Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 váltó olajcsere..

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Az csak egy kis vékony cső. Miért nem tesztek a közepére egy toldót, ahol szét tudjátok szedni, aztán a két csövet megtörve és úgy rögzítve már nem is tud folyni a benzin.
    zahi, sepy és Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Nem túl egészséges szegény dugattyú heeegany. Ezzel mentél tavaly? Mennyi olajat teszel a benzinbe? 100 fölött nem szabad sokáig hajtani!
      heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Igen, tavaly ezzel voltam keszin is. Előtte 2x megragadt. A 2. ragadás után szét se szedtem, csak most februárban.
        A felső gyűrű két darabban jött csak ki, annyira bele volt ragadva a horonyba.
        De egy kis reszelés, eloxálás, új gyűrű és megy
        Igaz nehezen indul, és alacsony fordulaton elég gyenge. De jóazmég.

        Télen 1:25, nyáron 1:20-as keverékkel járok(most, a gyűrűcsere miatt 1:25-össel), szintetikus olajjal.
        100-as tempót egyezer próbáltam csak, amint elértem vele megragadt(ez volt a 2. ragadás)

        Mindkét esetben megállt a dugó mint a cövek, aztán pár méter gurulás után kuplung finom felengedésére(2. ragadásnál csak 3-asban) megmozdult és ismét életre kelt a gépezet.

        Komment


          #19
          De egy kis reszelés, eloxálás, új gyűrű és megy
          Akkor nincs nagy baj.
          alacsony fordulaton elég gyenge
          Ezt meg könnyű kikerülni
          Olajjal nem spórolsz azt látom. Ha szerencséd van, a dugó teljesen bekoptatta magát, és nem lesz több szorulás

          Ha elkészülök egyszer a P10-el, azt hiszem tartogatom még magamnak azt a 100-at 2-3 ezer km-ig.
          Che kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            tartogatom még magamnak azt a 100-at 2-3 ezer km-ig.
            Na ilyet ne csinálj,ha addig nem is:akkor megszorul!

            Ha sokat akarsz tőle,elejétől szorongatni kell,mindig egy kicsit:úgy kell összekopnia!
            Titus, zahi és Che kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #21
              Igazad van! Ha rossz a dugó, vagy a hengerfúrás, vagy épp mind a kettő sok mindent nem javít rajta a kezdeti óvatosság.
              Ha sokat akarsz tőle
              Végül is igen, de inkább megtett kilométerben Hetedik éve akarok egy jó és papíros Pannóniával menni közúton. Nehogy megszoruljon nekem az elején. Ha nyolcvanas utazót tud tartósan, hegynek fel, meg nyári hőségben az egyenlőre elég. Persze nem baj, ha könnyen tudja a 100-at is, de először csak menjen, a többi majd kialakul

              Komment


                #22
                Nálam a gond ott kezdődik hogy görbén van fúrva a henger.
                Bejáratás megvolt anno, ahogy kell. Bár közben volt 1-2 alkalom amikor öngyulladással ment a fals levegő miatt. Az egyiknél az egyik gyűrű végéből le is pattant egy pici darab. Bár nem sértett meg semmit.

                Aztán hiába "kíméltem", nem húzattam még 90-is se rendszeresen mégis megszorult egyszer egy szép napos, bár szeles nyári napon.

                Komment


                  #23
                  Ha nyolcvanas utazót tud tartósan
                  Ne álmodozz!

                  Megbízhatóan az átlag,csak 70-et tud.....,de legyen szerencséd!
                  Titus, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #24
                    Valódi sebességekről beszéltek, vagy arról amit az óra mutat?
                    Az nagyon nem mindegy. Óra szerint 70-80 az kb. 60-70 fehér számlaposnál, a fekete pontosabb.

                    Komment


                      #25
                      Mivel órám nincs már pár éve, így csak a GPS-re tudok hagyatkozni, az meg elég pontos

                      Komment


                        #26
                        Titus egyik dolog az álom a másik a valóság. Ne várj csodát , maradj a valóság talaján és nem ér csalódás.

                        Komment


                          #27
                          Fekete számlapos 140-es óra lesz a gépben, szóval fel kell kötni a gatyát a 80-hoz, de a puding próbája az evés ahogy mondják Amúgy meg itt figyel a blokk mögöttem a szobában, úgyhogy azt írom jó lesz az, és majd csak kialakul, ha mégsem annyira jó. Amint sikerül menni vele meglátom hogy mennyire képes, addig is inkább az összerakásra koncentrálok.
                          A hengerfúró mester több hengert is fúrt már nekem, de valamikor lemérem a hengert és a dugattyút, a Jawas kolléga esetét olvasva. Megjött a kardecset, lehet csíkozni lassan. Nem vagyok címfestő, de maszkolással menni fog a dolog.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X