Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Trabant 601 Felújítás!
Collapse
X
-
Én isjoker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...bizony, megnézném az arcod ,amikor mészl a kész munkáért ...
Tiszacsegén a kád 7m x 1.2 m. Nyíregyen nem tudom. Hogy jó minőségben, az egy kicsit tulzás, mert szarul. Attól már csak Szendrőben csinálják vacakabbul. Olcsón ? 180 ft/ kg nettóban.CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTiszacsegén és Nyíregyházán is van olyan Tűzi horganyozó üzem ahol elég olcsón és jó minőségben horganyoznak komplett alvázakat is akár ,csak megbeszélés kérdése mert 4 M széles 10 M hosszú Kádjuk van!
450 C.fok !CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTűzihorganyzáskor a hőmérséklet 300 °C közelében van,
A horganyzott anyag vastagságától függ. Ninnél vastagabb az anyag, annál többet vesz fel.CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA tűzihorgany bevonat kb 0,2 mm vastag,
Egyébként, pont ahol védekezni kellene, az üregekben nem fog a horgany megtapadni, mert a régi alvázvédőt nem marja le a sav.
- 5 likes
Komment
-
Nem ismerem a lehetőségeidet, meg a tehetségedet, de én arra befizetek hogy te a küszöböt, meg az alját nem hajtogatod le gyárira. A bordákat, meg a gyárilag sajtolt domborításokat, hogyan varázsolod bele ?? Megnéztem a kipufogóról készült képeket, de már annak láttán sem erőltetném az OT vizsga ötletét.davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemaradjak a Rozsdamentes anyagból készítésnél?!
Ezt a Trabant 601 retró típust nem ismerem. Én leragadtam a limuzinnál, meg a speciálnáldavidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehatso-fal.jpg
Beagle, korompaiistvan és 3 további látogató kedvelte ezt.
- 5 likes
Komment
-
A fűtődob elkészítése még csak bevezető volt . Majd a két oldali küszöb csere után a hattyúnyakat beállítani úgy , hogy méreten legyen ,jól álljon a futómű ahhoz némi tapasztalat szükséges lesz. Co val több munkád lesz mint a ponthegesztővel. Eléggé lepusztult a donor. A belső hangszigetelésnél utaltam az újbóli korrózió rejtelmeire. Nem tud kiszellőzni a szőnyeg alatt a gyári megoldással.
- 5 likes
Komment
-
A kontaktpotenciállal mi lesz? Annyit mondok csak, hogy galvánelem...minden rohadni fog, ami érintkezik a rozsdamentes acéllal.joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA rozsdamentes anyagot simán oda lehet hegeszteni a sima lemezhez ?
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 7 likes
Komment
-
Üdv!Mindenkinek!
Először is a korábbi írásokban kiderül hogy lemondtam az OT vizsgáról.Mivel a Rozsdamentes kipufogó rendszerrel már nem menne át!Én meg nem teszek fel után gyártott dobokat ,mert az nem jó semmire!
Az írásaimból szintén kiderül hogy letettem a Rozsdamentes küszöb hajtogatásáról ,le tudnám hajtatni mert van a gyárba gépi élhajlító ,nem ez a gond!
Hanem ahogy írtátok a Rozsdamentes anyag és a Szénacél lemez hegeszési pontjain a Diffundálás miatt olyan anyag keverék jön létre ami még gyorsabban rohad mint a Szénacél!
Égy anyagmérnök barátommal beszéltem erről és ő hívta fel a figyelmemet erre!Ebben igaza volt "wsievers" -nek hogy ott igen hamar fog rohadni!
Ezért letettem erről!
De írtam is korábban hogy gyári küszöböket veszek és az alváz védelemre helyezem a hangsúlyt!!!!!!!!!!!!!!!
Éppen most folyik a futóművek ,a laprugók és egyéb alkatrészek Szemcseszórása!Ha kész van teszek fel fotókat!
Most mennem kell de majd leszek!
- 3 likes
Komment
Komment