.......forgórész perselyek?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Wartburg 311
Collapse
X
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...forgórész perselyek?
+ a bendix perselye
- 2 likes
Komment
-
Nekem a műszerfal alatt,bizonyos kábelkötegek csatlakozásánál csokikkal vannak összekötve a vezetékek. Nem tudom mennyire gyári,avagy stupek,de engem az szivatott meg,hogy az egyik csokiban nem érintkezett két vezeték (kicsit össze is olvadt ezáltal) és ezért nem működött az irányjelző és a kürt sem. Az önindítóamat (ahogy már írtam is) én felújíttattam a Fer-Vill-el,de most,hogy írod Sinter,nekem is van,hogy lassabban teker,majd rögtön utána,gyorsabban. Persze,nálam alig észrevehető,mert amikor lassabban teker,akkor is megfelelő a fordulata és hamar be is indul....
- 4 likes
Komment
-
Ellenőrizd szerintem azt, hogy mennyire van a rotor jól kitámasztva tengelyirányban. Engem a varrógépmotor szívatott úgy meg, hogy nem akart lassan megindulni. Búgott, majd nagyobb gázadásra forgatni kezdett ezerrel. Nem lehetett vele dolgozni. Annak a motornak a tengelye 3 mm-t mozgott tengelyirányban, és a kommutátor kimászott a szénkefék alól. Ezért melegedett és volt gyenge. Kitámasztottam a rotort axiálisan és így jó lett.
- 4 likes
Komment
-
Megint lenne egy szakmai kérdés:
Ha valaki mostanában rakott össze 2 ütemű Trabi vagy Wartburg motor forgattyús házat árulja el legyen szíves milyen anyagot használt.
Mostanában nem csináltam ilyet (lehet bejött valami új kemikália közben) és ha valaki tud tuti anyagot akkor nem kísérleteznék.
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseárulja el legyen szíves milyen anyagot használt.
...én csak akkor anyagozok , ha elhúzódik a meló , vagy nagyon unom az egészet . Van egy srác aki hozza -csak egy telefon . Ha akarod megadom a számát . Pesze csak privátban .
- 3 likes
Komment
-
Én LOCTITE 574 -et használnék a helyedben , ez csak a levegő hiányos környezetben , azaz a tömítendő felületeknél szilárdul meg , a többi felesleget le lehet törülni vagy mosni . De sajnos a festett felületekkel érintkezve a festéket feloldhatja ! Kb maximálisan 0,1 - 0,2 mm-es rést képes kitölteni , tömíteni (a gyártó szerint ... ) . Főleg tömítés nélkül szerelt, sík tömítendő felületekre ajánlott . Nekem több helyen bevált , csak vékonyan kell felhordani mindkét felületre .
Egyébként a mesterem, annak idején a trabi blokkon ha "elhúzódottnak " vélte a sík felületet , egy szál cérnát igazgatott, kanyarítgatott végig a felületen a "Hermosal" -al bekent síkon , és erre rakta rá az alsó részt ... Egyébként a labirintot is körbekente, meg a szimering fészkeket is ( a trabinál az ékszíjtárcsánál csak később lett labirintos ) A Waresz legalább nem annyira hajlamos a vetemedésre , viszont nehezebb összerakni .
- 5 likes
Komment
-
Akkor tulajdonképpen olaj és benzinálló motortömítő pasztával összerakhatom nyugodtan. Van itthon Loctite 5910, ezzel pl. a kartert szoktuk felrakni az olyan motorokra ahol nincs tömítés csak a paszta.
Ma megérkeztek a új főtengely szimeringek is hála Istennek. Nem volt egyszerű beszerezni, de itt vannak!
Még egy kérdés: Ha véletlen valakinek a kert végében hánykolódna egy rosz wartburg motor és a hengerfejet rögzítő tőcsavarok meglennének benne, akkor egy pár darabra vevő lennék.
- 4 likes
Komment
-
Ha jól tudom.... az 5910 az a 5900 -nak a rákkeltő elemektől mentesített változata ami akár 1mm -es rést is képes tökéletesen tömíteni , igen jó a ragasztási, és szakító szilárdsága (de csak a 24 órás száradási idő után !) viszont hajlamos vastagabban is megmaradni a tömítő felületek közt , nem híg terülékeny , a ki- és betüremkedő fölösleg is megköt gumiszerű állagúra , ami belül ugye előnytelen . Nem a (víz)nedvesség hatására térhálósodik , ezért nem rozsdál meg az általa bekent vas felület sem, (viszont képes frankón belekötni a dobozába , ha már egyszer föl lett nyitva , és levegőhöz jut !) rugalmassága és szilárdsága miatt egyes helyeken nehézkes lehet a megbontása .
Én az ilyen helyekre a kevésbé folyékony állaga miatt nem favorizálom, ami egyúttal a rossz térkitöltő tulajdonságával is együtt jár ( meg nem túl szép , főleg a fekete ... ) Természetesen olaj , és benzinálló , szerintem a hőt is egész tűrhetően bírja.
Tudom hogy nem voltál ezekre kíváncsi , lehet hogy nem is érdekelnek túlzottan , de valahogy kikívánkoztak belőlem . Úgyhogy tégy, ahogy jónak látod !
- 1 like
Komment
Komment