Túl vékony a csőtengely egy reteszhoronyhoz. Így is deformálódik, ha beteg a berugókar ricnije, és megszorítja a váltó tengelyét.
Kell gyártani normális anyagból berugótengelyt, nem ilyen biliből, mint amiből a gyári, és az utángyártottak vannak. Maradhat ez a kerb fogazás, amivel meg van oldva. A berugókart meg át kell kicsit variálni. Egy 2 csavaros bilincset kell készíteni, melynek egyik felére ráhegeszteni a berugókart, és a belsejét meg a kerb fogazásnak megfelelően kimunkálni. Így nem csak féloldalas a bilincs szorítása, hanem teljesen körben meg lehetne szorítani a tengelyt. Nem vetemedne. Persze ez 1 db esetén nagyon nem kifizetődő gépmunka. Ha egy 20-50 db-ot le lehetne gyártani, akkor már értelmes ár lenne.
- - - Updated - - -
Az eredeti konstrukcióban mindkettő használhatatlan kategória. Ha mindennapi használatú motornak épül egy Pannonia, akkor ezzel mindenképp foglalkozni kell, mert különben csak idő kérdése a fogatlanodás.
Kell gyártani normális anyagból berugótengelyt, nem ilyen biliből, mint amiből a gyári, és az utángyártottak vannak. Maradhat ez a kerb fogazás, amivel meg van oldva. A berugókart meg át kell kicsit variálni. Egy 2 csavaros bilincset kell készíteni, melynek egyik felére ráhegeszteni a berugókart, és a belsejét meg a kerb fogazásnak megfelelően kimunkálni. Így nem csak féloldalas a bilincs szorítása, hanem teljesen körben meg lehetne szorítani a tengelyt. Nem vetemedne. Persze ez 1 db esetén nagyon nem kifizetődő gépmunka. Ha egy 20-50 db-ot le lehetne gyártani, akkor már értelmes ár lenne.
- - - Updated - - -
karról beszélt,nem tengelyről
Komment