Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Trabant 601 Felújítás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Véletlen abban a gyárban - aluból (persze csak hulladék ) nem lehetne összeütni az autószállító utánfutómhoz két szép (és jó ) felhajtó rampát ?
    Csak hogy mis kérdezzünk Tőled ....
    korompaiistvan és CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Így készül a 1,5 millás Trabi?

      Komment


        #63
        Nos Újra itt!
        Kicsit megviselt a 12 órás műszak Vasárnaptól Vasárnapig ,ezért csak nagyon kicsit tudtam foglalkozni az autóval!
        Íme az új fotók!Click image for larger version

Name:	Fénykép0078.jpg
Views:	1
Size:	182.7 KB
ID:	137713 Nem kell megijedni nem ilyen színű lesz ez csak egy rozsdagátló ,alapozó és közbeeső réteg!

        Komment


          #64
          Szóval készül az autó csak 12 órás munka után nehéz!
          De rajta vagyok.

          Komment


            #65
            Click image for larger version

Name:	Fénykép0079.jpg
Views:	1
Size:	184.8 KB
ID:	137714 A fő fék munkahenger és a fékhengerek ,a kormánymű egy darabja folyékony horgannyal fújva.

            Komment


              #66
              Minden szemcse szórva volt a festés előtt.

              Komment


                #67
                Click image for larger version

Name:	Fénykép0081.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	137715 Á igen a laprugók ,hát ezt nem volt egyszerű szétszedni és összerakni.

                Komment


                  #68
                  Click image for larger version

Name:	Fénykép0082.jpg
Views:	1
Size:	190.7 KB
ID:	137716 Az erőforrás ,még a takarítás nem fejeződött be ,pedig már 3 l Brigéciol ment el.
                  ATAKOBA, sepy és Che kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Click image for larger version

Name:	Fénykép0083.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	137717 a motortartó bak ezen volt mit javítani de már összeállt.
                    sepy és Che kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      Ez ha laponként zsírozva volt akkor szép munka?

                      Komment


                        #71
                        Nem hogy zsírozva van laponként de egyesével kellett megszórni!Azt hittem soha nem lesz kész?!!!!És a festés na az volt a "Halálom"!




                        Nincs más 1,5 milla ,de 12 órás munka mellett azért szerintem szépen haladok ,a teljes futómű le lett szemcse szórva és már alváz védőzve is van ,amint a képeken is látni!
                        A motort is elkezdtem letakarítani!
                        Munka mellett kicsit nehéz és én nem 8 órát dolgozom hanem 12!
                        Amint időm és a család engedi csinálom és a képeket is teszegetem felfelé ,kis türelmet kérek mindenkitől!Ha van fejlemény hozom róla a képet!




                        Holnap ha lesz rá időm akkor befejezem a motorblokk takarítását!Kicsit macerás mert az 1000 éves rászáradt ,ráégett zsírt levakarni nem egyszerű.Spakli ,csavarhúzó ,drótkefe ,benzin ,hígító ,gázolaj ,stb.!
                        De még így is alig akar lejönni.




                        Ötlet valakinek?Mivel tudom szépen letisztítani az alumínium felületet?Valamint mivel érdemes nekilátni a hengeren lévő hűtőborda tisztogatásnak?
                        Mert természetesen az is tiszta olajsár!Nehogy már megússzam!!!




                        Mára ennyi!Majd jelentkezem!




                        Jajj!Egy fontos kérdés ,kérés!Érdemes ragasztatni a fékbetétet vagy vegyek újat????????Esetleg Ragasztót és ferodolt tud valaki kedvező áron???????

                        Komment


                          #72
                          davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Érdemes ragasztatni a fékbetétet vagy vegyek újat?
                          Én inkább azt mondanám hogy érdemes ragasztatni. Ugyanis kellő rutin, szerszám, és anyagok nélkül picit necces.
                          Vagy pedig marad az új mint másik opció.

                          Komment


                            #73
                            davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            És a festés na az volt a „Halálom”!
                            Ezt egy kissé felesleges dolognak tartom, Festék helyett zsírt tettem volna a helyedbe a lapok közé.
                            davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ötlet valakinek?Mivel tudom szépen letisztítani az alumínium felületet?
                            Na ezt kéne szemcse ( gyöngy ) szóratnod. Persze , csak miután minden furatot lezártál hermetikusan.
                            davidbaba206 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Esetleg Ragasztót és ferodolt tud valaki kedvező áron???
                            Miskolcon a a Metróval majdnem szembe, a benzinkút mellett a sarkon, van egy lepukkant kinézetű autósbolt, és gumis. Velük szoktam ragasztatni a pofákat.

                            Komment


                              #74
                              Köszönöm a válaszokat de nekem valami olyasmi kellene hogy én elküldöm postán a fékeket megragasszák és visszapostázzák nekem ,miután elutaltam a vissza posta és a ragasztás díját!
                              Autó hűtőt már javíttattam így!
                              Szóval valaki nem tud ilyet????????Mindegy milyen messze van a posta ugyan annyi országhatáron belül.




                              A laprugónál a lapok festve lettek egyenként és természetesen zsírral lett összerakva!Kárt nem csináltam a festéssel legfeljebb lekopik a lapok között.




                              Ha már csinálom akkor szeretném rendesen megcsinálni.




                              Itt bent a gyárba meg tudnánk ragasztani csak nem tudom érdemes e megvenni a ragasztót + a ferodolt ,nem e lenne olcsóbb megragasztatni még ha a Posta díjat rá is számolom!?
                              Valaki tudna megközelítő árat mondani a ragasztóra és a ferodolra?

                              Komment


                                #75
                                Rég nem írtál semmit....hogy áll a Trabika???
                                Hosszú-hosszú idő után tegnap én is megvettem "álmaim Trabantját" 1986-os,első tulaj (86 éves) garantált 100 000 km futás és némi korrózió...
                                Íme:Click image for larger version

Name:	DSC01283.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	139021Click image for larger version

Name:	DSC01287.jpg
Views:	1
Size:	191.0 KB
ID:	139022Click image for larger version

Name:	DSC01295.jpg
Views:	2
Size:	195.9 KB
ID:	139023Click image for larger version

Name:	DSC01297.jpg
Views:	2
Size:	194.3 KB
ID:	139024Click image for larger version

Name:	DSC01318.jpg
Views:	2
Size:	198.6 KB
ID:	139025

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X