kipufogóról készült képeket, de már annak láttán sem erőltetném az OT vizsga ötletét.




                          davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          hatso-fal.jpg
                          Ezt a Trabant 601 retró típust nem ismerem. Én leragadtam a limuzinnál, meg a speciálnál
                          Beagle, korompaiistvan és 3 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            A fűtődob elkészítése még csak bevezető volt . Majd a két oldali küszöb csere után a hattyúnyakat beállítani úgy , hogy méreten legyen ,jól álljon a futómű ahhoz némi tapasztalat szükséges lesz. Co val több munkád lesz mint a ponthegesztővel. Eléggé lepusztult a donor. A belső hangszigetelésnél utaltam az újbóli korrózió rejtelmeire. Nem tud kiszellőzni a szőnyeg alatt a gyári megoldással.

                            Komment


                              #59
                              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A rozsdamentes anyagot simán oda lehet hegeszteni a sima lemezhez ?
                              A kontaktpotenciállal mi lesz? Annyit mondok csak, hogy galvánelem...minden rohadni fog, ami érintkezik a rozsdamentes acéllal.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #60
                                Üdv!Mindenkinek!
                                Először is a korábbi írásokban kiderül hogy lemondtam az OT vizsgáról.Mivel a Rozsdamentes kipufogó rendszerrel már nem menne át!Én meg nem teszek fel után gyártott dobokat ,mert az nem jó semmire!
                                Az írásaimból szintén kiderül hogy letettem a Rozsdamentes küszöb hajtogatásáról ,le tudnám hajtatni mert van a gyárba gépi élhajlító ,nem ez a gond!
                                Hanem ahogy írtátok a Rozsdamentes anyag és a Szénacél lemez hegeszési pontjain a Diffundálás miatt olyan anyag keverék jön létre ami még gyorsabban rohad mint a Szénacél!
                                Égy anyagmérnök barátommal beszéltem erről és ő hívta fel a figyelmemet erre!Ebben igaza volt "wsievers" -nek hogy ott igen hamar fog rohadni!
                                Ezért letettem erről!
                                De írtam is korábban hogy gyári küszöböket veszek és az alváz védelemre helyezem a hangsúlyt!!!!!!!!!!!!!!!




                                Éppen most folyik a futóművek ,a laprugók és egyéb alkatrészek Szemcseszórása!Ha kész van teszek fel fotókat!




                                Most mennem kell de majd leszek!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...